Ik heb er een maar ik zou het niet per se aanraden, vooral omdat ik het gedoe vind. Of het werkt kan ik eigenlijk niet zeggen omdat ik hem daar niet consistent genoeg voor gebruikt heb.
Maar je moet dus zo’n gel aanbrengen op een schoon gezicht en dat is wel belangrijk voor de geleiding van de elektriciteit omdat ie alleen op die manier zijn werk kan doen. Je krijgt er een tube van die gel bij maar die is hartstikke duur en zo op. Nuface zegt zelf dat het alleen werkt met hun eigen gel, dus als je het volgens hun instructies wil doen ben je een hoop extra geld kwijt aan gel.
Nou zag ik ergens dat je ook contactgel kunt gebruiken dus dat heb ik gekocht. Maar nu sta ik dus eerst mijn gezicht te wassen, die contactgel op te smeren, met dat ding over mijn gezicht te gaan, weer mijn gezicht te wassen en dan moet ik nog mijn hele skincare doen. En ik heb daar gewoon niet elke dag zin in. Maar de eerste twee maanden moet je hem wel 5 keer per week gebruiken. Dus ja, als je super gemotiveerd bent om dat ding consequent te gebruiken en je het geld er voor over hebt, dan kan het het proberen waard zijn. Ik zie op tiktok ook wel mooie resultaten. Maar als je net als ik niet zo heel gedisciplineerd bent in het leven, dan zou ik het niet direct aanraden.
Ohhh ja wow dit lijkt me wel echt een heel gedoe ja Ik heb ook telkens geen zin meer in het oliën van mijn haar omdat ik het gedoe vind, dus realistisch gezien is dit waarschijnlijk niet zo’n goed idee voor mij haha. Dank je wel voor je uitgebreide uitleg!
@Scorpiovibes Ja dit had ik idd ook voorbij zien komen! Dat lijkt me ook niet iets wat je wil riskeren, maar had ook gelezen dat dit vooral een risico is als je het bij een praktijk laat doen met zo’n grote laserdus had gehoopt dat zo’n mini lasertje misschien minder intensief was haha
Volgensmij is elke gezichtsveranderende skincare een scam.
Gewoon zo’n zeepblok van de HEMA! Werd hier al eens getipt en werkt echt top. Kost ook geen drol
ik gebruik wel een guasha en ik merk dat het goed werkt, het geeft een liftend effect als je het consistent doet (minimaal 3x per week), zeker als je snel een puffy gezicht hebt door bijv zout eten. maar als je het dan een week niet doet ofzo dan blijft het effect niet, je moet het wel blijven doen
Anastasia brow freeze gel is mn holy grail. Die uit de tube, niet t potje!
Good to know! Ga ff kijken morgen, thanks voor alle tips!
Van welk merk is die van jou?
ik heb hem bij haruharu gekocht, die met rozenkwarts (ze hebben er meerdere maar die zag er leuk uit). volgens mij heet het merk iets van coucou club
Ik zie iedereen retinol kopen maar waar gebruiken jullie dat voor? en zien jullie verschil?
Ik heb geen slechte huid alleen een beetje droog dus vraag me af of het zin heeft.
Ik heb een tijdje die van the ordinary gebruikt maar zag niet echt wat gebeuren eigenlijk. Nu weet ik niet wat nog meer goed is voor een gevoelige huid dus ben ik maar gestopt
Ik gebruik het om pigmentvlekjes te verminderen en mijn huid sneller te laten herstellen na puistjes/wondjes. Als het om droge plekjes gaat is het volgens mij niet het juiste product. (maar ik ben geen expert)
Hyaluronzuur is vochtinbrengend dus misschien is dat iets voor je
Ik heb net een freckle pen gekocht om mn eigen sproetjes wat meer uit te balanceren op sommige plekken en het werkt zo goed, ik kan gewoon niet zeggen welke echt zijn en welke nep.
Oeh welke heb je?
Amber Cedarwood is t!
Met een gevoelige huid vind ik azelaic acid hier ook goed voor werken. Ik heb nu die van facetheory maar ik vond die van revox ook fijn.
Is er een verschil tussen of je bijv Etos salicylzuur 2% gebruikt of bijv van Paula’s choice?
Je zou zeggen dat er van beide 2% werkzaam in zit, dus op hulpstoffen na hetzelfde… of is er dan nog een ander groot verschil wat die 25€ verklaart haha. Een groot deel van de ingrediënten komt ook overeen.
Zelfde vraag ik mij bijvoorbeeld af voor niacinamide…
op Google werd is niet veel wijzer haha
Bij Etos is het tweede ingrediënt alcohol denat, dus die zou ik sowieso laten staan. Daarnaast staat bij PC de salicylzuur veel hoger op de ingredientenlijst, en die lijsten zijn op volgorde van hoeveelheden.
Er valt vast meer over te zeggen, maar dit viel me meteen op.
Maar het percentage zegt dan dus niet zoveel? Leek mij dat 2%, 2% is. Maar dat dus niet