Het Beautytopic #4

Threaden. Snel, makkelijk en ik vind het eigenlijk wel pijnloos. Is heel makkelijk om zelf te doen.

6 likes

Update!

Dag 2 vond ik m nog wel iets donkerder dan de foto, eigenlijk iets te donker naar mn smaak. Maar heb 'm er ook niet afgewassen na 4-6 uur bedenk ik me nu. Misschien dat dat nog verschil maakt.

Vandaag is de tan perfect. Kleur loopt heel natuurlijk over. Vooralsnog zit de kleur er bog steeds goed op.

3 likes

Heeft iemand zelf hier ooit een thuis kit voor brow lamination (lift) gebruikt, en werkt het goed?

Be Creative Scandalous Lashes van ICI Paris

1 like

Ben ook benieuwd! Heb het gisteren laten doen in een salon maar elke 6 weken 65 euro is wel echt kapot duur

1 like

Is het mooi geworden?

Ik las idd dat 6-8 wkn wordt aangeraden, omdat je anders evt je haartjes kan beschadigen?

Ik combineer het wel met een epileer sessie waarbij ze mn wenkbrauwen in model brengt, dus dan scheelt het wel.

Overigens lukte dat de 1e keer heel goed, maar laatst zij ze dat het juist heel erg gaat plakken of glad is, dus duurde het model brengen (na lamination) zo lang!

Betaalde eerst 40 euro maar nu 50 geworden (combi behandeling wel, zowel epileren als lamination samen)

2 likes

Oh dat is wel een betere prijs! Ik heb het idd in combi met shapen gedaan maar niet geverfd en mijn wenkbrauwen zijn sws heel subtiel dus ik zie wel verschil maar niet op een schaal van wow! Dus denk dat ik het de volgende keer ook verf of met een thuiskitje.
Bij mij zeiden ze minimaal 6 weken omdat het middeltje dan sws uit je haartjes is, als dat er nog in zit kan het je haartjes verpesten waardoor het gaat krullen

2 likes

Jaaa hier ben ik ook benieuwd naar! Overal uitverkocht dus wil hem via zalando proberen :joy: iemand nog meer ervaringen ermee? Op tiktok zijn ze enthousiast maar daar worden ze vaak voor betaald.

Deze dus:

Edit: en weet iemand een goede wimperkruller? Prijs maakt niet veel uit als die maar goed is.

2 likes

Iemand aanraders voor lash serums?

1 like

Jaa ik zag het al! Dacht misschien heeft iemand anders nog een review hahah. Bedankt voor de wimperkruller tip!

Ik gebruik zelf de setting spray van charlotte tilbury die is natuurlijk top, maar wil er 1 voor mn moeder. Ze heeft nog nooit settingspray gebruikt en weet ook niet of ze het dagelijks gaat gebruiken, dus vindt het zonde om dan gelijk zo’n dure te kopen.

Ja klopt! Maar ik ben het ook wel met jou eens qua veredelde haarlak vibes. Wel nog steeds blij met het effect op mijn neus hahaha

2 likes

Ik heb die van Grande Lash gebruikt en daar kreeg ik na een paar dagen geĆÆrriteerde ogen van.
Fijne vind ik van Tomorrowlabs en nu gebruik ik er een van Nanolash op aanraden van een collega met mega lange wimpers en zie na 2 weken al verschil.

2 likes

Oooh oke ik ben focking blind, bedankt! Denk dat ik toch die van loreal voor dr ga kopen, en mocht ze m gebruiken ā€œmagā€ ze een upgrade :joy::joy:

Edit: ze heeft wel echt iets wat op haarlak lijkt nodig hoor. Deze vrouw smeert foundation op dr gezicht alsof het dagcreme is 🫠 (maar goed, lekker laten gaan)

1 like

Heb de laatste in de H&M van Kopenhagen genomen puur uit fomo.

3 likes

Laatste update. De tan gaat er nu geleidelijk aan af. Van mn gezicht is het al zo goed als verdwenen, maar mn hals zit het nog lichtjes. Ben niet gevlekt ofzo, het vervaagt wel geleidelijk.
Zeker een aan aanrader!

2 likes

Tweezerman! Vond het eigenlijk belachelijk om daar zo veel geld aan uit te geven maar werkt echt heel goed voor mijn rechte wimpertjes

2 likes

Ik heb er een van tweezerman en vind die erg fijn!

3 likes

Nanolash! Ja ik ben helemaal aan het investeren in mijn wimpers, en mijn wimpers zijn echt zo lang geworden door dit spul. Nu zelfs op het punt dat ik ze bijna te lang vind haha, dus ik gebruik het wat minder nu. Geen irritatie ook verder

Oh edit: ze gaan er ook nog van krullen!

1 like

Spray je dan niet te dichtbij je gezicht of veel te veel?

Ik gebruik die settingspray al een paar weken ( @lightbox ) en vind hem wel fijn. Plakt niet en make up blijft echt zitten zonder af te geven. Zelfs na een behoorlijke regenbui zat het nog prima en was er niks uitgesmeerd op mijn sjaal. En wat ik bovendien ook een pluspunt vind, is dat het een hele lichte mist is en niet zo’n natte straal wat sommige sprays weleens hebben.

Het ruikt en voelt hinderdaad wel als haarlak, maar ik zag een filmpje waarbij iemand de ingrediƫnten vergelijkt, maar die blijken toch anders dan haarlak en meer huid/makeup gebaseerd.

2 likes

Ik vind die nieuwe van lashcocaine ook goed werken bij mij!