Niet het merk zelf, maar gebruik al wel 2 jaar zulke wimpers. Ben je gewoon benieuwd naar het merk of ?
Meer de manier hoe het aangebracht wordt aan de onderkant. Ik wist niet dat andere merken dit ook hadden.
Voel je dit echt niet zitten? Als het uit valt, vallen ze dan in je ogen waardoor je irritatie krijgt? Hoe lang blijft het bij jou zitten?
Ja dat doe ik al 2 jaar dus kan mn ervaring wel delen. Lashbabe is een prima merk maar beetje prijzig, ik gebruik zelf een ander merk. Ben nu niet thuis maar kan het later voor je opzoeken.
Je voelt het niet zitten, mits je het goed aanbrengt. Dat was bij mij even oefenen. Als je het te dicht op de rand aanbrengt, voel je het in je ooglid prikken. Het is echt de bedoeling om het op je wimperhaartjes te plakken. Je voelt al snel wel dat een cluster niet goed geplakt is, het gaat dan snel irriteren.
Het zijn cluster wimpers dus die kunnen niet echt in je ogen vallen? Daar zijn het te grote stukjes voor. Op een gegeven moment voel je de hoekjes wat loslaten. Ik check sommige avonden even of er wat lossere clusters zijn en die plak ik dan evt opnieuw.
Bij mij blijft het een week zitten, met de juiste lijm en sealer. Die kan ik ook nog even delen als je daar interesse in hebt. Door zo’n sealer kan het ook tegen spatwater. Zou niet aanraden om onder een volle waterstraal te gaan staan. Een huilbui overleefd het weer wel haha. Na een week haal ik alles er af en plak ik opnieuw. Wimpers kun je een paar keer hergebruiken als je netjes bent, wel even de lijm er af halen.
Wat je kan doen is zo’n set bij Lashbabe te kopen om uit te vinden of je het fijn vind. Als het je bevalt kun je evt wat goedkopere merkjes wimpers bijkopen.
Oh je hebt ook een speciale reiniger nodig want die wimperlijm lost anders niet op.
Ik krijg regelmatig te horen wat voor mooie wimpers ik heb. Ze lijken van mezelf omdat je onder de wimperharen plakt ipv bovenop. Ben er zelf helemaal verslaafd aan. Ook de tijdswinst vind ik een voordeel. Eens per week ben ik 10 minuutjes bezig met plakken wat me elke ochtend tijd bespaard.
Mocht je linkjes van producten willen laat je het maar weten
Als ze alleen tegen spatwater kunnen, hoe was je dan je gezicht? Was je dan een week lang om je ogen heen?
Ik sta op het punt om me te laten influencen om de lipstain van wonderskin te kopen, toevallig iemand die me kan vertellen of dit het geld waard is?
Hier ben ik ook benieuwd naar!
Hmm ik heb even gekeken op amazon en daar zitten toch wat slechte reviews tussen
Ik was mn gezicht met een gelcleanser 's avonds. De cleanser doe ik dan inderdaad rondom mn ogen, niet op mn ogen of de wimpers zelf. Met het er af wassen komt er dan wel wat water op mijn ogen, maar dat valt bij mij onder spatwater. Ga er niet bewust volle bak op plensen zeg maar haha. Onder de douche ga ik niet mn wimpers onder de volle straal. 's Ochtends doe ik een watje met micelair water, dan kun je ook gewoon langs je ogen, ik ga alleen niet over de bovenste wimpers. Maar omdat je ze eronder plakt kun je vanaf de bovenkant wel bij de rand langs zonder ze los te halen.
Zou iemand eens met mij mee willen denken op het gebied van skincare? Ik ben begin dit jaar naar een huidtherapeut geweest omdat ik continu wat lichte acne op 1 wang heb en af en toe wat meer bultjes en puistjes. Zij raadde mij deze producten aan die ik sindsdien (eind jan) braaf dagelijks zoals aanbevolen gebruik:
Daarnaast gebruik ik nog een milde cleanser, micellair water voor make-upremover en soms cerave als extra voeding. ‘S ochtends reinig ik met die milde cleanser, gebruik ik soms niacinamide en hyaluronzuur en uiteraard dagcreme met spf (die gebruikte ik hiervoor ook allemaal al zonder problemen).
