Ik heb er nog nooit van gehoord maar door je review wel het gevoel dat ik het NU moet hebben!
Haha same
Ik wil nog even een afrader en aanrader doorgeven:
Mijn huid is droog, redelijk gevoelig en ik verbrand niet snel.
Deze is een afrader:
Hij is inderdaad transparant, geen witte waas, beschermt goed máár hij plakt en droogt tegelijkertijd de huid uit. Je voelt constant dat je het op hebt maar het blijft trekkerig.
Dit is een aanrader:
De geur is sterk maar blijft niet zo lang hangen, plakt niet maar glanst wel en je krijgt er een hele mooie bruine kleur mee. Hij beschermt ook voldoende lang en als je meerdere lagen aanbrengt gaat het niet rullen. Je kunt het ook gewoon op je gezicht smeren. Het laat absoluut geen witte waas achter.
Ik kwam erop via dit filmpje:
En vandaar de combinatie met de Face & Body foundation van MAC. Maar het blijkt veel fijner gewoon los!
(@Memorylane)
Nu wil ik het, dankjewel haha
Ik zag dat er bij Cultbeauty vandaag 20% korting is
Ik heb een vraagje:
Mijn mascara gaat altijd vlekken onder mijn ogen na verloop van tijd. Ik heb een tijdje de poeder van fenty beauty gebruikt en toen had ik er nooit meer last van, maar deze is helaas op en ik heb geen idee waar ik die in NL zou kunnen kopen. Ik gebruik nu losse poeder van de beautybakerie maar nu vlekt het dus weer.
Heeft iemand een tip voor een goede poeder waar je mascara niet op vlekt of een tip waar ik fenty beauty kan bestellen vanuit Nederland?
Via Harvey Nichols en Sephora Frankrijk kun je fenty kopen!
Thanks! Franse sephora had ik inderdaad al eens gehoord maar ik kan geen Frans dus begreep niks van die site haha! Ik ga de Harvey Nicols eens proberen
Heb je ook ervaring met hollywood flawless filter van CT?
Ben benieuwd welke dan beter/fijner is
Nee, heb ik niet. Ik heb de indruk dat dat meer een highlighter is, die je ook onder je foundation kan aanbrengen. Die komt in meerdere kleuren, die je moet matchen, maar deze heeft een soort zelf aanpassende functie. (In hoeverre dat werkt voor de donkerdere huidskleuren, weet ik niet)
Oh hier ben ik wel benieuwd naar! Waar heb je hem gekocht? Ik zie dat hij overal is uitverkocht. Ik zit helemaal onder de puisten door de mariadistel tabletten, ben benieuwd of dat nog wegtrekt.
Ah thanks!! En is het ook een mooie combi of iets te heftig op die manier?
Ben eigenlijk nog wel op zoek naar iets met een lichte dekking (roodheden egaliseren), enige glow maar niet te vettig.
Oo oranje oei. Tester aanvragen?? Kan dat waar en hoe werkt dat
Aaarghh ik wil zo graag een alles in 1:
Goede medische pedicure (ivm infectiegevaar bij mij)
Die gelnagels zet
En voeten + onderbenen kan masseren
Dus cosmetisch, medisch en wellness 🥲
Waar zoek je dit? Mijn pedicure in Amsterdam heeft dit allemaal
Welke is dit? Klinkt als een goed verjaardagscadeau voor m’n moeder.
Kun je daar parkeren? Wil er best voor naar amsterdam hoor! Liever iets dichter bij huis, in Hilversum!
@Marsepein Brigitte pedicure in Zuid, ik vind ze echt top daar. Ik denk wel een eindje rijden voor je @Yzile misschien kan je in de buurt van waar je woont naar wat medisch pedicures googlen, volgens mij komt het best regelmatig voor dat die ook nagels en massages e.d. aanbieden