Het Beautytopic #4

Ik ben erg fan van Kosas maar dat is mss zelfde categorie als anastasia (ken daar de prijs niet van)

3 likes

Ik ben in Italië en ben mijn favoriete make-up vergeten: matterende primer van Laura Mercier. Kent iemand een fijn (budget() product dat hier te koop is? Ik gebruik hem voor een glimmend voorhoofd. @Kwal misschien?

Ik zou bij Kiko kijken, vind veel van hun producten heel fijn! Heb geen specifieke ervaring met dit product maar de reviews zijn heel goed:

3 likes

Ah dank je! Had helemaal niet aan Kiko gedacht, dom.Zal laten weten of ie bevalt.

Ik vind cc blur van Kiko een mooie matterende primer! Kweenie in welke stad je bent maar als er een Skinfirst winkel is kun je ook naar hun primer kijken, heeel mooi!

1 like

Iemand een tip voor een goede tubing mascara? Ik heb m nu van ELF, maar ben niet helemaal tevreden. Ik heb lange maar rechte wimpers. Ik heb een mascara nodig die de krul vasthoudt. Ik heb liever een tubing mascara maar als iemand een goede waterproof mascara weet, dan is het ook goed

1 like

Ik heb nu een tubing mascara van kiko, vind die wel fijn!

Deze!

Ik heb ook hele rechte wimpers en bij mij houdt alleen een goede waterproof de krul vast (mijn favoriet is de Lash Queen van Helena Rubenstein :money_with_wings:). Met tubing of gewone mascara’s zijn mijn wimpers binnen een paar minuten weer recht.

1 like

Ik ben mijn toilettas met een weekendje weg met werk vergeten, dus moet nu nieuwe producten kopen. Veel van mijn producten zijn van drogisten, maar heb hier enkel een Kiko en Douglas. Iemand tips voor wat ik moet kopen? Heb dus in ieder geval foundation, poeder, wenkbrauwspul, mascara, blush/highlighter/bronzer nodig. (Zag al de Kiko blush tip hierboven). Dank alvast!!!

Zou een concealer kopen die je ook op plekjes kan doen/over je hele gezicht ipv een foundation (tenzij je huidige foundation bijna op is ofzo). Vind de nieuwe Bobbi Brown foundation heel mooi en van Kylie ook maar twijfel of ik daar puistjes van krijg. Benefit 24-HR browsetter, zou n blush/bronzer palletje van Benefit kopen waar eigenlijk alles in zit + kun je ook als oogschaduw gebruiken, Douglas lash curve mascara is echt m’n fave, Lancôme buttergloss voor je lippen en evt als blush, die Kiko liquid lipstick met aan de ene kant gloss is echt top en ook die ene lipgloss die zo viral gaat.
Ohja en zou ook een reiniging kopen dan

4 likes

Dankzij dit topic heb ik laatst de pore clogging checker ontdekt. Nu ben ik echter benieuwd of iemand al een foundation heeft gevonden die door de check heen komt? Blijkbaar zijn er ook nog verschillende varianten van die checker die mogelijk een ander resultaat geven…

2 likes

Weet iemand of het nog zin heeft verpakkingen voor Back to MAC te bewaren? Er waren geruchten dat er iets anders in de plaats van het gratis product zou komen. Is dat er al?

Nee doen ze niet meer aan.

1 like

Ik zag op de insta van my boo dr Idriss een tip om oksels met antibacteriële zeep te wassen tegen vieze geurtjes. Ik heb de laatste tijd het idee dat ik mijn oksels veel sneller ruik (ik denk weer een hormonale shift ofzo) dus heb na wat googelen Unicura gekocht en was daar nu (alleen) mijn oksels mee. En ik vind het zoooo veel verschil maken! Misschien een niet-sexy tip 4 my sweaty queens

42 likes

Ja ik heb voor mezelf dit lijstje met gecheckte foundations/concealers:

• Tarte SEA concealer
  • NYX can’t stop won’t stop concealer
  • NARS sheer glow foundation
  • Laura mercier flawless fusion concealer & foundation
  • Dior forever skin correct concealer (deze heb ik en vind ik heel fijn!) en foundation
2 likes

Ik las die tip in de zomer ook ergens en heb toen deze van Sanicur gekocht, is ook antibacterieel en werkt goed tegen stink oksels.

Een literfles voor iets meer dan €4 en vaak ook nog in de aanbieding.

10 likes

Held! Dankjewel :blush:. Heb je een favoriet qua foundation?

Nee, gebruik eigenlijk alleen concealer, dus mocht je er eentje proberen/vinden let me know :wink:

Embryolisse Créme.

Ik heb deze sinds een paar dagen toegevoegd als nachtcreme en mijn huid is enorm verbeterd. Hij smeert heerlijk, maakt niet vet en trekt heel goed in. En is daarnaast ook nog enorm betaalbaar!

1 like

De vanillekleur.

3 likes