Het Beautytopic #4

Oke ik ben een beetje zenuwachtig aan het wachten tot het tijd is om te gaan haha. Dus ik dacht misschien kan ik een review geven van de skincare die ik gebruik/ fijn vind misschien hebben jullie er iets aan.

Vitamine c :

Sunday riley , ik vind deze fijn omdat hij in een handige verpakking zit en ook nog een beetje moisterizing is. Dus als ik even geen zin heb in 100 producten is deze opzichzelf wel genoeg (met een spf product er naast dan)

Drunk elephant , deze vind ik fijn maar ook een beetje onhandig. Hij is nogal vloeibaar en vloeibaar in combinatie met een pompflacon is drama. Plus je moet hem eerst ook zelf mengen echt gedoe. Het product zelf is wel fijn en ik heb het idee dat het je gezicht ook een beetje ā€œliftā€ want altijd als ik dit gebruik dan voelt het wat strakker.

Cleansers :

Ivy aia cleansing mouse met niacinamide , te koop bij de normal en is echt mn allesje. Maakt mn huid goed schoon maar niet helemaal zo naar uitgedroogd. Er zit ook een klein silicone borsteltje op wat ik wel fijn vind.

Drunk elephant jelly cleanser , ja ook wel top ik vind vooral zon gel lekker voelen haha.

Exfoliant :

Drunk elephant framboos night serum, duurrr maar love it to the moon and back. Het serum zelf voelt fijn aan maar t vreet ook lekker de dode huidcellen op.

Balea aha nog wat body lotion, ren naar duitsland voor dit spul. Als je geen zin hebt in scrub is dit geweldig en het maakt je huid lekker zacht.

Retinol ;

Ik heb alleen medik8 zon zwart flesje en ik kan er niet veel over zeggen. Doet wel zn werk verder denk ik haha.

Oog serum :

Drunk elephant , is fijn maar na een tijdje begon die te prikken.

Ren , fijn serum maar wel vettig en laat dus zon glimmende laag achter. Die gebruik ik dus alleen voor het slapen.

Qua moisterizers heb ik er best wel wat en ik weet ik de namen nu even niet. En heb ook andere fijne producten maar die gebruik ik niet zo vaak om er echt een goed review over te geven.

13 likes

Is die balea exfoliant alleen voor je lichaam of voor ook gezicht?

1 like

Ik zwoor vroeger ook bij Catrice (All Matt) maar nadat ze de formule hadden aangepast overgestapt op Loreal True Match. Met 1+1 acties is die vaak niet heel veel duurder dan Catrice, dan 9 euro ongeveer. En dat is ook echt een aanrader

1 like

Lichaam. Ik had hem er even tussen gezet omdat ik hem zo chill vind haha.

2 likes

Die True Match hebben ze ook bij Normal voor iets van 11-12 euro, mocht die bij je in de buurt zitten

2 likes

Haha helaas, was leuk geweest voor die prijs. Maar klinkt alsnog fijn dus ga hem onthouden!

2 likes

Heb jij ook die paarse? Die prikt bij mij ook echt erg, zeker als ik er concealer over doe.

3 likes

Jaa die jaa. Zag dat dus in een video dat meer mensen er last van hebben. Echt jammer. Durf die andere daardoor ook niet te proberen voor die prijs.

Oooh super, dankjewel!

3 likes

Bedankt voor de tip! Ik deze ook geschikt voor een vette huid?

1 like

Heeft er nog iemand Lip Lingerie XXL van Nyx? Heb er net 2 binnen, maar ze voelen zo plakkerig? Ook zijn ze een beetje streperig, maar het zijn wel donkere kleuren. Ik had ze maar op de gok gekocht want ik ben van de soft matte lip creams wel tevreden, maar helaas ben ik een beetje teleurgesteld. Volgende keer niet meteen twee kopen, Jigglypuff :smiling_face_with_tear:

Nog een vraagje: brengen jullie primer aan onder of over je SPF?

2 likes

Ja ik vind de formule ook niet fijn van die nyx! Ik deed er dan maar een lipgloss overheen tegen dat plakkerige gevoel.
En over de spf heen :). Ik vind spf een deel van de skincare en primer makeup, dus vandaar mijn volgorde .

3 likes

Halo Glow van ELF!

2 likes

Welke (budget) oil cleanser kunnen jullie aanraden als eerste stap in double cleansing? Heb een gevoelige huid, dus ik zoek iets heel basics, zolang het schoonmaakt ben ik blij. Zonder parfum en irriterende ingrediƫnten.

1 like

Dat van de foto weet ik niet. Ik heb light van ELF en translucent van LM.

1 like

Heb die van CeraVe en vind ā€˜m wel fijn :ok_hand:

5 likes

iunik

2 likes

Het is wel echt een oil cleanser? Die foaming in de naam verwart me een beetje, gebruik je dat met water of gewoon zo?

5 likes

Deze gebruik ik. Er staat inderdaad foaming bij maar heb niet de indruk dat het product echt schuimt hoor.
Ik maak m’n gezicht nat en doe wat cleanser op mn handen, en wrijf dan zo over m’n gezicht, daarna gewoon afspoelen.
Ben geen expert ofzo, dus is misschien niet de allerbeste methode maar werkt voor mij prima.

1 like

Ik sta op het punt knetter hard geinfluenced te worden :rofl:… door il makiage. Een of andere perfecte foundation.
Had de zoekfunctie al geprobeerd maar vond niks…
Iemand die dit merk kent :disguised_face:?