ELF superglow: mooie glow en heel tevreden over!
Ik gebruik van Biodermal de matterende gezichtszonnebrand en ben daar heel tevreden over.
Ik weet even niet waar ik dit het beste kan plaatsen, maar heeft iemand ervaring met dit product?
Het komt uit de Franse apotheek en schijnt (mits opgebouwd) goed te werken tegen huidveroudering. Benieuwd of iemand dit gebruikt of heeft gebruikt!
Jaaa volg! Ben hier ook benieuwd naar! Zag het laatst voorbijkomen bij iemand op TikTok volgens mij (beste producten uit de Franse farmacie) maar heb er nog nooit iemand anders over gehoord.
Wat gebruiken jullie om mascara/oogmakeup van je wimpers/ogen af te halen? Ik gebruikte altijd iets van bioderma maar m’n huid kan er niet meer tegen
Ik gebruik al jaren de remover van L’Oréal paris, de waterproof versie.
Deze:
Of Ultrabland van Lush, een vergelijkbaar product.
Ik ook deze
Van die wasbare microvezel reinigingsdoekjes (gaat eigenlijk alle makeup er wel van af) of dermalogica precleanse balm.
Olie werkt superchill! Ik gebruik deze:
Ik zweer al jaren bij de Lancôme Miel-En-Mousse, echt de beste make-up remover ooit voor mij. Maakt mijn huid zacht en verwijderd alles goed met een mini pompje. Ik draag dagelijks een full face en kan minimaal 1 jaar met zo’n fles doen bij dagelijks gebruik.
Ohh en hoe is die? Ben zojuist geinfluenced door TikTok en YouTube, maar heb zelf ook light bisque zoals @Zaza. Goeie tip van die stick!
Waar haal jij deze?
Koreanskincare.nl
Ik vind het nog een beetje lastig te beantwoorden. Het lijkt niet goed met mijn getinte dagcrème te werken, maar wel als mijn basis foundation is. Ik hoef wel wat minder concealer te gebruiken. Misschien verwachtte ik magie haha
Ik heb nog een cadeaubon waar ik die collistar magic drops van wil kopen maar ik geef bijna licht zeg maar. Is het dan ook nog subtiel?
Welke getinte dagcrème gebruik jij?
True Match Tinted Serum (of zien mensen dit als foundation haha?) en vaak mix ik een klein beetje bareminerals complexion rescue voor wat glow.
Heb de corrector vandaag op met de nyx born to glow foundation en dat lijkt beter te werken.
Ja, ligt er gewoon aan hoeveel druppels je gebruikt.
Ik zweer echt bij deze. Doe er ook altijd heel lang mee want elke keer als ik nieuwe moet halen heeft hij weer nieuwe verpakking
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-cleansing-reinigingsmelk-voor-de-droge-en-gevoelige-huid/p/1096194