Het Beautytopic #4

Heeft iemand swatches van de H&M matte lipstick “My lips but better”? Of een idee waar ik swatches zou kunnen vinden? Via Google en Pinterest vind ik niets… Heb het idee dat er in het post-beautyblogtijdperk minder swatches te vinden zijn.

Ik zoek een bruin/bruinrode matte poederbush die niet oranje lijkt. Iemand een suggestie?

Ik kreeg deze crème gratis bij een grote bestelling, iemand hier ervaring mee? Is deze een beetje goed voor het gezicht? Ik ben een beetje huiverig omdat miun huid net weer een tijddje goed is, ik wil hem noet weer verpesten:

@jigglypuff zoiets als deze rechter? Ze zijn in het echt bruiner, kon geen betere foto maken.

Dit is blush crush deep rose van Essence.

In het Moon Prism palette van Lunar Beauty zitten ook twee hele mooie:

Edit: bijna hetzelfde ook, had ik helemaal niet door!

2 likes

Zelf geen ervaring mee, maar de ingrediënten zien er goed uit dus ik zou m wel aandurven.

4 likes

Ja ik heb die lotion van hun een tijd gebruikt, fijn spul

2 likes

Ik had altijd deze:

Maar hij is helaas uit de handel genomen. De hydrance-variant bestaat nog, maar die is niet geschikt voor mijn huid.

Wie weet een goed alternatief?

ik gebruikte hem vnl. als een soort lichte foundation met spf voor de vette huid. Hij coverde voldoende om alleen nog maar af te poederen.

Clinique heeft een soortgelijke BB cream maar die is te vettig voor mijn huid.

Ik ben op vakantie en had voor mezelf last minute de anthelios zonnebrand gekocht omdat ik pukkeltjes kreeg van de beauty of joseon. Had voor mn vriend een klein flesje kruidvat sensitive gekocht gewoon random en nu merk ik dat ik die fijner vind dan anthelios haha. Zonnebrand blijft zo lastig. BoJ vond ik qua structuur wel echt geweldig. Deze twee die ik nu heb zijn allebei wel vettig. Echt stom dat mn huid er slecht op ging.

1 like

Is het wel volledig shea? Ik heb een flesje arganolie 100% gekocht van dat merk maar dat is dus dat de arganolie er in 100% is, niet dat de hele fles er uit bestaat :unamused:

3 likes

Maar mogen ze dat dan wel zo op de verpakking zetten? Dat is toch gewoon misleiding?

2 likes

Waarschijnlijk is het ongeraffineerd en dat stinkt best wel ja. Beetje mest/hooi-achtig vind ik. Maar het went op zich wel!

In de reviews zeggen meer mensen dat het stinkt, zie ik. Hoort denk ik zo haha.

Ik weet niet of dit onder beauty valt maar naar mijn idee kwam dit topic het beste in de buurt: welke boobtape bevalt het beste ?

1 like

Ahh shit, ik was aan het sheasplainen blijkbaar, haha. Maar good to know! Heb zelf van natural heroes, heb jij daar ervaring mee?

Ik draag weinig make-up en sowieso nooit lipstick, maar begin dit toch wel te missen. Ben op zoek naar een lipproduct dat een mooie glans en verzorging geeft en dit mag ook wel een (subtiel😅) kleurtje hebben. O en het liefst lang blijven zitten. Heeft iemand de gouden tip?

2 likes

Ik denk dat iets dat lang blijft zitten eigenlijk niet kan verzorgen of glanzen.
Maar subtiel, verzorgend en licht glanzend en redelijk houdbaar is voor mij de Clarins instant light natural lip perfector.

`Link

1 like

Niet verkrijgbaar in Nederland, maar wel in o.a. Duitsland en Frankrijk: de Rare Beauty Stay Vunerable Glossy Lip Balm. Ik heb erg droge lippen, in de winter altijd velletjes en in de zomer ook geregeld, maar met deze gaat het goed! Ik heb zelf de kleuren Nearly Rose en Nearly Mauve, maar alle kleuren zijn mooi! Het zijn alleen geen felle kleuren, al lijkt dat in de verpakking misschien wel zo.

3 likes

Dankjewel voor jullie reacties! Ik ga me er even in verdiepen en bestellen

2 likes

omg deze namen :face_vomiting:

4 likes

Daar doen ze bij Kruidvat niet moeilijk over is mijn ervaring (terugbrengen en geld terug dus).

Ik ga donderdag naar de dermatoloog om mn moedervlekken te laten checken, maar wil eigenlijk ook vragen of ik tretinoide kan krijgen. Ik heb rosacea, pigmentvlekjes en zou het uiteraard ook ideaal vinden voor huidveroudering. Doen ze daar moeilijk over als je dit gewoon zo vraagt?