Het Beautytopic #3

He! Geen idee of je inmiddels al iets gekocht hebt maar ik zag net dat er op Beautybay nu veel sale is waaronder een paar kleuren van Stila en ook een aantal dupes van andere merken! Misschien heb je ze wat aan :innocent:

Ik denk dat cloud wel echt een paar tinten lichter is, die is ook koeler maar dat wil je juist toch. Is de NW10 van Mac niks?

Wat vinden jullie de fijnste waterproof make-up reiniger?

1 like

Clinique cleansing balm!

1 like

NARS sheer glow in de kleur Siberia. En je kan MAC studio sculpt NC15 proberen, die is veel koeler dan NW13.

NC is juist warmer dan NW in MAC-kleuren?

3 likes

Ik zeg ook specifiek Studio Sculpt, kijk.

Erg koel is deze!

1 like

Oh wauw dacht dat Mac kleuren vrij consistent waren, maar duidelijk niet!

Ik vind die van Huda Beauty fijn. Heb ook die van Laura Mercier geprobeerd maar die werd bij mij zo droog (normale huid) dat vond ik niet mooi en voelde ook niet fijn op mijn huid. En de Charlotte Tilbury maakte mijn concealer donkerder. Heb deze van Huda nu een tijdje en die vind ik wel heel fijn. Mijn make-up blijft ook langer zitten en met een setting spray blend hij ook heel mooi zeg maar, niet zo poederig. Wil die van Fenty nog proberen. En de hydra mist van Becca heb ik ook positieve dingen over gelezen maar omdat die een beetje een kleurtje heeft durfde ik die niet te proberen gezien ik bang ben voor hetzelfde effect als bij de Charlotte Tilbury. Zie nu dat de travelsize met korting is bij Douglas, misschien nog een optie.

Volgens mij zijn er van de Huda ook kleinere verpakkingen te koop. Misschien fijn als je nog niet echt weet wat je wil om eerst travelsizes te proberen. Fenty heeft ze volgens mij ook maar dat is natuurlijk alleen online of als je toevallig naar het buitenland gaat mss.

1 like

Hourglass :heart: Wel duur, maar ik ben fan!

1 like

Ik smeer me nu al een week in met verse aloe vera ( echt van dat blad zelf) en mn rode vlekjes zijn zoveel minder. Echt top!
Heb het nu ook als masker in mn haar zitten ben heel benieuwd

5 likes

Ik ga binnenkort voor het eerst wimperextensions laten zetten. Nu gebruik ik graag oogschaduw en eyeliner, en heb ik gelezen dat ik een remover moet hebben zonder olie. Ik gebruik zelf altijd een 2 fase reiniger maar die kan ik dus niet gebruiken. Heeft iemand iemand een aanrader voor en fijne remover?

Mijn blush - how ironic - is kapot gevallen dus ben haastig opzoek naar een mooie die ik bij de Kruidvat of Etos kan kopen morgen.

Iemand een gouden tip / aanrader?

Ik heb er eentje van Flower beauty die heel mooi is! Wordt verkocht bij kruidvat.
En max factor had een paar jaar geleden van die baked blushes, die zijn ook mooi (als ze die nog hebben). In een rond doosje met gouden randje.
Oh, en loreal hoor ik ook wel vaak wat over, Le blush heten die geloof ik, maar heb ik zelf nooit geprobeerd.

1 like

Kent iemand een goeie spot treatment tegen hyperpigmentatie?

Sinds ik ben gestopt heb ik last van puistjes en dus littekentjes. (Ik smeer al SPF)
Heb het maar heel lokaal nodig, en zou liefst de littekentjes kunnen aanstippen.

Ik denk dat azelaic acid daarvoor geschikt is! Die van Paula’s Choice is fijn, maar die van The Ordinary is ook goed. Die van Paula’s Choice heeft ook salicylzuur dus ideaal voor als het nog een puistje is. Verder kan een AHA exfoliant (zoals glycolic acid/lactic acid) of ook helpen met het slijten, maar dat zou ik niet als spot-treatment gebruiken eigenlijk (en misschien gebruik je dat al).

1 like

Thanks, maar die verpakkingen zijn allemaal nogal groot. Ik heb nu deze van Eucerin alvast gekocht (goeie promo bij Feelunique haha), da’s handig aanstippen:

En maar 5 ml, dat maak ik zeker op.

1 like

Ik ga wat bij CT bestellen, neem sowieso de hollywood flawless filter. Twijfel nog tussen deze 2. Iemand ervaring mee?

• Pillow talk lip kit (mini)
  • Airbrush flawless setting spray (mini)

0 stemmers

Oke heb besteld:

Pinkgasm blush (op voorraad!!)
Hollywood flawless filter
Pillowtalk mini lip kit
En omdat ik 100 euro (krijg je vanaf 90) heb besteed krijg ik een flawless filter foundation cadeau :blush:

7 likes

Nu alweer uitverkocht :disappointed_relieved: Ik was echt even heel blij maar helaas.