Vind ik echt n super goede, alleen bijna niet meer te krijgen in Nederland. Die van Mac in dat zwarte tubetje vind ik vergelijkbaar.
Ik ben overgeschakeld op Mac paint pot omdat de UDPP moeilijk verkrijgbaar is.
Ik was recent ook op zoek, omdat mij paint pot ook niet meer werkte. Heb nu deze van NYX, en ik ben aangenaam verrast.
https://www.douglas.nl/nl/p/5010218415?variant=242648
Ik heb vette oogleden en heel erg hooded. Hierbij blijft de oogschaduw super zitten op de diepste crease na, als ik het er ‘s avonds laat af haal. Er zit dan midden op mijn oog een fijn lijntje en wat kruimels erom heen. Als ik het rond 5 uur ‘s middags check zit het nog goed. Dat vind ik een prima prestatie.
Jaa ik gebruik die nog steeds, in de kleur eden. Heb zelf nog geen fijnere primer gevonden
Ik vind de Too Faced shadow insurrance heel fijn.
Ik draag voor mijn dagelijkse make-up altijd eyeliner (zo’n stiftje) en mascara, maar heb vaak dat aan het einde van de dag het een beetje uitloopt en er zwarte veegjes in mijn buitenste ooghoeken zitten.
Hebben jullie tips voor hoe ik dit het beste kan voorkomen? Ik ben verder best basic qua make-up en doe het ook vaak on-the-go in bijv de trein op, dus wil liever niet te veel producten of ingewikkelde stappen aan mijn routine toevoegen.
Oeh klinkt goed! Wat is precies de kortingscode? Kan het niet vinden
Klinkt goed, ik ga die proberen! Is ook wat betaalbaarder haha, wel fijn want ga het niet heel vaak gebruiken.
Doe je de eyeliner op je oogleden of op je waterlijn? Als je het op je oogleden doet zou ik er oogschaduwprimer onder doen. Dat kun je makkelijk met je vinger verdelen en is denk ik ook wel prima te doen in de trein.
is wel 1 extra stap maar ik doe altijd zon waterproof liquid eyeliner van essence (€2 ongeveer) over die pen heen en dan blijft het zitten
Bij Douglas geen code nodig,35% korting gaat er standaard af. Bij Sweed zelf 20% korting met code DEBBIE-20
Domme vraag misschien, maar waarom gebruik je niet gelijk waterproof eyeliner?
Mijn tip is waterproof eyeliner namelijk en als dat niet blijft zitten zwarte oogschaduw eroverheen. Ik heb diepliggende hooded ogen en voor mij is oogschaduw over oogpotlood/eyeliner een must als ik niet wil dat het gaat smudgen (wat ik meestal niet erg vind lol inmiddels is dat gewoon mijn signature look, haha).
omdat die waterproof liner best wel brokkelig is als ik hem los gebruik, maar over die kiko pen heen dus niet. ik kan vast een andere eyeliner proberen maar dit is gewoon al jarenlang m’n routine dus zie geen reden om iets te veranderen haha
Op m’n oogleden, dus dat is wel een goede om te proberen, thanks! Zag hierboven al wat tips voor primers voorbij komen, dus die ga ik eens bekijken!
@Kwal en @Vuile_bitch thanks, toch maar weer eens verder experimenteren met verschillende manieren met waterproof eyeliner!
Ik vroeg mij af of iemand hier wel eens een lashlift heeft laten doen. Vonden jullie het waard en ben je er blij mee?
Als je ff zoekt op lashlift vind je heel veel ervaringen
Ik heb het vorige maand laten doen, vond het handig dat de krul er al in zat maar vond wel dat ik nog mascara nodig had voor een echte wow effect.
ik heb het ongeveer 2 jaar lang om de maand gedaan + verf maar het is eigenlijk maar 3 weken ofzo echt mooi (bij mij), daarna zie je heel goed dat je wimpers uit gaan vallen en er nieuwe groeien. dus dan is het een tijd heel rommelig met voor de helft gekrulde wimpers en voor de helft rechte wimpers en dat kun je natuurlijk lastig fixen ook met mascara/wimperkrullers, om die irritatie ben ik gestopt (en maandelijks gaan vind ik voor 60 euro wel heel overdreven). maar ik zou het nog wel doen voordat ik bijvoorbeeld op vakantie ga.
Beetje laat, maar dit is mijn HG, ik heb ook enorm overhangende en vette oogleden, deze doet het heel goed. Primer Potion werkte niet bij mij.
Heeft iemand hier ervaring met lashbabe?