Misschien kan je met de draad laten epileren zoals veel Indische/Pakistaanse vrouwen doen? Die kunnen makkelijk heel veel haar in korte tijd epileren. Het doet wel pijn, ga ik eerlijk over zijn.
Bedankt voor de tips. Ik heb wax strips gekocht speciaal voor het gezicht. Als dat niet werkt ga ik indd dat met zoân draad doen.
Voor de zekerheid de tip om dit niet te doen als je crème gebruikt waar vitamine A in zit (retinol, retinoid) en/of wanneer je een sterke exfoliant gebruikt, dan is de huid vaak te gevoelig. Learned it the hard way!
Ik heb het ook laatst gekocht en het wordt niet erger maar het doet eigenlijk niet heel veel. Zo jammer.
Ben weer terug naar Dermalogica.
@Monster Daar kreeg ik dan weer heel veel uitslag van, dus hou er rekening mee dat dat kan gebeuren. Ik vind scheren zelf nog altijd het fijnst.
Tips voor een goed vitamine c-serum?
Ik ben heel tevreden over die van Sunday Riley (CEO serum). Mijn huid gaat er echt goed op.
Ik heb zelf laatst deze gekocht: Vitamin C Fix Concentrate Extreme 15%
Gebruik hem nog te kort om er wat over te kunnen zeggen, maar de reviews op de website van Boots zijn positief. Hiervoor had ik het serum van Goodal, maar geloof niet dat dat echt wat deed.
Oh ik vond deze ook totaal niet fijn. Uitdrogend. Ik ben weer terug naar Kiehls. Denk dat ik daar bij blijf.
Ik (niet per se last van een doffe huid, wel vlekjes) ben dol op Ascorbic Acid 8% + Alpha Arbutin 2% van The Ordinary. Is het enige product van TO dat ik gebruik, ik merk dat het heeel erg goed werkt tegen hyperpigmentatie, en mijn huid is altijd stralend! Het heeft wel een bijzondere consistentie, het bevat geen water en voelt daarom vettig aan - er zit echter geen olie in en is ook niet vet, als je er 2-3 druppels van gebruikt trekt het snel en goed in.
De wimpers van mn linkeroog groeien zo raar. Echt in allemaal van die plukjes bij elkaar met gaten ertussen. Echt irritant want rechts groeit helemaal uitgewaaierd
Slaap je toevallig op links? Ik lig vaak half met mân gezicht in het kussen en rechts groeien ze ook een stuk minder mooi.
Niet meer op links dan op rechts voor mn gevoel, maar wie weet!
Ik lees hier altijd veel over de Cerave cleanser, maar welke gebruiken jullie dan het liefst? Mijn vriend wil iets van een cleanser gaan gebruiken (wast zân gezicht nu altijd gewoon met water) dus ik dacht ik haal dat voor 'm. Hij heeft een normale tot iets vette huid maar ook wel iets gevoelig dus ik ben bang dat de foaming cleanser misschien te heftig is, of valt dat mee? Ik neig vanwege die gevoeligheid naar de hydrating cleanser maar daarvan weet ik weer niet of dat too much is als je geen droge huid hebt?
Wat ik begreep van mijn skincare-guru Nadine Bagott is deze het meest mild en voor iedereen geschikt.
Ik vind de basis lijn super goed. Ultra everyday denk ik dat het heet. Witte verpakking met zwarte en rode letters. Ik gebruikte daarvan de dagcrème, cleanser en toner.
Ook enorm fan van de calendula-lijn, de oil cleanser, toner zijn fantastisch. En dan voor 's avonds de midnight repair olie. Ik heb niet echt een product dat niet echt een match is bij Kiehlâs.
Thanks! Dan ga ik die gewoon kopen (:
Eigenlijk precies wat @Daelyss aangeeft. De meest basic witte pot met rode letters is mân all time favoriet dagcrème. Daaronder gebruik ik een serum. Lange tijd de rode lijn gehad, maar ga binnenkort overstappen op anti-aging serum want tja 35+. En gebruik als facewash van de calendula-lijn. Ik hou het alleen bij face wash, serum en dagcrème. Vind een toner teveel gedoe. Je kunt misschien ook een proefverpakking kopen / vragen.
Ik gebruik deze al heel lang, super fijn!
En nog een extra ongevraagde tip: deze moisturiser is heel toegankelijk voor iedereen die geen zin in poespas heeft. Trekt super snel in en je hebt er maar een mini pompje van nodig. Het is ook een dunne substantie waardoor het niet gelijk zo âzalverigâ voelt. Ik heb een hele gevoelige huid en dit is echt mijn holy grail. Sowieso Cerave fan hier.
Ho bedoelde voor @dazed natuurlijkđ
Helemaal eens inderdaad! Ik heb een half jaar Roaccutane achter de rug en mijn huid is nu zo perfect dat ik niets anders durf te gebruiken dan deze gouden combi haha