Niets kan tippen aan de Helena Rubinstein lash queen mascara. Draag de waterproof versie al zo’n 20 jaar. Probeer soms wat anders, maar het is allemaal niets.
kiss me heroine met olieremover van kiko
Ik heb zo’n beauty puntenslijper voor oogpotlood en lipliner enz maar ik krijg het eigenlijk nooit goed schoon omdat er product aan blijft kleven. Heeft iemand hier de gouden tip?
ik gebruik een wattenstaafje gedrenkt in vloeibare reiniger
Onder de hete kraan?
Dat ik daar niet zelf niet aan gedacht heb hahaha we zijn er nog niet maar hij is zo goed als schoon!
Hebben jullie aanraders voor een fijne poeder? Ik gebruik nu steeds Essence/Catrice, maar dan glim ik gewoon weer na een paar uur. Plus de deksels van die doosjes breken steeds af, wat het ook lastig maakt als ik het doosje een keer mee wilt nemen.
Liefst maximaal 20 euro, maar ik ben best bereid er meer voor te betalen als je er ook wat langer mee kan doen.
Ik vond die van NYX fijner dan Essence en Catrice, maar niet zo fijn als mn duurdere van Huda Beauty (loose powder) en Charlotte Tilbury (pressed). Die zijn wel regelmatig met korting te bestellen maar dan zit je nog steeds boven de €20. Ben ook wel benieuwd naar andere tips!
Op tiktok zie ik trouwens als budget poeder vaak de Fit Me loose powder van Maybelline voorbij komen, maar volgens mij hebben we in Nederland alleen de pressed versie.
Dit is een travelsize en daardoor vind ik hem nog wel betaalbaar en is heel zuinig in gebruik!
Even wat nieuwe moisturizers gekocht om uit te proberen. Was opzoek naar moisturizers met een lichte of gelachtige structuur. Nu nog kiezen welke ik als eerste ga testen

Als je voor een duurdere zou gaan, ik vind die van ct echt het fijnste. Vind zelf pressed poeders fijner dan losse, dus voor mij wint die van van ct ook van laura mercier. Minder droog en echt een mooi ‘blurring’ effect.
Je krijgt er ook mini’s van dus misschien fijn om die eerst te proberen! Maar van laura mercier volgens mij ook, daar heb ik toen echt lang mee gedaan
Iets duurder:
Ik ben super fan van Huda Beauty, los poeder. Heb het idee dat ik er wel eeuwen mee kan doen. Maar vind het Charlotte Tilburg pressed powder vind ik óók fijn. Die zijn allebei in mini versie te krijgen dus kun je uitproberen.
Wil je laten weten hoe ze bevallen? Ik ben ook benieuwd!
Ja doe ik! Ik ga ze wel een voor een proberen, dus er zal wat tijd overheen gaan denk ik. Ben nu begonnen met de COSRX, en heb ‘m net na het douchen gesmeerd. Hij voelt voor nu precies zoals ik had gehoopt! Heel licht, maar wel goed vochtingbrengend. M’n huid voelt ‘bouncy’
Beetje vreemde vraag, maar zijn er hier ook anderen die een soort misselijk worden na het opsmeren van Azelaic Acid van TO?
Haha omg ik dacht dat dit aan mij lag, zo irritant!
Weet iemand een goede zelfbruiner die subtiel is en niet zo stinkt?
Kwam net dezelfde vraag stellen! En niet aangeeft. Wil hem gebruiken voor mijn bruiloft