Ja, maar alleen sochtends vlak na het opstaan. Daarna trekt het weg🤷🏻♀️
Ik draag nu bijna elke dag lipstick en omdat ik een best flinke lipstick collectie heb (100+) vond ik het wel een goed idee om elke dag ook een foto te maken van mijn lipstick. Zo ziet mijn album er nu uit
Haha omg de puistenevolutie in de bovenste twee rijen ook
hmm dan lijkt t eerder wasverzachter van je kussensloop of irritatie door warmte/zweet kan wel misschien? door de broeierigheid
of combinatie van wasmiddel en warmte/zweet. heb het ook weleens maar nooit in de winter
Oja misschien dan zoiets! Wilde al m’n beddengoed even lang wassen en zonder wasmiddel oid om te kijken of dat helpt!
Stila Glitter & Glow misschien? Te koop bij Beauty Bay, alsnog 27 euro maar ik vind ze erg mooi!
Misschien dat je nog andere vindt als je zoekt op oogschaduwtopper. Het is inderdaad niet meteen dekkend, daar heb je wel een paar laagjes voor nodig.
Die van Stila is ook niet meteen zo dekkend als op deze foto, nyx heeft ook mooie!
kiko
E.l.f bij Douglas
Ik gebruik al jaren Urban Decay naked palette 2 maar deze is nu helaas niet meer te koop en mijn laatste palette is bijna op. Ik ben op zoek naar een goede vervanging van mijn favo kleur (suspect). Zie hieronder. Weet iemand misschien een goede vervanging? (mag trouwens ook een heel palette zijn, ik hou niet zo van matte ogen schaduw)
Heb je temptalia al gecheckt voor dupes?
Wow nog nooit van gehoord (shame), dankje!!
Nars Dione lijkt er op!
Weet jij waar die te koop is, ik kan het online niet zo snel vinden
Waar is deze van? Als je een goeie dupe hebt gevonden wil je het dan laten weten?
Nee, moet zeggen dat ik m in de counter in NL nooit gezien heb. Bobbi Brown moonstone is te licht zeker?
@whatsinaname volgens mij is die op de foto van Stila!
Nyx glitter goals! Wel vrij chunky glitter maar wel lekker cheap. Ik denk dat het eigen makeupmerk van Beautybay ook iets gelijkaardigs had.
Tip voor mijn babes met bacne/puistjes op het lichaam! Deze spray is supermakkelijk in gebruikt en werkt echt heel erg goed. Ik heb inmiddels meer dan de helft van mijn leven een onzuivere huid op mijn rug en niks heeft ooit zo’n groot verschil gemaakt!
Het heet Acniben Body van Isdin en het kost ~15 euro.
Ik ga vrijdag even kijken bij de douglas, dankje voor de tip!
Omdat mijn geliefde Illuminating Tinted Moisturizer van Laura Mercier uit de handel is, en mijn tube op, ben ik op zoek gegaan naar een vervanger.
De beste vervanger bleek de Illuminating primer van LM onder any tinted moisturizer, maar de nieuwe Face & Body van MAC is erg mooi.
Maar de grootste ontdekking is wel deze tube:
Het is wonderlijk goedje, komt wit uit de tube en terwijl je het opsmeert krijg je een bronze glow. Het werkte 4 weken geleden, toen ik op mijn lichts na de winter was, maar het werkt nu nog steeds, terwijl ik al weer verder gebruind ben door het goede weer. En ik wordt niet oranje, het is echt max 1 tint donkerder, een beetje zelfbruiner geeft meer effect.
Maar het is zo mooi! Je krijgt ook een blur en glow, ik hoef helemaal geen extra dekking meer, en dat is heerlijk voor het mooie weer. Het doet het zelfs goed op zoommeetings. En zo makkelijk. Het enige dat ik kan bedenken dat het mogelijk niet werkt op alle huidtypes, mijn huid is droog tot normaal. En niet op alle kleuren, ik weet niet goed wat er gebeurt op hele lichte of donkere huidskleuren.
Ik vind het verrassend dat ik er nog nooit van had gehoord en dat dit geen totale hype is, want ik ben verblufd. Kent iemand dit?