Het Beautytopic #4

Volgens mij nog niet. De halloweencollectie hebben ze nu

1 like

Dank je wel! :heart:

3 likes

Ik weet dat je fysiek zei, maar de lush site heeft dit al: https://www.lush.com/nl/nl/c/snow-fairy zou je het kunnen bestellen voor haar?

3 likes

Yes, had ik gezien, dank je wel. :heart: Ik probeer alleen wat ‘bewuster’ te zijn met bestellen als het niet strikt noodzakelijk is en ik ook zelf naar de winkel kan.

4 likes

Heb je 2 lagen gedaan? Want dan gaat hij bij mij korrelen.

2 likes

Kan ik mijn Clinique cleansing balm inruilen voor de goedkopere versie van Banilo Co of E.L.F.? :innocent:

Ik vind die van Clinique heel fijn, maar vind het echt een beetje overdreven hoe duur die is.

1 like

Ja de kleurlaag, ik doe altijd maar 1 gekleurde laag, als ik 2 keer kleur gebruik dan gaat hij rullen en droogt hij ook niet goed.

2 likes

Die van elf ken ik niet, maar vind die van clean it zero ook heel fijn en is iig een stukje goedkoper dan clinique.

1 like

Ja hoor! Had eerst clinique altijd, maar daarna de elf versie gekocht. Bevalt ook goed, merk er weinig verschil tussen.

2 likes

Ik heb afgelopen tijd eerst die van Banila Co en daarna Elf geprobeerd (heb Elf toevallig afgelopen weekend opgemaakt). Ik vind ze qua structuur vergelijkbaar, maar ga die van Banila Co opnieuw kopen omdat ik die net iets fijner vond met mascara verwijderen, ik de pot fijner vond en die (zeker met zo’n 25% kortingsactie van Douglas) iets voordeliger is.

4 likes

Ik wil een aantal sproetjes laten weglaseren in mijn gezicht, die een stuk donkerder zijn dan de rest en ik lelijk vind. Heeft iemand hier toevallig goede ervaring met een kliniek die dit doet in de buurt van Amsterdam?

Twee keer geweest voor mijn rosacea/roodheid bij vestiging Staringplein en nu vier jaar later nog steeds heel erg blij mee. Kundig personeel, werken ook samen met VUmc. Vond het een fijne ervaring daar.

1 like

Ik had super droge, pijnlijke hielen en was al flink aan het smeren met voetcrèmes, maar niets werkte. Ik heb ze nu twee keer ingesmeerd met niacinamide + zinc van The Ordinary en ze zijn weer zacht :sparkles: Wat een fantastisch spul is dat toch. Ik had ook een sneetje in m’n vinger (niet meer open) en de huid daar lijkt ook sneller te genezen.

4 likes

Oh ik zat me vanochtend nog te ergeren aan mijn droge hielen ondanks dikke creme, dit ga ik ook proberen!

3 likes

Hopelijk werkt het voor jou ook zo goed!

2 likes

Ik ben benieuwd, die niacinamide staat hier in de kast dus ik kan het allicht proberen!

1 like

& @simsalabim En de glycolic acid toner is ook geweldig om het eelt van je voeten zachter en dunner te krijgen. Dat doe ik altijd voor ik mijn eelt ga vijlen (alleen in de zomer). Zeker na een paar dagen urea creme en dan een beetje toner. 5 minuten wachten en het vijlen gaat dan zo goed en snel.

7 likes

Nanolash wimperserum is echt top. Ben zo blij met de resultaten! In het begin kreeg ik een beetje rode ogen en irritaties dus was gestopt en probeerde het weken later nog een keer, maar toen ging het wel direct goed. Bijwerkingen kunnen wel heavy zijn (wallen ervan krijgen, ogen die bruiner worden).

Maar dit zijn dus de resultaten zonder mascara:

Ik keek scheel hier dus vandaar weggekrast, eigenlijk is dit nog enger maar eh ja

Ik heb geen duidelijke before, ze waren al niet kort maar kan je vertellen dat ze er niet zo uitzagen.

5 likes

Hahaha ik zag de foto voor de tekst, doodeng :joy:

7 likes

Ja bij mij werkt het ook echt top!

2 likes