Ja klopt! Maar ik ben het ook wel met jou eens qua veredelde haarlak vibes. Wel nog steeds blij met het effect op mijn neus hahaha
Ik heb die van Grande Lash gebruikt en daar kreeg ik na een paar dagen geïrriteerde ogen van.
Fijne vind ik van Tomorrowlabs en nu gebruik ik er een van Nanolash op aanraden van een collega met mega lange wimpers en zie na 2 weken al verschil.
Oooh oke ik ben focking blind, bedankt! Denk dat ik toch die van loreal voor dr ga kopen, en mocht ze m gebruiken “mag” ze een upgrade
Edit: ze heeft wel echt iets wat op haarlak lijkt nodig hoor. Deze vrouw smeert foundation op dr gezicht alsof het dagcreme is 🫠 (maar goed, lekker laten gaan)
Heb de laatste in de H&M van Kopenhagen genomen puur uit fomo.
Laatste update. De tan gaat er nu geleidelijk aan af. Van mn gezicht is het al zo goed als verdwenen, maar mn hals zit het nog lichtjes. Ben niet gevlekt ofzo, het vervaagt wel geleidelijk.
Zeker een aan aanrader!
Tweezerman! Vond het eigenlijk belachelijk om daar zo veel geld aan uit te geven maar werkt echt heel goed voor mijn rechte wimpertjes
Ik heb er een van tweezerman en vind die erg fijn!
Nanolash! Ja ik ben helemaal aan het investeren in mijn wimpers, en mijn wimpers zijn echt zo lang geworden door dit spul. Nu zelfs op het punt dat ik ze bijna te lang vind haha, dus ik gebruik het wat minder nu. Geen irritatie ook verder
Oh edit: ze gaan er ook nog van krullen!
Spray je dan niet te dichtbij je gezicht of veel te veel?
Ik gebruik die settingspray al een paar weken ( @lightbox ) en vind hem wel fijn. Plakt niet en make up blijft echt zitten zonder af te geven. Zelfs na een behoorlijke regenbui zat het nog prima en was er niks uitgesmeerd op mijn sjaal. En wat ik bovendien ook een pluspunt vind, is dat het een hele lichte mist is en niet zo’n natte straal wat sommige sprays weleens hebben.
Het ruikt en voelt hinderdaad wel als haarlak, maar ik zag een filmpje waarbij iemand de ingrediënten vergelijkt, maar die blijken toch anders dan haarlak en meer huid/makeup gebaseerd.
Ik vind die nieuwe van lashcocaine ook goed werken bij mij!
Ik heb de laatste tijd best donkere kringen en mn beste vriendinnetje gaat binnenkort trouwen (voor mij de ultieme reden om allemaal dure dingen te kopen) dus heb mezelf de touche eclat concealer cadeau gedaan. Leek me de perfecte lichte concealer om alles een beetje op te lichten. Hopelijk de goede kleur gekozen.
The ordinary cafeïne solution werkt ook heel goed voor donkere kringen!
Is dat die met PEPactive?
Ja!
Lol, net moeten weg gooien aan de security check in Kopenhagen omdat het niet met mijn andere spullen paste in dat miniflutzakje voor je vloeistoffen
@lightbox @pastelzwart De dewy setting spray van NYX vind ik echt heel fijn, werkt goed, voelt niet plakkerig aan en is niet duur!
Vraagje: heeft iemand toevallig een tip voor bruine mascara? Ik heb nu die van de HEMA, maar die is zo donker dat het er alsnog zwart uitziet en ik vind 'm ook niet mooi, het worden al snel spinnenpoten.
Deze! Is echt licht voor een bruin: https://www.kruidvat.nl/essence-lash-without-limit-02-brown-extreme-lengthening-volume-mascara/p/5942781?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwwMqvBhCtARIsAIXsZpYbnouJR76ATpbbtsNFKAfPSkGznkdZENlHAVZ17RtGuJScyMVKgqoaAvhqEALw_wcB
Hij ziet er bij mij daardoor een beetje gek uit eigenlijk omdat mijn eigen wimpers donkerder zijn.
Het is wel een goede mascara qua hoe hij je wimpers definieert en verlengt vind ik
Thanks @grace @Yzile @pastelzwart ! Ik ga eerst die van Essence proberen, ik heb al een bruine vloeibare eyeliner daarvan die ik heel fijn vind. Ik heb van mezelf heel lichte wimpers, dus ik denk dat de kleur dan wel goed is, die van Rimmel ziet er iets donkerder uit.
kiss me heroine, krijg je er wel moeilijk af zonder olie
Ik zoek de meest milde gezichtsverzorging die er is, ik kreeg vorige week helemaal vanuit het niets een (ik denk allergische) reactie op mijn huidige verzorging in de vorm van een extreem rode huid, eigenlijk van de ene op de andere dag. Het enige wat m’n huid nu trekt is hyaluronzuur gevolgd door een dun laagje jojobaolie, als ik er iets anders op smeer gaat het gelijk prikken. Ik gebruikte verzorging van Balea (Beauty Expert), deed m’n huid het 2 jaar lang geweldig op. Ik heb afgelopen week een paar keer Kruidvat sensitive geprobeerd maar geen succes. Hoeft overigens niet persé goedkoop, als het maar mild is.