Mijn foundation was nu écht op en was door tiktok geinfluenced door de Kruidvat serum foundation, ik vind ‘m echt heel fijn en mooi! En dat voor 6€.
Dit klinkt beter als mijn influence avontuur want die kost 49€
Ik was ook bijna geinfluenced maar de reviews op Tiktok zijn bijna allemaal slecht haha. Dus niet aangedurfd
The inkey list oat cleansing balm. Reiniger, maar ook te gebruiken als een kalmerend 10 minuten masker
Ik vind hem fijn! Had ook de goede kleur gekozen, daar was ik vooral bang voor.
Kruidvat heeft allemaal verschillende oliën in glazen flessen:
Dat gebruik ik als eerste reiniger. En ook als haarolie en olie om m’n lijf mee in te smeren.
@Eileen ik vind deze heel fijn, maar gebruik hem zelf eigenlijk wel als tweede stap in mn double cleanse.
Ik gebruik het met water en dan schuimt ie best wel
@Hattori_Hanzo gebruik je dit als eerste stap, of doe je geen double cleanse?
Ik gebruik Drunk Elephant nelting butter cleanser (nu20% korting bij douglas) maar jojoba olie lijkt me ook chill.
Ik haal zelf pure plie bij de tuinen (calendula) en daarmee reinig ik ook mijn huid.
Ben sinds deze maand even een pilot gestart met mijn huid door even een paar dingen eruit te halen.
Vitamine c, retinol en mijn BHA cleanser.
Nu gebruik ik enkel hyalaronzuur, aha en een normale huidcreme. De ergste roodheid is inmiddels weg, dat is fijn.
Ik wil nog wel investeren in een goed dagcreme met SPF. Want gebruik nu helemaal geen SPF, en that aint gucci
Iemand nog color correcting aanraders voor blauwe kringen? Heb weleens de LA Girl
HD Pro Concealer geprobeerd, maar die vond ik niets. Op internet zie ik veel aanraders als CT magic vanish, bobbi brown en Pixi. Opzicht wil ik wel een keer iets duurders proberen.
Edit: inmiddels die van CT gekocht haha
Heeft iemand misschien een dupe voor de gezichtscrème van de body shop met spf? Is blijkbaar niet meer verkrijgbaar. Niet iets uit een potje graag
Weet iemand een dupe voor de kleur Deep Mesh van de Nyx Lip Lingerie XXL? Het is heel donker bruin met een rode ondertoon. Helaas vind ik de formule van deze niet fijn.
Heb je temptalia al gecheckt voor dupes?
Iets minder vloeibaar, maar qua werking wel vergelijkbaar:
Misschien La Roche Posay Hydraphase? Geen vitamine E en een lagere spf (20), maar als je hydratatie wil dan is dit een hele fijne. Vitamine E zou je dan bij kunnen smeren met een serum.
Mijn huid is vocht en vetarm, en veel producten irriteren het. Deze werkt voor mij heel goed. In de winter gebruik ik de intense versie en heb hiermee geen schrale wangen meer. In de zomer wissel ik naar de lichtere
Gebruik jij het forum nou alleen maar om vragen te stellen? Valt me zo op.
Ik heb even gescrolled en ja. Letterlijk alleen maar vragen haha.
Jeetje, sorry hoor. Ik vertrek al.
Je hoeft toch niet meteen te vertrekken?
Het is opvallend idd (vond ik ook, niet alleen hier), dan kan iemand dat toch opvallen en iets van zeggen/vragen?
Het valt gewoon op, that’s all