Het Beautytopic #4

Zou een concealer kopen die je ook op plekjes kan doen/over je hele gezicht ipv een foundation (tenzij je huidige foundation bijna op is ofzo). Vind de nieuwe Bobbi Brown foundation heel mooi en van Kylie ook maar twijfel of ik daar puistjes van krijg. Benefit 24-HR browsetter, zou n blush/bronzer palletje van Benefit kopen waar eigenlijk alles in zit + kun je ook als oogschaduw gebruiken, Douglas lash curve mascara is echt m’n fave, Lancôme buttergloss voor je lippen en evt als blush, die Kiko liquid lipstick met aan de ene kant gloss is echt top en ook die ene lipgloss die zo viral gaat.
Ohja en zou ook een reiniging kopen dan

4 likes

Dankzij dit topic heb ik laatst de pore clogging checker ontdekt. Nu ben ik echter benieuwd of iemand al een foundation heeft gevonden die door de check heen komt? Blijkbaar zijn er ook nog verschillende varianten van die checker die mogelijk een ander resultaat geven…

2 likes

Weet iemand of het nog zin heeft verpakkingen voor Back to MAC te bewaren? Er waren geruchten dat er iets anders in de plaats van het gratis product zou komen. Is dat er al?

Nee doen ze niet meer aan.

1 like

Ik zag op de insta van my boo dr Idriss een tip om oksels met antibacteriële zeep te wassen tegen vieze geurtjes. Ik heb de laatste tijd het idee dat ik mijn oksels veel sneller ruik (ik denk weer een hormonale shift ofzo) dus heb na wat googelen Unicura gekocht en was daar nu (alleen) mijn oksels mee. En ik vind het zoooo veel verschil maken! Misschien een niet-sexy tip 4 my sweaty queens

41 likes

Ja ik heb voor mezelf dit lijstje met gecheckte foundations/concealers:

• Tarte SEA concealer
  • NYX can’t stop won’t stop concealer
  • NARS sheer glow foundation
  • Laura mercier flawless fusion concealer & foundation
  • Dior forever skin correct concealer (deze heb ik en vind ik heel fijn!) en foundation
2 likes

Ik las die tip in de zomer ook ergens en heb toen deze van Sanicur gekocht, is ook antibacterieel en werkt goed tegen stink oksels.

Een literfles voor iets meer dan €4 en vaak ook nog in de aanbieding.

10 likes

Held! Dankjewel :blush:. Heb je een favoriet qua foundation?

Nee, gebruik eigenlijk alleen concealer, dus mocht je er eentje proberen/vinden let me know :wink:

Embryolisse Créme.

Ik heb deze sinds een paar dagen toegevoegd als nachtcreme en mijn huid is enorm verbeterd. Hij smeert heerlijk, maakt niet vet en trekt heel goed in. En is daarnaast ook nog enorm betaalbaar!

1 like

De vanillekleur.

3 likes

Bedoel je met die vanillekleurige de tube die er een beetje oud uit ziet? Dat is de nieuwe verpakking namelijk

Dit is de oude

Dit de nieuwe

3 likes

The Ordinary Natural Moisturizing Factors + PhytoCeramides is een hele fijne en rijke crème die verrassend goed in trekt. Echt heel fijn voor mijn droge huid.

5 likes

Heel tevreden van deze, krijg er geen acne van en hydrateert goed

3 likes

Ik ga over 2 weken een weekje op vakantie naar een land waar ze een Sephora hebben. Hebben jullie nog aanraders? Vind de Sephora altijd leuk om even doorheen te strunen.

Ik heb sinds kort van Rare beauty de Postive Light Liquid Luminizer in de kleur Flaunt, ik gebruik deze als bronzer en highlight in één and I looooove it!

Nu gaat mijn moeder binnenkort naar het buitenland en zit er een Sephora bij haar hotel in de buurt en wil ik dus ook een liquid blush van dit merk, het werkt zó fijn! Ik kan het dan alleen niet testen natuurlijk… Hebben jullie toevallig ervaring met een mooie kleur uit deze collectie voor een lichte huid?

1 like

Weet iemand toevallig of de Kerstcollectie al fysiek bij Lush in de winkels ligt? Ik ben specifiek op zoek naar Snow Fairy-producten voor een vriendin die in een land woont waar geen Lush-winkels zijn.

2 likes

Ik heb de liquid blush in Joy en Believe! Joy draag ik elke dag, supermooie kleur. Believe is donkerder en wat meer paarsig, vind ik mooi in de herfst/winter, maar Joy is wel mijn favoriet.

1 like

Ik heb de mini van Happy gekocht en vind die heel mooi op de lichte huid.

1 like

Heb je wel die balm daarna gedaan? Zonder is het echt een droge matte bende

3 likes