Ik draag elke dag melba, maar die is wel meer peachy dan oudroze vind ik. Alsnog echt prachtig (ik heb een bleke neutrale huid).
Ik heb Melba vanmiddag geswatched en vond hem inderdaad meer peachy. Misschien kun je tussen de swatches van Temptalia de juiste vinden? Dat plaatje heeft niets met de pagina te maken haha
Mocha en Desert Rose vind ik zelf prachtig.
Ik smeer mijn huid bijna iedere dag in maar sinds de kachel aanstaat is het toch heel droog. Is urea nu de volgende logische stap? Of zit er nog iets tussen?
Ik heb er niet veel verstand van maar in de winter gebruik ik vaak een meer hydraterend serum bijv, extra laagje vocht zeg maar. Een moisturizer of hyaluron serum vind ik dan fijn. Urea crème is nml best vettig
Urea is meer voor ‘hardere ‘ huid zoals voeten of benen. Niet echt voor je gezicht. Wat is je routine en welke producten gebruik je? Misschien kunnen we meedenken en kijken wat mogelijk beter voor je werkt?
@Takkie mijn gezichtshuid is juist vettig maar het gaat om de rest van mijn huid. Vooral merkbaar op mijn handen en voeten.
Ik gebruik bath and bodyworks en sol de janeiro op mijn lichaam. Dus wel echt geparfumeerd maar met de bodylotion van bath and bodyworks merk ik dat mijn armen bijvoorbeeld langer zacht blijven.
Ik wist niet dat SC weleens in de sale is? Waar/wanneer is dat denk je?
Misschien dat la roche posay lipikar baume ap+m of cerave hydraterende crème nog wat is? Anders kun je ook nog kijken naar Lanettezalf (gewoon bij de drogisterij te koop). Smeert een stuk fijner dan urea crème op je hele lijf.
Voor mijn lichaam gebruik ik dexeryl, koop ik bij de apotheek. Het ruikt naar niks, soms doe ik er een paar druppels massageolie van kneip bij. Ik blijf zo zo’n 24 uur gehydrateerd.
Ik zou echt die geurtjes minderen. Ook al reageer je op je lichaam veel minder sterk, bij zeer droge huid alsnog niet aan te raden.
Verder gebruik in de winter als ik zulke droge schenen krijg dat geen crème meer helpt, de glycolic toner van the Ordinary. Dit even inwerken op de droge huid, zodat de huidschilfers oplossen en na 5/10 minuten insmeren met een vettige crème. Afgelopen winter gebruikte ik van TO de NMF + PhytoCeramides, maar dit jaar ga ik de body lotion uitproberen.
Trouwens niets mis met een vettige crème met urea voor je lijf hoor!
Als ik hem nu Google zie ik prijzen tussen de 135 en 150 euro, tov de 170 euro. Nog steeds veel. Kan me herinneren dat ik hem 1,5 jaar terug voor rond de 120 euro had gekocht. Maar koop hem zeker niet voor de volle mep.
Klopt, vlg mij op de eigen website het duurst maar aantal websites die CE Ferulic of Sillymarin CF iig goedkoper aanbieden, 135 euro kan ik zo snel niet vinden. Heb je een linkje?
En blijft idd echt veel geld helaas
Charlotte tilbury heeft ook singles day sale. 1+1 gratis op een aantal producten en product combinaties o.a. op airbrush foundation en beauty wands.
Je zou de Aveeno Skin Relief nog kunnen proberen. Is parfumvrij en hypoallergeen. Ik heb vriendinnen met een extreem droge huid (denk: schilfers en pijn) en die zweren erbij. Prijs valt ook best mee!
Ik zit me net te bedenken dat ik 5 jaar geleden twee uur voordat ik naar kantoor moest opstond om mn haar en make up uitgebreid te doen en een half uur voor de tv te kunnen ontbijten enzo. Tegenwoordig ben ik binnen 40 min de deur uit met alleen wat blush en een kleurtje op mn lippen. Grappig hoe een routine verandert.
Haha ik deed dit “vroeger” ook: in m’n pyama/badjas naar beneden, ontbijten met het nieuws op de tv en me dan boven klaar maken, was ik zo 1,5 uur verder. Kan echt niet meer bedenken hoe vroeg ik dan wel niet op stond…?! Nu zit ik binnen 30 minuten na de wekker in de auto. Misschien vind ik slaap toch belangrijker geworden.
Haha ik heb nog steeds wel een uur nodig en als ik m’n haren was 1,5 uur
Ik vind dat ook gewoon lekker om zo wakker te worden. Lijkt me verschrikkelijk om wakker te worden en over een half uur weg te moeten
Ja heerlijk! Ik sta zo’n 30 min voor de spiegel om mijn haar, make-up en kleding te doen. Zelfs met baby lukt dit me nog en daar ben ik echt blij mee! Haaaat haastend de deur uit gaan.