Het Beautytopic #3

Ook niet aan gedacht! Is de poedervorm fijner dan de Vitamin C Suspension 23% + HA Spheres 2% in tube? Of zijn dit twee verschillende dingen. Bij The Ordinary heb ik altijd een beetje moeite met de omschrijvingen…

Sorry weet ik niet. Ik meng de poeder met het serum waar m’n huid die dag behoefte aan heeft.
Soms voor hydratatie soms tegen onzuiverheden… kan allemaal dat vind ik er zo handig aan

1 like

Geeft niks! Dan ga ik het even proberen uit te zoeken!

Qua resultaat weet ik het niet echt, maar die in tube heeft een vieze korrelige textuur en dat vind ik echt vies voelen op mijn huid. De poeder los je gewoon op in een serum en voelt veel fijner.

1 like

i love de korrel

Ik ben weer op zoek naar een nieuwe zonnebrandcrème, maar het liefst eentje met veilige zonnefilters. Voor wie het niet kent, ik houd deze aan:

Uncover van Jetske Ultee leidt helaas ook tot huiduitslag. Ik heb gekeken naar Biodermal maar daar lijkt ook overal Octocrylene in te zitten. Vision gebruikt deze filter ook, of ze gebruiken nano filters. Ik zoek uiteraard nog verder maar misschien heeft iemand hier met dezelfde struggles nog aanraders? Misschien eentje van La Roche Posay of Dr Leenarts?

Edit: de SPF 50 zonnemelk voor de gevoelige huid van Biodermal lijkt wel goede ingrediënten te hebben

^Je zou ook eens Avene (fluid zonder parfum) of derma (Scandinavisch merk) kunnen proberen. Mijn rosacea huid konden die vorig jaar allebei aan.

2 likes

In de Bijenkorf mag je weer make-up testen!

2 likes

Heeft iemand de AH Care Sun Spray al eens geprobeerd?

Iemand nog tips voor een goede, niet te dure cleanser voor een normale huid? :grinning_face_with_smiling_eyes:

cerave hydrating cleanser is fijn!

1 like

Direct gekocht :grimacing:

Nee je moet het gewoon op de wimperrand aanbrengen zoals een eyeliner

1 like

Ligt het aan mij of is Oil of Olaz/Olay continu hun verpakking en namen/producten ah veranderen? Er is 1 tonic die ik zo fijn vond en nergens meer kan vinden #sad

Ik ben tevreden over de spf 50 van MAC. Ik kreeg er geen reactie op terwijl ik wel een gevoelige (rosea blabla) huid heb.

Mijn make-up tafel is weer helemaal stofvrij en schoon. Was echt te goor voor woorden

vieze stoflaag

14 likes

Ik vind deze van biodermal heel fijn: Zonnelotion voor de Droge tot Zeer Droge Huid SPF 50+

Hij is niet goedkoop, maar een van de weinige producten waar mijn huid goed op reageert.

1 like

De face wash van Simple is ook een aanrader, was eerder een tip van iemand anders hier en sindsdien is het mijn favoriet

1 like

Ik gebruik dr Leenarts, die dagcreme voor op m’n gezicht en de tubes voor m’n lichaam.
Mijn dochter heeft echt een eczeemhuid en dit is een van de weinige waar haar huid goed op reageert, sinds we deze gebruiken heeft ze ook geen zonneallergie meer gehad wat ze eerder altijd wel had

Ik vind hem prettig smeren, trekt redelijk snel in. Glimt wel maar geen witte waas na het smeren.
De dagcreme gaat bij mij goed samen met m’n make-up.

2 likes

Hahaha ik ga echt stuk om dit. Ik kan opzich de meeste lipstick kleuren wel hebben. Maar ik deed vandaag een lipstick op en dat kan gewoon echt niet

Misschien zou ik er in de winter mee weg kunnen komen, of in combinatie met een lipliner ofzo, maar ik vind dit echt niet mooi zo bij mijzelf. Het is de kleur feelin Sedimental van Mac.

13 likes