Het Beautytopic #4

Ik heb jaren die van tweezerman gebruikt maar gebruik nu al een tijdje die van zoeva. Werkt ook heel fijn en is goedkoper.

2 likes

Ik heb een lashlift laten doen inclusief verven en ben echt heel blij met het resultaat. Wil het liefst een abonnement maar volgens mij kan je het beste niet te vaak doen?

1 like

Mijn styliste houdt 6 weken aan, dat is een beetje de standaard

Ik heb een zwavelzeep gekocht om eens uit te proberen tegen mijn body acne (zwavel/sulfur zie ik vaak aangeraden worden door dermatologen), maar het stinkt zo erg :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: ben wel benieuwd of het iets gaat doen.

Ik denk dat ik het maximaal om de 8 weken ga doen, mijn volgende trip is in Oktober dus kijk het even aan haha.
Maar ben echt obsessed met het resultaat, ik heb van mezelf ook mooie lange wimpers dus dat scheelt ook. Mijn volgende aankoop is ook 100% een wimperkam.

3 likes

Ja ik doe ook zoiets, beetje timen met weekendjes weg enzo. En op het eind is het echt ook weer nice om gedaan te hebben, ik moet echt weer goed de wimpers omhoog douwen met de mascara en zo fijn als het dan net gedaan is en je er maar een beetje voor de sfeer langs hoeft te gaan met de borstel. Wat is een wimperkam? Klinkt goed.

4 likes

Heeft iemand ervaring met een fijne en goedkope dupe van deze eyeliner van bobbi brown?

Douglas eigen merk waterproof potloodje dat je moet opdraaien ipv slijpen :ok_hand:t3:

1 like

Oh top! Is dat deze: https://www.douglas.nl/nl/p/3001033491?variant=055611 ?

Ja!

1 like

Ik gebruik deze ook al jaren en ben er heel blij mee. De bruin en zwart zijn aanraders en blijven goed zitten. Maar laatst had ik de taupe en groen erbij besteld. Leuk, dacht ik, even weer eens wat anders. Maar de taupe blijft niet eens op mijn huid zitten en de groen is aardig, maar blijft niet super goed zitten. Zeker niet in vergelijking met de bruin en zwart.

2 likes

Ik ga shoppen in Oisterwijk vandaag, even de kermisdrukte ontsnappen. Er zit daar ook een Skins dus ik ga mijn aesop voorraad even aanvullen, hebben jullie nog aanraders??
Repost want had perongeluk in wjekw gezet

2 likes

Na een gezichtsbehandeling in de salon heb ik twee bloedplekjes op mijn neus, moet ik daar wel of niet iets op smeren? Het ziet eruit alsof ik me gekrabd heb. Google begrijpt mijn vraag niet haha

Ik zou er voor de zekerheid wat extra spf op smeren en evt een foto naar de salon sturen of ze weten wat het is. Heb je je niet in je slaap gekrabd ofzo?

2 likes

Dat weet ik niet zeker, zou natuurlijk kunnen en dat het gevoeliger was doordat het net behandeld was

Foto sturen is een goed idee

Joeee ik wil straks even langs de Etos want ik heb hoge nood aan hydratatie in m’n gezicht.
Wie weet daar een goed masker voor? Sheet mask mag ook!

Die van ELF is goed en kan je bij Douglas krijgen. Weet niet of alle winkels een assortiment hebben of het enkel online verkrijgbaar is.

3 likes

Misschien weleda skin food?

1 like

Nee alleen de grotere filialen, maar Etos verkoopt het ook!

4 likes

Belgium would never :smiling_face_with_tear:

1 like