Voor je gezicht Tan Luxe drops en voor lichaam indd dezelfde als @crazyplantlady zegt <3
Thnx! Nu met 20% bij Douglas, dus meteen aangeschaftđ
Weet iemand een fijn alternatief voor de Lemony Flutter van Lush? Mijn vingers zien er momenteel niet uit, ik heb geen Lush in de provincie zitten en je betaalt inmiddels 21 euro voor een potje (die ik bij lange na niet opmaak voordat ie niet meer goed is) bij moeten bestellen.
Burts Bees Lemon Butter Cuticle Cream misschien? Heb hem zelf nooit gebruikt maar het lijkt er wel een beetje op volgens mij.
Is het voornamelijk voor je nagelriemen? Vind de Essie cuticle oil heel fijn daarvoor
Heb je misschien nog een lippenbalsem die je niet gebruikt? Daar zit vaak sheaboter in, wat het voornaamste bestanddeel van Lemony Flutter is. De Cuticle Cream van Burtâs Bees is inderdaad vergelijkbaar, ik heb een nagelriemboter van Badgerâs Balm gebruikt die ik ook heel lekker vond. Een vriendin van mij zweert bij de Cuticle Massage Cream van Sally Hansen!
Zelf houd ik meer van olie. Ik gebruik nu die van Essence in het oranje flesje, erg lekker!
Ja klopt! Ik ga -uiteindelijk- alles proberen, bedankt! Jullie ook @kitsune en @Kwal
Ik hou sowieso niet van dat hele vette, maar het is dus hard nodig haha, neem het dan maar even voor lief
Mijn SPF was dit weekend op en even uit nood deze bij de kruidvat gekocht
en het werkt best wel goed met mijn makeup, dus als iemand nog een cheap spf zoekt is dit het misschien wel. Heb ook de serum variant gekocht, maar die heb ik nog niet uitgeprobeerd
Ik gebruik momenteel Skin Food van Weleda, die werkt prima voor mij! Maar ik heb geen heel droge nagelriemen.
Wil je laten weten hoe het serum bevalt?
Ja ik gebruik dit ook als mn handen (of voeten) wat extras nodig hebben. Heel lekker vind ik het
Wat voor foundationkwast gebruiken jullie? Ik gebruik nu de expert face brush van real techniques maar die verliest ineens zoveel haren en maakt het heel streperig⌠beauty blender vind ik ook niet altijd fijn, dus zoek echt een nieuwe kwast
Opnieuw kopen, heb ik ook gedaan. Wil niet anders dan die
Is de Sophia Mae structure en/of droog shampoo het waard?
Dank voor je reactie!
De droogshampoo die ik heb gebruikt (Andrelon en Baptiste) vond ik niet fijn werken want het werd te glad, en volumepoeder hoopt op op mijn haren en ik kan mijn haren daarmee niet in model brengen. Zodoende ik ben opzoek naar een ander product.
Het liefste een structuurspray, maar ik weet niet waar ik de juiste moet zoeken (in ieder geval niet bij de drugstore).
Ik vind de texture spray fijn maar niet 25⏠fijn dus was ook al op zoek naar een vervanger, helaas nog niks gevonden.
@Blush @Neena Ik gebruikte ook een tijdje de sprays van Sophia Mae en er zijn twee budget die ik zelf heel fijn vind die hetzelfde effect geven: Batiste XXL Stylist Volume en Colab Extreme Volume. Beide gebruik ik na het wassen altijd voor extra volume en een beetje stroefheid. De Colab is wat heftiger dan de Batiste daarin.
⏠4,01 Bij de Douglas nu.
Direct besteld! Dankjewel
ik heb dit product van Lush nog nooit gebruikt, maar ik zie dat er shea butter in zit. Ik vind de shea butter handcreme van l´occitane heel chill! Ook niet goedkoop, maar voor mij zeker de prijs waard.
deze:
Kost ook iets van 20 euro, maar dan heb je wel een grote tube waar je lang mee doet.