Ik ben 1 maart nog een keer bij de huidtherapeut geweest voor een lichte peeling en ledbehandeling omdat ik nog te weinig resultaat zag naar mijn smaak, maar nu lijkt het juist steeds alleen nog maar erger te worden qua roodheid, puistjes en bultjes en heb ik een dikke puist naast mijn neus. Is het slim om door te zetten met deze producten, ermee te kappen of stel ik me aan en moet ik niet na 2 maanden producten gebruiken verschil willen zien?
Sry voor de enge close-up, maar!!! Ik wil Lash Without Limits van Essence aanraden aan iedereen die van wimpers zonder klonters die de krul vasthouden houdt. Echt een fijne mascara.
Mijn wimpers zijn lang, maar heel warrig en houden moeilijk krul vast. Deze mascara scheidt ze goed en zakt niet uit, ondanks hij niet waterproof is! Foto is halverwege de dag genomen, na vijf uur dragen.
@vitaminwater als je huid in twee maanden niet is verbeterd, zou ik persoonlijk niet doorzetten met de producten die je huidtherapeut je heeft aanbevolen. Zijn de andere producten die je gebruikt al langer favorieten, of ben je daar ook in januari mee gestart? Is er een reden waarom je naar een huidtherapeut bent gegaan in plaats van een dermatoloog? (Ik ben zelf niet echt bekend met huidtherapeuten, die heb je waar ik woon niet, ik snap hun functie niet zo.)
Vind de foamer 5 altijd een beetje soft, snap niet waarom ze niet de foamer 15 heeft geadviseerd. Deze is wat hoger in % glycolzuur.
In de crème zit zowel salicylzuur en glycolzuur wat wel zou moeten helpen tegen acne. Hoe gebruik je de producten?
De acne kan na de behandeling wat opvlammen, maar zou naar een weekje ongeveer weer tot rust moeten komen. Ik pro huidtherapeut, maar bij deze twijfel ik of de dieptereiniging wel goed wordt uitgevoerd.
Lastig in te schatten want ik ben nog niet eerder bij een huidtherapeut geweest, maar haar “diagnose” van vette t-zone en andere plekken juist wat droog klopt wel. Had niet de indruk dat ze per se met dermaceutic samenwerken!
@PizzaFunghi eerst de foamer op droge huid (na reiniging) en 2 minuten laten intrekken, dan afspoelen en drogen en dan de nachtcreme. Ik heb ook nog glycolic acid van the ordinary staan van een hoger percentage, misschien kan ik dat in mijn routine erin wisselen?
Die andere producten gebruik ik al langer naar tevredenheid! En ik ben eigenlijk gewoon naar de dichtsbijzijnde kliniek gegaan die er wel goed uitzag het is deze
Je zou de glycolzuur van the ordinary inderdaad kunnen afwisselen met de nachtcrème. Zou de crème ook niet perse opnieuw komen als deze op is. Geef het tegenvallend resultaat ook aan bij de huidtherapeut.
Dankjewel!
Vraag:
Stel je gebruikt cicaplast van la roche posay ivm onrustige huid, doe je dan je crème met spf ervoor of erna?
Ik heb wel eens begrepen dat je het beste van dunste naar dikste product kan werken (qua textuur). Heb je daar iets aan? Of zijn de texturen vergelijkbaar? Dan zou ik de crème met spf denk ik als laatst doen.
Erna. Spf altijd als laatste.
Tnx! Cicaplast is vrij dikke substantie, dus dan zou m’n crème eerst moeten. Maar voelt ergens onlogisch omdat ik juist m’n huid rijk wil voeden dmv cicaplast
En vraag me ook af; maakt het echt zoveel uit welke je eerst doet, en zo ja, waarom? Want je wil wel van beide evenveel profiteren
Als je nog iets over je spf gaat smeren kan de spf minder goed zijn werk doen, je verzwakt dus de bescherming die hij hoort te bieden. Daarom wil je altijd eindigen met je spf. Plus dat je inderdaad de crèmes waar werkzame stoffen in zitten (in jouw geval de cicaplast) het dichts op je huid wil zodat ze goed opgenomen kunnen worden.