Wil je laten weten hoe het serum bevalt?
Ja ik gebruik dit ook als mn handen (of voeten) wat extras nodig hebben. Heel lekker vind ik het
Wat voor foundationkwast gebruiken jullie? Ik gebruik nu de expert face brush van real techniques maar die verliest ineens zoveel haren en maakt het heel streperig… beauty blender vind ik ook niet altijd fijn, dus zoek echt een nieuwe kwast
Opnieuw kopen, heb ik ook gedaan. Wil niet anders dan die
Is de Sophia Mae structure en/of droog shampoo het waard?
Dank voor je reactie!
De droogshampoo die ik heb gebruikt (Andrelon en Baptiste) vond ik niet fijn werken want het werd te glad, en volumepoeder hoopt op op mijn haren en ik kan mijn haren daarmee niet in model brengen. Zodoende ik ben opzoek naar een ander product.
Het liefste een structuurspray, maar ik weet niet waar ik de juiste moet zoeken (in ieder geval niet bij de drugstore).
Ik vind de texture spray fijn maar niet 25€ fijn dus was ook al op zoek naar een vervanger, helaas nog niks gevonden.
@Blush @Neena Ik gebruikte ook een tijdje de sprays van Sophia Mae en er zijn twee budget die ik zelf heel fijn vind die hetzelfde effect geven: Batiste XXL Stylist Volume en Colab Extreme Volume. Beide gebruik ik na het wassen altijd voor extra volume en een beetje stroefheid. De Colab is wat heftiger dan de Batiste daarin.
€ 4,01 Bij de Douglas nu.
Direct besteld! Dankjewel
ik heb dit product van Lush nog nooit gebruikt, maar ik zie dat er shea butter in zit. Ik vind de shea butter handcreme van l´occitane heel chill! Ook niet goedkoop, maar voor mij zeker de prijs waard.
deze:
Kost ook iets van 20 euro, maar dan heb je wel een grote tube waar je lang mee doet.
Hoop dat het is wat je zoekt
Ik hoop dat iemand mij even kan helpen met mijn ochtend routine. Ik heb namelijk bij Paula’s Choice het 25% Vitamin C + Glutathione Clinical Serum gekocht en wil deze gaan toevoegen aan mijn ochtend routine maar weet even niet zo goed wat de beste plek is. Mijn routine is als volgt;
- wassen met alleen water
- gezicht vochtig houden
- Hada Labo Gokujyun Premium Lotion
- Cerave dagcreme
- Biodermal zonnebrand
Op welke plek kan ik het serum het beste aanbrengen?
Die lotion is waterig toch? Meer een toner? Of haal ik ‘m door elkaar met wat anders. Want dan zou ik zeggen daarna, voor je dagcrème.
Na de Hada Labo, voor de dagcrème.
Ik ben aan het overstappen naar korean skincare. Nadat ik mijn gezicht heb gewassen met een olie, gebruik ik nu deze gelreiniger. Maar die is nu op dus ik zoek iets vergelijkbaars. Ik heb al gekeken bij koreanskincare.nl maar ik zie door het bomen het bos niet meer. Ik zoek dus een cleanser voor acne gevoelige huid, die mijn huid niet uitdroogt. Wellicht iemand hier een tip?
Ik ben heel blij met m’n skin recovery cleanser van Paula’s choice. En lees ook heel veel mensen die de CeraVe Hydrating cleanser gebruiken. Maar beiden geen Korean skincare en niet specifiek tegen acne.
Ik zie dat COSRX een Salicylic Acid Daily Gentle Cleanser heeft met goede reviews. Ook een bekend merk. Wellicht is dat iets?
Ik vind het serum helaas niet fijn voor mijn gecombineerde huid. Ook de verpakking vind ik heel onhandig werken.
Ik heb de droogshampoo laatst samen gekocht met die tanning mist. Ik krijg helaas heel veel jeuk van de droogshampoo, zou m niet aanraden. Ook zie ik m best duidelijk zitten terwijl ik dit met andere droogshampoo’s niet heb. Ben eigenlijk niet tevreden en zeker voor die prijs zou ik 'm afraden. Dan zou ik de Colab Extreme aanraden, doet precies wat je vraagt en dan zonder de jeuk etc, voor minder €€€
Edit: zie nu dat @Nude deze ook aanraad en je 'm al besteld hebt haha. Nouja hier nog een fan dus