Hoe is de dekking?
Wow!! Beautiful! Ik ga 'm morgen halen!
Ik zie dat je én die glycolic acid gebruikt én die microdelivery peel. Je doet dus 3 a 4 x per week je huid exfoliëren, waarvan 1x best heftig. Ik zou dit terugbrengen naar 1 a 2x per week exfoliëren. Dat je neus aan het vervellen is, is een teken dat je je huid aan het overexfoliëren bent.
Heel weinig, voor m’n gevoel nét ff dat beetje extra waardoor de ergste roodheid weg is en ik er wat beter uit zie. Maar niet zoveel dekking als een bb of cc cream ofzo dus
Heeft er iemand hier ervaringen met een nuface? Ik zit te overwegen om deze te kopen voor mijn hang wangen, maar vraag me af of het niet allemaal onzin is eigenlijk haha
Er zijn op de skincare Reddit soms wat vage berichten. Dat het te goed werkt zeg maar en ook volume verlies op andere gebieden in het gezicht geeft
Heeft iemand hier een goede tip voor wenkbrauw gel of soap? Heb er nu een van maybelline maar vind ik niet heel speciaal.
Ik zweer bij de Benefit 24h brow setter
Anastasia brow freeze met een losse spoolie erbij
Ik vind die gekleurde van Nyx heel fijn!
Ik heb er een maar ik zou het niet per se aanraden, vooral omdat ik het gedoe vind. Of het werkt kan ik eigenlijk niet zeggen omdat ik hem daar niet consistent genoeg voor gebruikt heb.
Maar je moet dus zo’n gel aanbrengen op een schoon gezicht en dat is wel belangrijk voor de geleiding van de elektriciteit omdat ie alleen op die manier zijn werk kan doen. Je krijgt er een tube van die gel bij maar die is hartstikke duur en zo op. Nuface zegt zelf dat het alleen werkt met hun eigen gel, dus als je het volgens hun instructies wil doen ben je een hoop extra geld kwijt aan gel.
Nou zag ik ergens dat je ook contactgel kunt gebruiken dus dat heb ik gekocht. Maar nu sta ik dus eerst mijn gezicht te wassen, die contactgel op te smeren, met dat ding over mijn gezicht te gaan, weer mijn gezicht te wassen en dan moet ik nog mijn hele skincare doen. En ik heb daar gewoon niet elke dag zin in. Maar de eerste twee maanden moet je hem wel 5 keer per week gebruiken. Dus ja, als je super gemotiveerd bent om dat ding consequent te gebruiken en je het geld er voor over hebt, dan kan het het proberen waard zijn. Ik zie op tiktok ook wel mooie resultaten. Maar als je net als ik niet zo heel gedisciplineerd bent in het leven, dan zou ik het niet direct aanraden.
Ohhh ja wow dit lijkt me wel echt een heel gedoe ja Ik heb ook telkens geen zin meer in het oliën van mijn haar omdat ik het gedoe vind, dus realistisch gezien is dit waarschijnlijk niet zo’n goed idee voor mij haha. Dank je wel voor je uitgebreide uitleg!
@Scorpiovibes Ja dit had ik idd ook voorbij zien komen! Dat lijkt me ook niet iets wat je wil riskeren, maar had ook gelezen dat dit vooral een risico is als je het bij een praktijk laat doen met zo’n grote laserdus had gehoopt dat zo’n mini lasertje misschien minder intensief was haha
Volgensmij is elke gezichtsveranderende skincare een scam.
Gewoon zo’n zeepblok van de HEMA! Werd hier al eens getipt en werkt echt top. Kost ook geen drol
ik gebruik wel een guasha en ik merk dat het goed werkt, het geeft een liftend effect als je het consistent doet (minimaal 3x per week), zeker als je snel een puffy gezicht hebt door bijv zout eten. maar als je het dan een week niet doet ofzo dan blijft het effect niet, je moet het wel blijven doen
Anastasia brow freeze gel is mn holy grail. Die uit de tube, niet t potje!
Good to know! Ga ff kijken morgen, thanks voor alle tips!
Van welk merk is die van jou?
ik heb hem bij haruharu gekocht, die met rozenkwarts (ze hebben er meerdere maar die zag er leuk uit). volgens mij heet het merk iets van coucou club
Ik zie iedereen retinol kopen maar waar gebruiken jullie dat voor? en zien jullie verschil?
Ik heb geen slechte huid alleen een beetje droog dus vraag me af of het zin heeft.