Ik ben niet @Spaarlamp, maar als ik veel te besteden had, zou ik het T.L.C. Framboos Glycolic Night Serum van Drunk Elephant kopen. Ik heb ‘m vorig jaar gekocht in een treat yo self-bui, echt spijt van, want nu wil ik ‘m blijven gebruiken, maar zo duur
Ik heb refectocil in 3.1 (lichtbruin) en 1.1 (grijs) gekocht om te gebruiken voor donkerblonde wenkbrauwen. Is het het best om ze 1:1 te mengen of vooral de 3.1 met een tintje grijs?
Ah top thanks, ga ik dat proberen!
Ik heb de eerste keer op een bordje meerdere mengsels gemaakt en goed gemengd met de ontwikkelvloeistof. En toen 10 minuten gewacht. Dan zie je het op kleur komen en kun je iets beter inschatten hoe warm of assig je het wil. Oh ja, en aan de zijkant de 2 kleuren ook even ontwikkelen op zichzelf. Dan krijg je goed gevoel voor hoe de kleuren mengen. Uiteindelijk is het een kwestie van proberen.
Slim! Moet ik eigenlijk ook maar doen, wil ook weer niet voor lul lopen. Thanks!!
Ik gebruik de retinol, vitamine C serum, moisturizer en het kleimasker van Clay and Glow en vind het fijne producten! Nu heb ik wel een hele rustige/makkelijke huid van mezelf dus kan niet echt zeggen dat m’n gezicht er heel erg van is opgeknapt maar heb wel het idee dat het net ff wat gezonder lijkt en dat de retinol ook zeker fijne lijntjes etc laat verdwijnen. En de moisturizer ruikt heel lekker!
Wat is de beste wimperkruller? Had even gezocht en las iets over die van Tweezerman. Is die het geld waard of zijn er nog andere wimperkrullers die beter zijn? En zo ja: welke dan? Zie dat er meerdere zijn van tweezerman
En ben je daar tevreden over? Is dit beter dan een goedkope van Kruidvat bijv?
Ja zeker! Ik kopieer even mijn reactie van iets hierboven:
Ik zweer bij die van Tweezerman! Heb vroeger ook een van de Hema gehad maar die deed niets voor mijn wimpers. Denk wel dat dat misschien ook met de bolling (?) van die winperkruller te maken had. Die paste niet goed op mijn ooglid want hij was veel boller en die van Tweezerman wat meer recht. Kan het niet goed uitleggen haha.
Shiseido als je een beetje amandelvormige ogen hebt!
Ik heb jaren die van tweezerman gebruikt maar gebruik nu al een tijdje die van zoeva. Werkt ook heel fijn en is goedkoper.
Ik heb een lashlift laten doen inclusief verven en ben echt heel blij met het resultaat. Wil het liefst een abonnement maar volgens mij kan je het beste niet te vaak doen?
Mijn styliste houdt 6 weken aan, dat is een beetje de standaard
Ik heb een zwavelzeep gekocht om eens uit te proberen tegen mijn body acne (zwavel/sulfur zie ik vaak aangeraden worden door dermatologen), maar het stinkt zo erg ben wel benieuwd of het iets gaat doen.
Ik denk dat ik het maximaal om de 8 weken ga doen, mijn volgende trip is in Oktober dus kijk het even aan haha.
Maar ben echt obsessed met het resultaat, ik heb van mezelf ook mooie lange wimpers dus dat scheelt ook. Mijn volgende aankoop is ook 100% een wimperkam.
Ja ik doe ook zoiets, beetje timen met weekendjes weg enzo. En op het eind is het echt ook weer nice om gedaan te hebben, ik moet echt weer goed de wimpers omhoog douwen met de mascara en zo fijn als het dan net gedaan is en je er maar een beetje voor de sfeer langs hoeft te gaan met de borstel. Wat is een wimperkam? Klinkt goed.
Douglas eigen merk waterproof potloodje dat je moet opdraaien ipv slijpen