Het Beautytopic #4

Even wat nieuwe moisturizers gekocht om uit te proberen. Was opzoek naar moisturizers met een lichte of gelachtige structuur. Nu nog kiezen welke ik als eerste ga testen :relaxed:

8 likes

Als je voor een duurdere zou gaan, ik vind die van ct echt het fijnste. Vind zelf pressed poeders fijner dan losse, dus voor mij wint die van van ct ook van laura mercier. Minder droog en echt een mooi ‘blurring’ effect.

Je krijgt er ook mini’s van dus misschien fijn om die eerst te proberen! Maar van laura mercier volgens mij ook, daar heb ik toen echt lang mee gedaan

3 likes

Iets duurder:

Ik ben super fan van Huda Beauty, los poeder. Heb het idee dat ik er wel eeuwen mee kan doen. Maar vind het Charlotte Tilburg pressed powder vind ik óók fijn. Die zijn allebei in mini versie te krijgen dus kun je uitproberen.

3 likes

Wil je laten weten hoe ze bevallen? Ik ben ook benieuwd!

2 likes

Ja doe ik! Ik ga ze wel een voor een proberen, dus er zal wat tijd overheen gaan denk ik. Ben nu begonnen met de COSRX, en heb ‘m net na het douchen gesmeerd. Hij voelt voor nu precies zoals ik had gehoopt! Heel licht, maar wel goed vochtingbrengend. M’n huid voelt ‘bouncy’ :joy:

2 likes

Beetje vreemde vraag, maar zijn er hier ook anderen die een soort misselijk worden na het opsmeren van Azelaic Acid van TO?

Haha omg ik dacht dat dit aan mij lag, zo irritant!

6 likes

Weet iemand een goede zelfbruiner die subtiel is en niet zo stinkt?

Kwam net dezelfde vraag stellen! En niet aangeeft. Wil hem gebruiken voor mijn bruiloft :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Deze:

Wel even die bijbehorende fluffy handschoen erbij kopen! Ben heel bleek en deze is echt mooi en niet oranje/overdreven bruin. En heb ‘m ook op m’n bruiloft opgehad!

8 likes

Voor je gezicht Tan Luxe drops en voor lichaam indd dezelfde als @crazyplantlady zegt <3

3 likes

Thnx! Nu met 20% bij Douglas, dus meteen aangeschaft😅

2 likes

Weet iemand een fijn alternatief voor de Lemony Flutter van Lush? Mijn vingers zien er momenteel niet uit, ik heb geen Lush in de provincie zitten en je betaalt inmiddels 21 euro voor een potje (die ik bij lange na niet opmaak voordat ie niet meer goed is) bij moeten bestellen.

1 like

Burts Bees Lemon Butter Cuticle Cream misschien? Heb hem zelf nooit gebruikt maar het lijkt er wel een beetje op volgens mij.

2 likes

Is het voornamelijk voor je nagelriemen? Vind de Essie cuticle oil heel fijn daarvoor

2 likes

Heb je misschien nog een lippenbalsem die je niet gebruikt? Daar zit vaak sheaboter in, wat het voornaamste bestanddeel van Lemony Flutter is. De Cuticle Cream van Burt’s Bees is inderdaad vergelijkbaar, ik heb een nagelriemboter van Badger’s Balm gebruikt die ik ook heel lekker vond. Een vriendin van mij zweert bij de Cuticle Massage Cream van Sally Hansen!

Zelf houd ik meer van olie. Ik gebruik nu die van Essence in het oranje flesje, erg lekker!

1 like

Ja klopt! Ik ga -uiteindelijk- alles proberen, bedankt! Jullie ook @kitsune en @Kwal

Ik hou sowieso niet van dat hele vette, maar het is dus hard nodig haha, neem het dan maar even voor lief :joy:

3 likes

Mijn SPF was dit weekend op en even uit nood deze bij de kruidvat gekocht

en het werkt best wel goed met mijn makeup, dus als iemand nog een cheap spf zoekt is dit het misschien wel. Heb ook de serum variant gekocht, maar die heb ik nog niet uitgeprobeerd :sweat_smile:

2 likes

Ik gebruik momenteel Skin Food van Weleda, die werkt prima voor mij! Maar ik heb geen heel droge nagelriemen.

3 likes