Ik was helemaal excited hiervoor maar ik vond het echt zeer teleurstellend
Ik vind deze dan weer niet zo fijn haha. Vind het borsteltje niet fijn en hij vlekt sneller dan andere mascara’s.
Heb je het voor 20 eurie in NL gekocht?
Ik moet over een paar weken voor mijn werk op de foto Iedereen moet gewoon als zichzelf, dus niet all out qua make up ofzo, maar ik wil er wel een beetje fatsoenlijk op staan. Het worden zowel foto’s bij daglicht als bij kunstlicht. Hebben jullie nog tips voor wat wel of juist niet te doen?
Ik gebruik nu voor mn basis meestal een concealer van lancome en de huda beauty loose powder. Ik heb getest of die laatste flashback geeft op foto’s en ik denk het niet maar durf het niet met 100% zekerheid te zeggen. Iemand die er ervaring mee heeft toevallig?
Ahhhh dat heb ik ook ook gehad! Ik was ook enthousiast!
Pro tip voor de met lotion doordrenkte wattenschijfjes in het potje: Knip ze door midden. Dan doe je er langer mee!
Overigens kocht ik ooit een hele set bij Soap, maar online vond ik het veel goedkoper terug.
Het valt te proberen, maar heeft er toevallig iemand een uitnodigingscode of link voor de L’Oréal sale? Zo ja, je bent zeer welkom in mijn DM
Misschien kunnen wij helpen? Wat voor iets zoek je? Ik gebruik momenteel Cerave, heel basic maar dat vind ik net fijn.
Las net dat de zonnebrand van de action heel goed wordt beoordeeld, merk is Zeneva.
Heeft een van jullie die? Ben benieuwd of ie ook echt fijn is, zou wel mooi zijn voor nog geen 6 eurie!
Ik heb vorige week toevallig de sensitieve (groene flacon) gekocht. 1 keer gebruikt en plakt niet en ook geen vieze geur. Reef friendly + vegan wat ik belangrijk vind.
Misschien ligt het aan mijn zoek skills, maar kan het niet echt vinden in dit topic.
Wat vinden jullie een fijne foundation voor in de zomer? Ik gebruik nu Estee Lauder DW, maar die vind ik te dik en dekkend voor de zomer. Liefst dus een lichte dekking met een beetje glanzende finish.
En het liefst wel een wat duurder merk, dus geen L’oreal etc. Ik heb bijna alle foundations van de drogist wel geprobeerd, maar vind niks echt fijn.
nars tinted moisturizer
Wil je per se een foundation of is een tinted moisturizer ook goed? Ik gebruik zelf geen foundation maar als ik iets op m’n gezicht smeer is het de Nars tinted moisturizer!
edit: wat @vaatdoek zegt dus haha
Ik ben heeeel blij met mijn Charlotte Tilbury Beautiful Skin foundation. Is goed op te bouwen en heeft een mooie glow! Sinds kort gebruik ik de contour en blush wands ook van CT en poeder ik niet meer af, echt een zomerlook haha
Double wear sheer! Of Mac face & body die vind ik ook fijn. Ik meng ook vaak m’n Double wear met advanced night repair (of een ander serum kan ook), dan wordt ie ook luchtiger
Chanel eau de teint / water fresh tint, heeft amper dekking maar je huid wordt er echt super mooi van
Ja die vind ik echt mooi, en ik kijk niet snel meer op van prijzen van make-up ivm werk, MAAR €62 VOOR 20ML???
Ik ga over twee weken trouwen en ik zoek een lipstick die zowat de hele dag blijft zitten. Ik zoek een (oud)roze kleurtje. Het liefst niet allll te duur (geen veertig euro), maar ik wil er best wat aan uitgeven. Heeft iemand tips?
Ik moet gelijk aan MAC Mehr denken! Even bijwerken als je wat gegeten hebt en hij geeft als hij opgedroogd is ook amper af dus je kunt je partner ongestoord een zoen geven