Het Beautytopic #3

Hoe krijg jij die er nadien af? Ik heb echt moeten schrobben :sob:

Jaa dat is wel echt drama haha, sowieso met een oil-based make up remover maar het is niet heel makkelijk :joy:

Ja ik heb de kleur magic maker, is een beetje een dupe (net iets donkerder) van mijn all time favo Bobbi Brown pink Buff en echt méga longwear. De gloss die er bij zit moet je natuurlijk wel bijwerken, maar de matte kant moet je er echt met olie afschrobben ‘s avonds.

@sushi met de Clinique take the day off balm!!

2 likes

Wie o wie heeft de laatste TFSI voor m’n neus weggekaapt??? :crazy_face: Ineens uitverkocht verdikkie.

25% korting bij Douglas trouwens, voor de geïnteresseerden

1 like

Meh nog steeds geen bevestiging dat het verzonden is of iets. Ik hoop dat het er voor maandag is, want ga maandag op vakantie :weary:

Ik vind het echt zo vervelend dat ik de sample van Estee Lauder sumptuous extreme mascara zo goed vindt want het is zo duur. Dan maar bestellen elke keer er korting is.

bij de ici is er best vaak 40%, dan koop ik altijd mijn mascara’s. de meeste zijn dan rond de 20 en dat is nog wel te doen toch

1 like

Niet in Belgïe en kan op de Nl’se Iciparis niet bestellen. Wij stoppen hier meestal bij 20% of 25% via Douglas.

Oh jammer… misschien is iemand van hier kopen en via post naar België verzenden nog wel goedkoper dan, zeker als je er gelijk 3 koopt bijvoorbeeld. Ik heb helaas geen buitenlandpostzegels meer. Eerder had ik die via mijn werk :pensive:

1 like

Ja snap ik, maar ik had dus nog een stapeltje zegels van m’n werk dus dan zou het helemaal kosteloos zijn! Wel een goede tip verder

Heeft iemand ervaring met de zonnebrand van byron bay? Ik zoek iets wat dierproef vrij, vegan, reef friendly is en wat niet plakt. Ik hoef er niet sneller bruin door te worden als ik net zo wit blijf als dat ik al ben vind ik dat ook prima.

Samenvatting

1 like

Weet iemand of toevallig clinique ergens in de aanbieding is? Ik ben fan van die face soap, maar ik vind hem nieuw zo prijzig

Ici Paris heeft 21% korting op clinique!

Dankje topper!

1 like

Kan ik hier iemand blij mee maken. Gratis uiteraard of tegen verzendkosten.

Edit: verkeerde kleuren en beide maar 1x gebruikt.

2 likes

Oh noo ik heb mijn CT bestelling binnen maar kleur is veeel te licht van die foundation

Fuuuck

En op je gezicht? Je hand is vaak donkerder dan je gezicht.
Waar heb je m gekocht? Op de CT website staat dat je alleen unused or gently used products mag retourneren en er staat ook “We are only able to exchange an item for the same item in a different shade”, dus misschien kun je het gewoon omruilen.
Als dat niet mag zou ik retourneren onder het mom van allergische reactie. :grimacing:

Hij oxideert ook wel een beetje, denk dat ie nét wat te licht is voor mn gezicht ook, maar ga me morgen of vrijdag even opmaken en dan kijken. Misschien anders te fixen met wat extra bronzer ook. Mijn andere foundation is op en wou deze mee op vakantie, dus moet maar.

Ik heb sinds vanochtend een paar witte bultjes op mijn kin en ben er toen bewust van afgebleven. Nu zijn het ineens best veel bultjes geworden en het jeukt/trekt ook een beetje. Weet iemand hier misschien wat dit is en wat ik het beste kan doen? Ben echt een skincare noob.