Het Beautytopic #4

Ah ja dit doe ik allemaal wel al, maar niet met banana powder. Ga ik proberen!

@Huismus thanks!

Hopelijk is dat dé truc!

2 likes

Welke counter raad je wel aan omgeving Eindhoven?

3 likes

Oehh misschien dat ik dit ga doen! En heel erg bedankt voor alle tips allemaal!

1 like

Not me die al weken alleen onder de regendouche kan douchen omdat we te lui en te skeer zijn voor de reparatie van de andere douchekop :cry:

1 like

Ik had dat ook met die zonnebrand, bij mij ging het rullen. Geen idee waar het aan lag. Ik heb ook een aantal andere Koreaanse zonnebranden gebruikt en daarbij had ik het probleem niet, alleen bij deze en Bioré.

1 like

Waarom wil je eigenlijk een Koreaans merk als die van Cerave goed bevalt? Ik zou die dan gewoon blijven gebruiken.

Mbt gebruik, misschien laat je het niet lang genoeg intrekken? Dan wil het bij mij ook nog wel eens gaan rullen.

1 like

Laura Mercier, vooral de countermanager is echt 🫶🏼 Meisje bij Nars met zwarte krulletjes is ook heel goed.
En verder in de Bijenkorf weinig, vind de sfeer daar heel vervelend. :grimacing:
Ligt er een beetje aan wat voor advies je wil hoor, bij Douglas werkt ook een leuk meisje met donker haar tot dr schouders in een bob, zij is goed in make-up en een iets oudere blonde vrouw is goed in skincare.

2 likes

Zijn dat nou… affiliate links? :joy:

Hoe herken je een affiliate link eigenlijk?

2 likes

Als ik kijk naar het linkadres zijn het gewoon normale linkjes volgens mij hoor :joy:.

Heeft @Blablabla niet gewoon die optie gebruikt om een linkje onder tekst te zetten.

Ja dan zie je vaak linktree of weet ik het welke affiliate programma’s er zijn.

3 likes

Trackingcodes in de urls! Dus als je na de paginanaam nog een heleboel cijfers ziet, is dat ofwel “verdacht”, ofwel heb je de mail gekopieerd vanuit je search engine of outlook ofzo dat kan natuurlijk ook.
Er zijn echt al wel leden geweest die hier commissie probeerden te scoren :joy:

4 likes

Dit is een goede tip idd, maar deze vind ik niet fijn @grace! Veel te waterig, helemaal geen balsem. of ik doe iets verkeerd.

2 likes

Ik weet ook iemand bij de Douglas met lang donker haar, ik zou haar aanraden!

1 like

Ik vind Ultraplant van Lush heel fijn, maar dat is wel wat prijziger, geloof 16 euro per potje (ik doe wel echt lang met een klein potje, maar als je het toch niks vindt ben je het geld gewoon kwijt natuurlijk).

2 likes

Die is niet afspoelbaar met water zoals de meeste cleansing balms. Wel heel goed trouwens, maar mij te vet.

3 likes

Oh ik vind deze juist best goed weg te spoelen met alleen water, dat vond ik juist zo’n nadeel aan Ultrabland. Maar moet zeggen dat ik meestal ook wel een herbruikbaar wattenschijfje erbij gebruik.

3 likes

Wat is ook al weer hét forum favo voor een zonnebrand stick over make-up?
Met de zoekbalk kom ik wel op opties, maar heb ik niet het idee dat daar de hype stick tussen staat.

Oh soery, ik ben inderdaad in de war met Ultrabland!

3 likes