Als ik geen make-up heb gedragen gebruik ik enkel deze.
Als ik wel make-up ophad dan gebruik ik vanalles . Ik gebruik een duofase oog make-up remover waarmee ik mân waterproof mascara afhaal, dan ga ik daar snel ook even mee over mân gezicht. En dan deze cleanser en daarna gebruik ik nog een foam cleanser van Cent pur Cent.
Ben benieuwd naar die van CT, wil je âm reviewen als je het product een tijdje hebt gebruikt?
Bobbi Brown corrector vind ik fijn werken om blauw onder mân ogen te concealen. Soms met concealer er overheen, maar dit hoeft niet per se. Heb zelf de kleur light bisque in het potje en heb toevallig van de week de stick versie gekocht, 2x zoveel product voor dezelfde prijs haha.
Zal ik doen. Ik zat uiteindelijk ook tussen die twee te twijfelen.
Bedankt voor deze gouden tip! Ik ben al aan mijn vierde potje concealer toe dus mijn portomonnee gaat hier heel blij mee zijn
Welke concealer doe jij hier over? Nu in de aanbieding bij Douglas, toch maar eens proberen.
Ik word oud en krijg ineens allemaal lijntjes rond mijn ogen kan ik hier nog iets tegen smeren of is het al onbegonnen zaak? En hebben juliie tipsss
In gebruik die al langere tijd, heb wel ook afgewisseld met andere retinols. Maar ik blijf steeds weer bij de granactive terugkomen omdat mijn huid het daar het beste op doet. De olie met retinol van the Ordinary vond ik niks, Paulaâs choice en Geek & Gorgeous (retinal) op zich wel fijn maar het irriteert mijn huid.
Ja ik merk sowieso de volgende dag al echt dat ik âm heb gebruikt, dan voelt mân gezicht echt wat voller, zachter en strakker ofzo? Langetermijn vind ik lastiger om te zeggen, gebruik âm nu 3 a 4 maanden denk ik
Ik heb al een paar potjes van de squalance versleten en voor mij doet het echt wonderen. Laatst per ongelijk de emulsion gekocht en daarvan had ik het gevoel dat het minder deed. Gebruik je ook exfoliant erbij? Van TikTok heb ik een regime geleerd: een dag exfoliant, andere dag retinol, dan twee dagen alleen voeden.
Ik gebruik de granactive retinoid al enkele jaren en mijn huid is veel gladder en rustiger geworden. Vooral de structuur van mijn huid lijkt fijner en vebeterd. Maar ik merkte eigenlijk al wel snel resultaat. Later heb ik de variant in squalane geprobeerd en ik geloof dat dit 5% was dus ik hoopte op een beter resultaat, maar toch heb ik het idee dat de 2% emulsion meer doet. Ik gebruik het in combinatie met niacinamide in de avond en wissel ook om de dag met bha.
Omg deze doet me echt denken aan die ene bb-cream van ebay van twaalf jaar geleden
Ja, dat zou misschien wel wat zijn! Ik denk dat ik die fijnere structuur wel bereikt hebt door het zo lang te gebruiken. Het resultaat op korte termijn was vooral dat bultjes en andere onzuiverheden snel verdwenen en nu heb ik deze nauwelijks meer. Overstappen op een retinol zou dan misschien een volgende stap kunnen zijn, maar ben bang dat het toch voor irritatie kan zorgen.
@kali Dit is bij mij ook het effect, vooral gladder en stralender (nodig ook want ik ben 43 ). Kan best dat ik dat ook had met die van Paulaâs Choice bijv maar daar kwam ook irritatie bij kijken dus dat deed het hele effect weer teniet.
Ik gebruik ook niacinamide en glycolic acid.
- Ja
- Nee
0 stemmers
- Ik gebruik los een tube SPF
- Mijn SPF zit verwerkt in een (dag)creme
- Ik gebruik geen SPF
0 stemmers
- Ik doe dit 1x per dag
- Ik smeer het meerdere keren op de dag
- Wisselt
- Ik gebruik geen SPF
0 stemmers
- Ja
- Nee
- Anders
- Ik gebruik geen SPF
0 stemmers
Welke merk(en) SPF gebruiken jullie? Waar ben je juist wel of niet tevreden over?
Nee, meer een trip down memory lane.
Ik gebruikte heel lang die van Jetske Ultee. Daar was ik heel tevreden over maar ik vind hem wel prijzig en hij gaat maar tot factor 30.
Ik gebruik nu onderstaande in factor 50. Volgens mij gewoon prima. Mijn extreem special snowflaky (met de nadruk op flaky) huid gaat er vooralsnog goed op, maar ik gebruik hem nog niet zo lang.
Ik gebruik dus gewoon een grote fles babyzonnebrand van de Etos met spf 50. Was het voordeligst. Is niet de meest handige manier misschien (want grote lompe fles) maar ik dacht, âdit zal vast ook werkenâ en âals ik nu begin met smeren komt het hopelijk goed later met de rimpelsâ (ben begin 20).
In deze weken/maanden met grauwe lucht smeer ik weinig tot niet (dagcreme heeft wel een lichte SPF), maar vanaf april is mijn plan wel om elke dag te smeren met een losse SPF 50
Het weer wordt beter en de vraag naar spfâs zal vaker voorkomen maar again:
La Roche Posay Anthélios factor 50 (invisible shaka fluid)
=> ze maken ook een spf in sprayvorm om doorheen de dag bij te werken
Bioré Aqua Essence via littlewonderland
Supergoop
BlackGirlSunscreen
SVR heeft ook zeer goede in stickvorm om bij te werk
Over je laatste vraag: alleen zonnebescherming kan je huid er niet beter of mooier doen uitzien, het kan alleen schade voorkomen he.