Het Beautytopic #4

Ja!

1 like

Ik gebruik deze ook al jaren en ben er heel blij mee. De bruin en zwart zijn aanraders en blijven goed zitten. Maar laatst had ik de taupe en groen erbij besteld. Leuk, dacht ik, even weer eens wat anders. Maar de taupe blijft niet eens op mijn huid zitten en de groen is aardig, maar blijft niet super goed zitten. Zeker niet in vergelijking met de bruin en zwart.

2 likes

Ik ga shoppen in Oisterwijk vandaag, even de kermisdrukte ontsnappen. Er zit daar ook een Skins dus ik ga mijn aesop voorraad even aanvullen, hebben jullie nog aanraders??
Repost want had perongeluk in wjekw gezet

2 likes

Na een gezichtsbehandeling in de salon heb ik twee bloedplekjes op mijn neus, moet ik daar wel of niet iets op smeren? Het ziet eruit alsof ik me gekrabd heb. Google begrijpt mijn vraag niet haha

Ik zou er voor de zekerheid wat extra spf op smeren en evt een foto naar de salon sturen of ze weten wat het is. Heb je je niet in je slaap gekrabd ofzo?

2 likes

Dat weet ik niet zeker, zou natuurlijk kunnen en dat het gevoeliger was doordat het net behandeld was

Foto sturen is een goed idee

Joeee ik wil straks even langs de Etos want ik heb hoge nood aan hydratatie in m’n gezicht.
Wie weet daar een goed masker voor? Sheet mask mag ook!

Die van ELF is goed en kan je bij Douglas krijgen. Weet niet of alle winkels een assortiment hebben of het enkel online verkrijgbaar is.

3 likes

Misschien weleda skin food?

1 like

Nee alleen de grotere filialen, maar Etos verkoopt het ook!

4 likes

Belgium would never :smiling_face_with_tear:

1 like

Zie in de webshop ook deze van het eigen merk.

3 likes

Ah jawel, komt wel :shushing_face:

Stél je bent 30, draagt normaal behalve mascara weinig make up en wil een paar producten voor een natuurlijke maar mooie put together make-up aanschaffen voor naar werk zodat je er volwassener en professioneler uit ziet. Welke producten zijn een goede basis en waar te beginnen? Please help haha Ik ben een beetje aan overweldigd door alle mogelijkheden

2 likes

Ik draag in het dagelijks leven geen make up, maar naar werk altijd wat blush en een lipproduct. Ik verf mn wenkbrauwen en wimpers wel en dat maakt al veel verschil.

1 like

Ik zou wenkbrauwen bijtekenen met een potlood, geeft altijd dat tikkeltje meer. Je kan ze ook verven.
Een bruin/zwart oogpotlood kan je ook een frissere blik geven. Ik teken meestal een mini cateye en werk af met mascara.
En blush is een must. Lippen hangt echt af van mijn humeur mat of glanzend maar een lippotlood geeft ook altijd een mooie basis voor een basic lippenbalsem.

3 likes

Heel erg bedankt allemaal!! Ik gebruikte nooit blush omdat ik altijd zo snel een rood hoofd krijg haha, maar misschien toch maar een poging wagen

2 likes

Maak een afspraak bij een counter in de bijenkorf. Voor 75 (oid) euro helpen ze je met producten en ze maken je op terwijl ze tips geven. Die 75 euro kun je daarna weer inwisselen voor producten

3 likes

Ik heb dat zelf ook, bij mij geeft een bronzer mijn gezicht eerder wat extra definitie ipv blush.

Je moet echt de goede kleur hebben. Neem ik roze of rood dan ben ik meteen een tomaat maar een peachy kleur geeft me meteen warmte. Ik gebruik altijd mac melba.

1 like