Het Beautytopic #4

Beste 7.50€ van dit weekend

2 likes

Over collageenpoeder is in ieder geval al vaker gepost of het werkt of niet. Moet je even de zoekfunctie checken

3 likes

Stukje over collageen in het artikel lezen:

6 likes

Ik zag dat Sephora een silicone herbruikbaar gezichtsmasker verkoopt. Maar sephora zit natuurlijk niet in nederland. Nu zag ik er ook een van zoë ayla bij de douglas. Heeft iemand ervaring met deze?

Ik heb in 2021 de transparante wenkbrauwgel gekocht en gebruikt van marr cosmetics. Die vond ik niet zo goed. Het borsteltje gaf teveel gel af denk ik, waardoor ik aan het einde van de dag steeds opgedroogde stukjes gel in mijn wenkbrauw zag. Ook als ik probeerde minder product op te doen, door het borsteltje af te vegen aan een papiertje, gebeurde dit.

2 likes

De hourglass vivid oogschaduw is zooo mooi
Het is zonde dat de zon vandaag niet schijnt, dan had ik het beter kunnen laten zien ipv deze skere foto.

Olijfgroene glitter oogschaduw :heart_eyes: prachtig bij bruine ogen

22 likes

Die van pacifica is veel fijner en volgens mij ook nog goedkoper.

1 like

Dankjewel voor je reactie! Heb jij deze zelf? Ik las in de reviews bij die van sephora dat hij klein is. Heeft die jij noemt dat ook?
Edit: ik zie geen heel gezicht masker. Klopt dat?

1 like

Bedankt voor je reactie. Dan ga ik opzoek naar een andere wenkbrauwgel. Debbie van beautyscene was er wel positief over. Maar het is lastig om reviews te vertrouwen. Ik zoek een gel voor zowel wenkbrauwen als wimpers (van nature weinig haargroei bij de wenkbrauwen en korte wimpers).

1 like

Ja het kan ook zijn dat ik een mindere batch had. Misschien is het inmiddels veranderd. Zou eigenlijk fijn zijn als je het even kan testen.

3 likes

Heeft iemand swatches van de H&M matte lipstick “My lips but better”? Of een idee waar ik swatches zou kunnen vinden? Via Google en Pinterest vind ik niets… Heb het idee dat er in het post-beautyblogtijdperk minder swatches te vinden zijn.

Ik zoek een bruin/bruinrode matte poederbush die niet oranje lijkt. Iemand een suggestie?

Ik kreeg deze crème gratis bij een grote bestelling, iemand hier ervaring mee? Is deze een beetje goed voor het gezicht? Ik ben een beetje huiverig omdat miun huid net weer een tijddje goed is, ik wil hem noet weer verpesten:

@jigglypuff zoiets als deze rechter? Ze zijn in het echt bruiner, kon geen betere foto maken.

Dit is blush crush deep rose van Essence.

In het Moon Prism palette van Lunar Beauty zitten ook twee hele mooie:

Edit: bijna hetzelfde ook, had ik helemaal niet door!

2 likes

Zelf geen ervaring mee, maar de ingrediënten zien er goed uit dus ik zou m wel aandurven.

4 likes

Ja ik heb die lotion van hun een tijd gebruikt, fijn spul

2 likes

Ik had altijd deze:

Maar hij is helaas uit de handel genomen. De hydrance-variant bestaat nog, maar die is niet geschikt voor mijn huid.

Wie weet een goed alternatief?

ik gebruikte hem vnl. als een soort lichte foundation met spf voor de vette huid. Hij coverde voldoende om alleen nog maar af te poederen.

Clinique heeft een soortgelijke BB cream maar die is te vettig voor mijn huid.

Ik ben op vakantie en had voor mezelf last minute de anthelios zonnebrand gekocht omdat ik pukkeltjes kreeg van de beauty of joseon. Had voor mn vriend een klein flesje kruidvat sensitive gekocht gewoon random en nu merk ik dat ik die fijner vind dan anthelios haha. Zonnebrand blijft zo lastig. BoJ vond ik qua structuur wel echt geweldig. Deze twee die ik nu heb zijn allebei wel vettig. Echt stom dat mn huid er slecht op ging.

1 like

Is het wel volledig shea? Ik heb een flesje arganolie 100% gekocht van dat merk maar dat is dus dat de arganolie er in 100% is, niet dat de hele fles er uit bestaat :unamused:

3 likes

Maar mogen ze dat dan wel zo op de verpakking zetten? Dat is toch gewoon misleiding?

2 likes

Waarschijnlijk is het ongeraffineerd en dat stinkt best wel ja. Beetje mest/hooi-achtig vind ik. Maar het went op zich wel!