Zoals ik hierboven ook aangaf zeg ik dus niet dat ze in de zon moet gaan zitten bakken, maar dat het proces van de verkleuring van je huid van roze naar je eigen huidskleur onder andere door uv gebeurt. Dus dat je er niks op kan smeren wat dat proces versnelt. Uiteraard moet je niet met die nieuwe roze huid in de zon gaan zitten.
Weet je dit vanuit je eigen professie of…? In dat geval geloof ik je graag, maar ik had hier nog nooit van gehoord en het klinkt mij een beetje joeprovers achtig
Uiteindelijk kleurt de huid inderdaad wel een keer bij van licht, maar dat roze heeft vooral tijd nodig, geen zonlicht.
Nee helemaal niet! Ik had ooit zelf deze vraag en dit kreeg ik toen als antwoord van de dermatoloog.
@PizzaFunghi Ik denk dat mn reactie een beetje verkeerd opgevat wordt. Ik bedoel niet dat ze in de zon moet gaan zitten. Juist goed insmeren en uit de zon blijven, maar ik had dus begrepen dat je zelf niks kan versnellen aan het natuurlijke proces.
Ik lig altijd op mn linkerzij als ik slaap, waardoor mijn wimpers van mijn linkeroog echt helemaal naar beneden staan (meer dan van mijn rechteroog waar ik niet op lig). Zou een satijnen kussensloop hierbij helpen denken jullie?
Er niet op slapen op deze maniernzou het beste zijn natuurlijk, maar ja…
Nee dat zijn echt littekentjes, dus niet puur nieuwe roze huid. Dat zijn echt twee verschillende dingen helaas!
Denk het niet want ze worden dan toch alsnog geplet?
Oh dat is dan niks voor mij waarschijnlijk… helaas doet krullen vrij weinig, ze blijven echt enorm naar beneden staan.
Heb al gedacht aan een lash lift, maar dat zal je ook wel verkloten als je er op ligt een soort van.
@Druppels ja, dat zal wel. Maar ik dacht dat het ook beter voor je haar was, dus dacht misschien dat het ook wat doet voor je wimpers.
Mochten meer mensen zich door Debbie laten beïnvloeden: de Sweed cloud mascara bij Douglas is met 35% korting (via haar link naar Sweed 20%). Ook maar het wimperserum besteld.
Ben benieuwd of ik straks Bambi ogen heb ipv panda
Via wast zoektermen hier kwam ik tegen dat Urban Decay Primer Potion wordt aangeraden als oogschaduwbasis. Is dit nog steeds jullie go to of is er inmiddels een betere/beter verkrijgbaar product die hetzelfde doet? Ik heb best wel hooded eyes dus oogschaduw wil bij mij al snel op een plek gaan samen klonteren
Vind ik echt n super goede, alleen bijna niet meer te krijgen in Nederland. Die van Mac in dat zwarte tubetje vind ik vergelijkbaar.
Ik ben overgeschakeld op Mac paint pot omdat de UDPP moeilijk verkrijgbaar is.
Ik was recent ook op zoek, omdat mij paint pot ook niet meer werkte. Heb nu deze van NYX, en ik ben aangenaam verrast.
https://www.douglas.nl/nl/p/5010218415?variant=242648
Ik heb vette oogleden en heel erg hooded. Hierbij blijft de oogschaduw super zitten op de diepste crease na, als ik het er ‘s avonds laat af haal. Er zit dan midden op mijn oog een fijn lijntje en wat kruimels erom heen. Als ik het rond 5 uur ‘s middags check zit het nog goed. Dat vind ik een prima prestatie.
Jaa ik gebruik die nog steeds, in de kleur eden. Heb zelf nog geen fijnere primer gevonden
Ik vind de Too Faced shadow insurrance heel fijn.
Ik draag voor mijn dagelijkse make-up altijd eyeliner (zo’n stiftje) en mascara, maar heb vaak dat aan het einde van de dag het een beetje uitloopt en er zwarte veegjes in mijn buitenste ooghoeken zitten.
Hebben jullie tips voor hoe ik dit het beste kan voorkomen? Ik ben verder best basic qua make-up en doe het ook vaak on-the-go in bijv de trein op, dus wil liever niet te veel producten of ingewikkelde stappen aan mijn routine toevoegen.
Oeh klinkt goed! Wat is precies de kortingscode? Kan het niet vinden
Klinkt goed, ik ga die proberen! Is ook wat betaalbaarder haha, wel fijn want ga het niet heel vaak gebruiken.
Doe je de eyeliner op je oogleden of op je waterlijn? Als je het op je oogleden doet zou ik er oogschaduwprimer onder doen. Dat kun je makkelijk met je vinger verdelen en is denk ik ook wel prima te doen in de trein.
is wel 1 extra stap maar ik doe altijd zon waterproof liquid eyeliner van essence (€2 ongeveer) over die pen heen en dan blijft het zitten