Het Beautytopic #4

Ik ben met vakantie in Italië en mn huid is zelfs in mn puberjaren niet zo slecht geweest als hier:(
Ik heb nu al een paar dikke puisten op mijn kin gehad en daarnaast van die kleine oppervlakkige met een wit kopje ook op mn kin en bij mn wenkbrauwen.

Ik smeer natuurlijk meer zonnebrand en zweet meer. Ook eet ik hier meer vlees. Qua skincare/zonnebrand zijn het wel dezelfde producten die ik ook thuis gebruik.

Heeft iemand dit ook gehad en ging het snel weer weg na thuiskomst?

Mijn vriend had vreselijke pukkels op zijn gezicht, 3 dagen na de start van de vakantie, Oostenrijk. Zijn huid is normaal gesproken alleen bij zijn benen onrustig, ik heb het in 10 jaar tijd het nooit zo erg bij hem gezien op zijn gezicht. Heel veel puisten met witte koppen.
We zaten in een hotel waar je soep van het buffet kon nemen en je hoofdgerecht kon kiezen, hij nam vaak de soep en altijd vlees. Hij zei ooit dat hij puisten krijgt van Cup a Soup, ik denk dat het hier ook aan de soep lag.
4 dagen na thuiskomst kwamen er geen pukkels meer op.

1 like

Eet je misschien veel (of meer) varkensvlees? Ik krijg daar altijd meer acne van (en eet het daarom ook niet).

1 like

Ja! Zat hier idd ook aan te denken, thuis eet ik misschien 2x per maand vlees en zelden varkensvlees.
Geen pasta carbonara meer voor mij :sweat_smile:

1 like

Morphe of NYX

1 like

Heey sorry late reactie!
Hij bevalt me goed! Merkte net als jou echt na een week al verschil. Dus echt enorm blij met de tip! :smile:

2 likes

Ik ben heel tevreden over Morphe, dus denk dat ik die ook weer aanschaf. Heb ook goede verhalen over ELF gehoord.

1 like

Wat vinden jullie de beste DIY lash lift kit? Geen idee of er veel verschil is tussen de verschillende merken. Heb vroeger die van Iconsign wel eens geprobeerd en daar was ik wel redelijk tevreden over (tot ik het geduld er niet meer voor had lol).

Heb een berry kleur blush besteld en het staat helemaal herfstig.

3 likes

Oeh welke?

Rimmel rendez vous!

3 likes

Ik ben erg fan van Kosas maar dat is mss zelfde categorie als anastasia (ken daar de prijs niet van)

3 likes

Ik ben in Italië en ben mijn favoriete make-up vergeten: matterende primer van Laura Mercier. Kent iemand een fijn (budget() product dat hier te koop is? Ik gebruik hem voor een glimmend voorhoofd. @Kwal misschien?

Ik zou bij Kiko kijken, vind veel van hun producten heel fijn! Heb geen specifieke ervaring met dit product maar de reviews zijn heel goed:

3 likes

Ah dank je! Had helemaal niet aan Kiko gedacht, dom.Zal laten weten of ie bevalt.

Ik vind cc blur van Kiko een mooie matterende primer! Kweenie in welke stad je bent maar als er een Skinfirst winkel is kun je ook naar hun primer kijken, heeel mooi!

1 like

Iemand een tip voor een goede tubing mascara? Ik heb m nu van ELF, maar ben niet helemaal tevreden. Ik heb lange maar rechte wimpers. Ik heb een mascara nodig die de krul vasthoudt. Ik heb liever een tubing mascara maar als iemand een goede waterproof mascara weet, dan is het ook goed

1 like

Ik heb nu een tubing mascara van kiko, vind die wel fijn!

Deze!

Ik heb ook hele rechte wimpers en bij mij houdt alleen een goede waterproof de krul vast (mijn favoriet is de Lash Queen van Helena Rubenstein :money_with_wings:). Met tubing of gewone mascara’s zijn mijn wimpers binnen een paar minuten weer recht.

1 like

Ik ben mijn toilettas met een weekendje weg met werk vergeten, dus moet nu nieuwe producten kopen. Veel van mijn producten zijn van drogisten, maar heb hier enkel een Kiko en Douglas. Iemand tips voor wat ik moet kopen? Heb dus in ieder geval foundation, poeder, wenkbrauwspul, mascara, blush/highlighter/bronzer nodig. (Zag al de Kiko blush tip hierboven). Dank alvast!!!