Charlotte tilbury eyeliner pennen waterproof
Ik heb sinds kort een mascara die ik er met geen mogelijkheid af krijg, ook al is het geen waterproof. Maar het is wel een fijne mascara, dus hebben jullie tips, waar ik deze goed mee kan verwijderen. Ik heb nu een gewone oliecleaner voor het gezicht. Maar daar moet ik toch nog minuten mee boenen. Lijkt me niet goed voor mijn wimpers.
Deze, ik gebruik altijd waterproof mascara ivm lenzen, met deze hoef je echt niet te boenen, en heb ik nooit meer uitvallende wimpers enzo.
Clean it zero cleansing balm, vind die echt zo chill! Gebruikte eerst altijd de balm van clinique maar deze is echt veel zachter voor je huid en m’n make-up glijdt er echt af.
Oh, daar heb ik nog een klein potje van liggen, die ga ik eens proberen!
Ik heb de roze daarvan en vind die ook echt fijn!
Ik krijg van die balms altijd een waas in m’n ogen.
De perfect slim van L’Oréal blijft goed zitten, bij mij zelfs beter dan de kat von d tattoo eyeliner.
https://www.loreal-paris.nl/super-liner/perfect-slim/eyeliner-intense-black
Welke mascara gebruik je? Ik ben toe aan een nieuwe waterproof want ik wil eens iets anders dan de lash paradise van L’Oréal
Telescopic Lift! Ik heb slappe, korte wimpers, dus met de meeste volume-mascara’s wordt het bij mij een klomp zwarte brij. Ik zoek een separerende, verlengende mascara. Maar wel een die een beetje body heeft. Dat is deze. Maar zo moeilijk te verwijderen!
Gisteravond de Banila Co geprobeerd, @Spaarlamp, dat werkte als een tierelier! Dank voor de tip!
Wat zijn jullie favo badproducten? Ik pas volgende week op een huis met een bad dus wil mezelf trakteren op lekkere producten maar heb zelf nog nooit een bad gehad.
Niet de bruisballen van de lush iig. Keer op keer weer een teleurstelling.
De Kneipp-lijn, de roze en paarse versie. Ruikt lekker en droogt je huid niet uit.
Niet echt een product voor in bad, maar kaarsen! Dat maakt het wat gezelliger dan het gebruikelijke badkamerlicht. Verder doe ik meestal een kopje havermout in een meshzakje in bad, daar wordt mijn huid lekker zacht van.
Als je flink verkouden bent is een paar druppels Eucalyptusolie in het badwater erg lekker. Die vind je wel bij de Holland&Barrett. Daar hebben ze trouwens ook vaak van die bakken met losse badtabletten waarbij je zelf een zak kan samenstellen. Alsof je een snoepzak vult bij de Kruidvat
Ik houd zelf van een schuimbad, en daar is eerlijk gezegd de Care Bad Milk & Honey van de Albert Heijn voor €1,79 het beste voor.
Badzout met magnesium van Holland & Barrett. Werkt goed voor (spier)ontspanning
Over Hada Labo: ik gebruik ook die Premium maar ben nu in Azië en zie ook overal die rode Aging care lotion. Heb jij daar toevallig ervaring mee?
Geen ervaring, dat is een niacinamide lotion, met een vrij hoog ik percentage. In de premium zitten 7 vormen van HA, in de ageing 3.
Enjoy Azië!
Thanks! Ik ga eens een kleine verpakking kopen om te proberen.