Wow serieus?!? Zo snel?
Ik zie hem nog
Oh nee ik zat op de US-site zie ik nu, hij is er nog! Die gaat in mijn mandje, bedankt voor de tip|!
Ahh gelukkig!! Weet jij eigenlijk of er kans is op douanekosten, want komt uit uk toch?
Volgens mij komt het uit de UK inderdaad, dus vrees dat je daar wel kans op hebt
Aah wat kut haha hoop van niet anders heeft die ‘gratis’ foundation weinig zin gehad
Ik heb even in de FAQ gekeken en daar staat dat ze wel VAT rekenen, in dat geval zou het geen probleem moeten zijn want <150 maar het staat er niet heel duidelijk. Even afwachten vrees ik, misschien heb je (hebben we ) geluk.
Spannend! Wat jij allemaal besteld? Pinkgasm alleen?
Iemand nog tips voor een foundation? Geschikt voor een vettige huid, ik heb snel last van puistjes en zoek een die vrij lang mooi blijft. Ik heb nu Estée Lauder double wear, vind hem wel prima maar wil nu voor de zomer misschien een wat “lichtere”.
Ik vind de catrice true skin foundation heel fijn, heb een zelfde soort huidtype als jij. Wel gedurende de dag even afpoederen, maar heb nog geen foundation gevonden waarbij dat niet hoeft. Is een vrij lichte foundation vind ik (heel vloeibaar) die goed op te bouwen is
Ah had ik er nog bij moeten zeggen, maar ik heb een heel lichte huid, Catrice (en de meeste merken van het Kruidvat) hebben helaas geen kleur die licht genoeg voor mij is.
Maybelline Fit Me Matte + Poreless!!! Ik ben MAC NC12 en heb de kleur 110, suuuperlicht maar mooi olijf/warm. Ik vind het echt een ondergewaardeerde foundation voor de vettige huid, hij voelt heel zacht en licht aan en geeft een lichte dekking, maar heel mooi. De NYX Bare With Me Skin Tint is ook heel mooi, maar voelt al een stuk zwaarder aan op mijn huid.
Ik heb daar ook een paar keer besteld en toen was het vanuit Nederland verzonden. Wellicht dat ze hier een magazijn/ klein distributiecentrum oid hebben? Klantenservice enzo was wel in het Engels, er was bij een betaling iets fout gegaan waardoor het geld wel van mijn rekening was gehaald maar er kwam geen bevestiging. Na meerdere keren contact te hebben gehad met ze hadden ze gelukkig na 3 weken wel mijn geld terug gestort haha.
Oh voor 7 euro zeker een goede tip! Ben doorgaans nc10, misschien dat ik deze wel kan hebben.
Ik snap alleen de kleuren niet zo? 110 lijkt lichter dan 100 precies?
Ik weet het niet precies, maar ik gok dat het met ondertoon te maken heeft. Ik gebruikte voor de tussenkleuren bij MAC uitkwamen bijv. ook NC10, maar op mij ziet hij er “donkerder” uit dan NC12, omdat hij iets te rozig(?) is. De Maybelline is zeker het proberen waard, ook omdat de dekking heel vergeeflijk is!
Ik heb eindelijk een handcrème gevonden die mijn gortdroge handen binnen de korste keren heeft geholpen. Hij trekt snel in en laat geen vies laagje achter, hij voelt zelfs een beetje gekkig stroef maar niet vervelend. Maar anyway, ik dacht ik deel het even. Het is de Purol handcrème, gewoon bij de kruidvat gekocht, kost ook niet zoveel. Echt blij mee!
Fijn is deze he!
Ik sta op het punt om dit te bestellen bij Douglas. M’n eerste Morphe palet, dus ik ben heel benieuwd. TFSI is m’n HG, en m’n huidige tube is bijna leeg, dus nodig!
Nog iets leuks (niet duurder dan 10 euro) wat ik echt moet proberen dat ik erbij kan bestellen? Iets voor ogen of lippen?
De Morphe beautyblender! Of de shine loud high shine lipstick van nyx.
Oeh, ik google de lipsticks. Die zien er prachtig uit zeg. Misschien is dat wat ja. Heb jij zelf een favoriete kleur? En hoe is de wear?
Beautyblender gebruik ik denk ik niet echt… draag nooit foundation of iets. Wil nog wel eens een getinte dagcreme proberen. En zag hierboven een goede suggestie van Charlotte Tilbury maar die is even te duur voor nu helaas.
Nyx epic wear liquid eyeliner! En dan een leuk kleurtje (ik heb blauw en wit en vind blauw heel chill). Als ik geen zin heb in een hele ooglook doe ik gewoon een warme tint door mijn crease en dan die blauwe eyeliner en ziet er toch uit alsof ik veel moeite gedaan heb.