ik stip gewoon mijn lippen aan met zo een balsems eigenlijk, beetje raar beeld in het openbaar maar het is wel properder
Heeft iemand ervaring met het vitamine c serum van de Etos (hun eigen merk)?
Ik gebruik nu die van L’oreal. Die van Etos is natuurlijk een stuk goedkoper, dus ben benieuwd of die ook goed werkt.
Ik gebruik hem nu een maand of 3 dagelijks. Ik vind hem fijn, maar doe niet te veel op, want dan wordt het een beetje plakkerig. Verder prima tevreden, maar ik heb daarvoor geen ander vitamine c serum gebruikt dus lastig te vergelijken.
Nog bedankt voor deze tip, mijn huid is inmiddels al enorm opgeknapt! Eerst Cetaphil geprobeerd maar daar werd het alleen maar erger van, bij de Toleriane voelde ik direct dat het heel verzachtend was, wat een fijne créme!
Haai
Aanraders gezocht voor waterproef mascara en remover. Thanks
Wat voor borsteltje vind je fijn
Plastic
Ik wil even deze crème tippen voor mensen met een vette huid. Ik heb echt veel crèmes geprobeerd, tijdelijk aan de roaccutane gezeten, maar mijn huid bleef vet. Ik gebruik hem nu een week en mijn huid voelt nu gewoon normaal aan het einde van de dag.
Vind het niet perse hydraterend maar vooral matterend.
Ik weet niet of het borsteltje voldoet aan je wensen, maar L’Oréal Lash Paradise is erg fijn! Ik heb zelf geen ervaring met de waterproof variant, maar die schijnt ook goed te zijn.
Ja eens, heb de waterproof variant en blijft goed zitten!
Ik vind de Essence Lash Princess in de waterproof variant echt super fijn en ik gebruik de Garnier 2-fasen remover (klein paars flesje) en werkt beide echt top
Niets kan tippen aan de Helena Rubinstein lash queen mascara. Draag de waterproof versie al zo’n 20 jaar. Probeer soms wat anders, maar het is allemaal niets.
kiss me heroine met olieremover van kiko
Ik heb zo’n beauty puntenslijper voor oogpotlood en lipliner enz maar ik krijg het eigenlijk nooit goed schoon omdat er product aan blijft kleven. Heeft iemand hier de gouden tip?
ik gebruik een wattenstaafje gedrenkt in vloeibare reiniger
Onder de hete kraan?
Dat ik daar niet zelf niet aan gedacht heb hahaha we zijn er nog niet maar hij is zo goed als schoon!
Hebben jullie aanraders voor een fijne poeder? Ik gebruik nu steeds Essence/Catrice, maar dan glim ik gewoon weer na een paar uur. Plus de deksels van die doosjes breken steeds af, wat het ook lastig maakt als ik het doosje een keer mee wilt nemen.
Liefst maximaal 20 euro, maar ik ben best bereid er meer voor te betalen als je er ook wat langer mee kan doen.
Ik vond die van NYX fijner dan Essence en Catrice, maar niet zo fijn als mn duurdere van Huda Beauty (loose powder) en Charlotte Tilbury (pressed). Die zijn wel regelmatig met korting te bestellen maar dan zit je nog steeds boven de €20. Ben ook wel benieuwd naar andere tips!
Op tiktok zie ik trouwens als budget poeder vaak de Fit Me loose powder van Maybelline voorbij komen, maar volgens mij hebben we in Nederland alleen de pressed versie.
Dit is een travelsize en daardoor vind ik hem nog wel betaalbaar en is heel zuinig in gebruik!