Hebben jullie een favoriete voetencreme? Of überhaupt een routine? Mijn voeten zijn nogal droog en met sandalen is dat niet heel charmant.
Vind deze van Gehwol echt fijn:
Doe iedere avond voor het slapen even insmeren en wordt wakker met hele poezelige voetjes
Ahh super! Dat is wat ik nodig heb haha.
Als je aan de grens woont, Balea heeft een met urea, die is heel fijn!
Dit is echt zo’n tellsell ding haha, love it
Aaah haha dit is juist mn favo! Alleen limited collectie helaas
Ik gebruikt een elektrische eeltverwijderaar en maak daarna een voetenbadje met amandelolie. Als mijn voeten weer droog zijn smeer ik er gehwol creme op. Vind het alleen stinken en de creme is best vet, daarom smeer ik die alleen in de avond/nacht
Ik vind het ook wel een mooie lipstick hoor! Maar hij staat mij op dit moment gewoon niet zo mooi Ik heb 3 lipsticks van die collectie, mijn favoriet is de kleur Natural Born Leader. Ik heb ook nog de kleur Life In Sepia, maar heb die volgens mij nog nooit gedragen. De verpakking is ook echt heel mooi.
Jaa klopt! Ik gebruik m altijd met de Oak lipliner, dan wordt ie iets donkerder. Maar ik ben ook extreem licht van huidskleur dus bij mij is het meer een nude peachtint hahah
uwlch zo staan echt bijna alle nude achtige lippenstiften bij mij. Zo jammer, kom er gewoon echt niet mee weg.
mijn favo voetcreme is van etos eentje waar op staat 2 in 1 peeling ofzo. die is echt fijn en ook met urea. maakt m’n hielen en nagelriemen echt fotowaardig
Hebben hier meer meiden last van tranende ogen wanneer ze buiten lopen of zitten + de zon schijnt? Ik heb (volgens mij) geen hooikoorts want ik heb wel eens pilletjes genomen zonder effect en heb verder nul klachten, maar ik kan gewoon niet normaal buiten zitten zonder schrale ogen te krijgen. De combinatie met zonnebrand helpt vaak ook niet want tranen = vegen = zonnebrand in het oog = meer tranen. Vaak helpt mijn mascara eraf halen wel iets, maar dat is ook tijdelijk.
Ik word er echt gek van, de zijkant van mijn ogen zijn helemaal schraal en met dit weer trekt het ook niet weg. Ik heb wel eens oogdruppels gebruikt maar ook dat werkt niet. Ik draag altijd een zonnebril en heb gevoelige lichte ogen.
Ik heb dit ook! Traanogen maar inderdaad (zover ik weet) geen hooikoorts. Loop ook bij het kleinste zonnestraaltje al direct met zonnebril anders is het niet te doen. En ik heb inderdaad ook schrale huid rondom m’n ogen daardoor geen tips helaas, behalve een oogcreme van estee lauder (advanced night repair) tegen de schrale huid
Yup, ik ook. Na een dag buiten in de zon (met zonnebril) zijn mijn lenzen ook helemaal uitgedroogd . Heb wel hooikoorts, maar niet in de zomer (geen grassen allergie). Geen tips helaas…
Ik heb de NARS Creamy concealer gekocht en OMG, wat een topspul
In het kader van geld besparen: je krijgt nu 20% korting op alles bij PC!
En als je trouwe klant bent, heb je een mail gekregen dat je bij besteding van 50 euries een full size cbd treatment milk cadeau (moet je wel klikken op de link in de mail) krijgt. Heb net gelijk weer drie cleansers ingeslagen
De laatste paar weken reageert m’n huid opeens slecht op producten die ik altijd al gebruikte. Krijg er pukkeltjes rond m’n mondhoek/kin van, maar in de loop van de dag verdwijnen ze ook weer.
Wat is een beetje een betaalbaar merk voor een hele gevoelige huid? Ik ken alleen Eucerin, maar vind dat best prijzig.
smeer je toevallig de laatste weken nieuwe zonnebrand op je gezicht? daar kan het soms ook door komen!
Ja, dat dacht ik ook, maar ik denk niet dat dit het is. Ik heb het bijvoorbeeld ook als ik opsta opeens, denk misschien opeens gevoelig voor parfum? Ben niet van wasmiddel veranderd overigens.
misschien zonne of warmte allergie? als je het ook al hebt wanneer je nog niets hebt opgesmeerd.