Ik gebruik bepanthen als nachtcrème. Dat is echt super vet en echt m’n holy grail. Verder: altijd als je je handen hebt gewassen gelijk insmeren met handcrème (ik gebruik die van bepanthen, hahah, no spon). En ook na het douchen je hele lichaam insmeren
Same, ik smeer me rot maar het mag niet baten
Als mijn huid op z’n allerdroogst is gebruik ik deze: Skin Recovery Masker | Paula's Choice
Voor het slapen gaan een dikke laag. Ik gebruik het soms ook overdag lokaal op droge plekjes / om schilfers weg te krijgen. Het helpt eigenlijk meteen.
LRP Cicaplast die hier gedeeld is en de Kiehl’s dagcrème of die van Avène zijn zeer goed vet, zonder parfum.
De nieuwe moisturizer van The Ordinary, NMF + Photoceramiden. Een erg goede moisturizer voor droge huid. Ook geschikt als nachtcrème. En om aan je routine toe te voegen een hyaluron-toner, zoals de Hada Labo Gokujyun Premium Lotion. Geeft direct een gehydrateerd gevoel en als je het afsluit met een goede moisturizer, erg effectief.
Om je velletjes te bestrijden een milde lactic acid. Voor droge huidjes altijd prettig om de huid te helpen sneller te vernieuwen.
De Nyx epic ink liners!
Ik wil een keer mijn wenkbrauwen gaan verven maar welk merk is fijn en goed?
Van Anastasia heb ik de promade in Taupe maar alle kleuren verf die ik tegen kom zijn donkerbruin…
Refectocyl heeft meerdere kleuren, waaronder grijs. Ik meng altijd grijs in een beetje donkerbruin om precies die kleur te krijgen. Doe je eeuwen mee, met die tubes en ontwikkelvloeistof. Heel makkelijk in gebruik. (ik gebruik trouwens niet meer lichtbruin, omdat daar teveel rode ondertoon in zat, dat kreeg ik niet koel genoeg).
Oh dat klinkt wel goed! Welke verhouding grijs tot bruin gebruik jij om asbruin/taupe te krijgen?
Ik ga nu iets donkerder, omdat mijn haar wat donkerder is. Nu doe ik 50% grijs, 25% bruin, 25% zwart.
In de zomer doe ik 75/25 grijs/bruin. Maar het is altijd even testen hoe je haar pakt. Bij mij slaat alle verf snel rood uit.
Thanks!
Ik had een tijdje de getinte zonnebrand van la Roche Posay. Ik had daar echt zo’n oude kop mee om de een of andere reden, en ook kreeg ik er best wel puisten en mee eters van. Ik ben zo blij dat ik nu weer die gewone witte spf50 crème heb kunnen aanschaffen, want mijn huid zag er gewoon echt slecht uit met die getinte. Nu heb ik gewoon weer een glowy mooie huid zonder al te veel puisten haha.
Ik laat altijd m’n wenkbrauwen doen door dezelfde persoon, maar zij zat de komende maanden opeens volgeboekt. Nu ben ik bij iemand anders gegaan en het is echt niet mooi heb ook echt even lopen janken toen ik thuiskwam.
Links is nu, rechts hoe ik het normaal heb
Er zit nu gewoon amper vorm in…
Huh, veel breder ook?!
Ja ze vroeg of ik ze dun of dik wilde, dus ik zei niet te dun en niet te dik… maar vind ze echt dik en slordig
Ja zie dat haar agenda tot augustus vol zit… maar denk dat ik morgen wel even langs ga. Kost €39,- en dan wil ik ook wel tevreden zijn.
Huh dit is gewoon alsof ze de verf er op heeft gekwakt en niet eens heeft gekeken naar de vorm van je wenkbrauwen, echt slecht.