Ik heb de kosas getinte air brow gekocht en het is zo’n geweldig spul . Zou er alleen nog het fijne potloodje bij moeten hebben maar die was uitverkocht in mijn kleur.
Heb in dit topic gezocht op fijne spf voor het gezicht. Wat ik lees is over het algemeen la roche posay, maar is dat dan deze? Vooral in de zomer heb ik best een vettige t-zone dus zo’n oil control is wel nice.
Of is een andere fijner voor het gezicht?
Ik zag ook een getinte, is dat wat als je echt heel wit bent?
Als je heel wit bent, geen getinte nemen. Je eindigt AL-TIJD oranje, dit heb ik echt zo vaak gehad.
Ik zit nu aan mijn 2e tube beauty of joseon spf en die is zo fijn, geen witte waas, vet laagje of weet ik het
Die oil control is misschien net zo goed hoor (verschilt natuurlijk ook per huidtype) maar de versie die het vaakst in dit topic genoemd is is deze: https://lyko.com/nl/la-roche-posay/la-roche-posay-anthelios-uvmune-ultra-light-cream-spf50--50-
Ik gebruik net als Doperwtje die van beauty of joseon en vind die erg fijn, ik kan er veel van opsmeren zonder dat het vet gaat lijken
Deze getinte vind ik als erg wit persoon echt top en ik heb al 4 flesjes versleten:
Maar let op: je moet wel de goede kopen met ‘B-protect’ erop. Je hebt namelijk ook deze hieronder en dat is níet de goede (wordt idd te oranje/nep kleur:
Ik vraag mij heel erg af of ik iets mis in mijn huidroutine, vooral omdat men het hier ook heeft over bijvoorbeeld vitamine C. Ik heb een vette T-zone maar mijn neus verveld de meeste dagen en ik weet niet waarom.
Wat ik nu gebruik is:
Ochtend:
- Cerave Hydrating Cleanser
- Paulas Choice Clear Dagcreme met SPF 30
Avond:
- Cerave Hydrating Cleanser
- Paulas Choice Clear Oil-free nachtcreme
2-3 dagen in de week in de avond: The Ordinary Glycolic Acid Exfoliating Toner
één keer in de week: Philosophy Microdelivery resurfacing peel
Mijn routine is niet heel erg uitgebreid en ik vind dat de toevoeging van de exfolitaing toner al veel voor mij heeft gedaan. Rode plekken en (acne)littekens zijn al heel wat verminderd. Maar mis ik iets? Of heb ik fomo voor geen enkele reden? Ik heb daarnaasr wel nog vrij duidelijke poriën op mijn neus en mijn wangen wat ik een beetje irritant vind.
Ja die idd!
@Doperwtje @Infidel @crazyplantlady Ik ga ze gewoon eens uittesten, kijken welke ik het prettigste vind in combinatie met gezichtsmake-up eroverheen. Bedankt voor de tips!
Hoe is de dekking?
Wow!! Beautiful! Ik ga 'm morgen halen!
Ik zie dat je én die glycolic acid gebruikt én die microdelivery peel. Je doet dus 3 a 4 x per week je huid exfoliëren, waarvan 1x best heftig. Ik zou dit terugbrengen naar 1 a 2x per week exfoliëren. Dat je neus aan het vervellen is, is een teken dat je je huid aan het overexfoliëren bent.
Heel weinig, voor m’n gevoel nét ff dat beetje extra waardoor de ergste roodheid weg is en ik er wat beter uit zie. Maar niet zoveel dekking als een bb of cc cream ofzo dus
Heeft er iemand hier ervaringen met een nuface? Ik zit te overwegen om deze te kopen voor mijn hang wangen, maar vraag me af of het niet allemaal onzin is eigenlijk haha
Er zijn op de skincare Reddit soms wat vage berichten. Dat het te goed werkt zeg maar en ook volume verlies op andere gebieden in het gezicht geeft
Heeft iemand hier een goede tip voor wenkbrauw gel of soap? Heb er nu een van maybelline maar vind ik niet heel speciaal.
Ik zweer bij de Benefit 24h brow setter
Anastasia brow freeze met een losse spoolie erbij
Ik vind die gekleurde van Nyx heel fijn!
Ik heb er een maar ik zou het niet per se aanraden, vooral omdat ik het gedoe vind. Of het werkt kan ik eigenlijk niet zeggen omdat ik hem daar niet consistent genoeg voor gebruikt heb.
Maar je moet dus zo’n gel aanbrengen op een schoon gezicht en dat is wel belangrijk voor de geleiding van de elektriciteit omdat ie alleen op die manier zijn werk kan doen. Je krijgt er een tube van die gel bij maar die is hartstikke duur en zo op. Nuface zegt zelf dat het alleen werkt met hun eigen gel, dus als je het volgens hun instructies wil doen ben je een hoop extra geld kwijt aan gel.
Nou zag ik ergens dat je ook contactgel kunt gebruiken dus dat heb ik gekocht. Maar nu sta ik dus eerst mijn gezicht te wassen, die contactgel op te smeren, met dat ding over mijn gezicht te gaan, weer mijn gezicht te wassen en dan moet ik nog mijn hele skincare doen. En ik heb daar gewoon niet elke dag zin in. Maar de eerste twee maanden moet je hem wel 5 keer per week gebruiken. Dus ja, als je super gemotiveerd bent om dat ding consequent te gebruiken en je het geld er voor over hebt, dan kan het het proberen waard zijn. Ik zie op tiktok ook wel mooie resultaten. Maar als je net als ik niet zo heel gedisciplineerd bent in het leven, dan zou ik het niet direct aanraden.