Oke ik ben een beetje zenuwachtig aan het wachten tot het tijd is om te gaan haha. Dus ik dacht misschien kan ik een review geven van de skincare die ik gebruik/ fijn vind misschien hebben jullie er iets aan.
Vitamine c :
Sunday riley , ik vind deze fijn omdat hij in een handige verpakking zit en ook nog een beetje moisterizing is. Dus als ik even geen zin heb in 100 producten is deze opzichzelf wel genoeg (met een spf product er naast dan)
Drunk elephant , deze vind ik fijn maar ook een beetje onhandig. Hij is nogal vloeibaar en vloeibaar in combinatie met een pompflacon is drama. Plus je moet hem eerst ook zelf mengen echt gedoe. Het product zelf is wel fijn en ik heb het idee dat het je gezicht ook een beetje āliftā want altijd als ik dit gebruik dan voelt het wat strakker.
Cleansers :
Ivy aia cleansing mouse met niacinamide , te koop bij de normal en is echt mn allesje. Maakt mn huid goed schoon maar niet helemaal zo naar uitgedroogd. Er zit ook een klein silicone borsteltje op wat ik wel fijn vind.
Drunk elephant jelly cleanser , ja ook wel top ik vind vooral zon gel lekker voelen haha.
Exfoliant :
Drunk elephant framboos night serum, duurrr maar love it to the moon and back. Het serum zelf voelt fijn aan maar t vreet ook lekker de dode huidcellen op.
Balea aha nog wat body lotion, ren naar duitsland voor dit spul. Als je geen zin hebt in scrub is dit geweldig en het maakt je huid lekker zacht.
Retinol ;
Ik heb alleen medik8 zon zwart flesje en ik kan er niet veel over zeggen. Doet wel zn werk verder denk ik haha.
Oog serum :
Drunk elephant , is fijn maar na een tijdje begon die te prikken.
Ren , fijn serum maar wel vettig en laat dus zon glimmende laag achter. Die gebruik ik dus alleen voor het slapen.
Qua moisterizers heb ik er best wel wat en ik weet ik de namen nu even niet. En heb ook andere fijne producten maar die gebruik ik niet zo vaak om er echt een goed review over te geven.