Ik ook! Maar ik draag nu ook veel minder lagen make-up tegenover vroeger dus ik ben sneller klaar
Wie weet een mooie highligher die niet breekt? Of een goedkope goede?
Heb een verzameling van drie prachtige highlighers, in poedervorm, die gewoon in stukjes zijn gebroken.
Dus gebruik ze alleen thuis boven een servet, al dat poeder waait er zo uit bij minimale beweging en openen/sluiten van 't doosje.
Heb er twee van MAC en één van Smashbox.
Poeder pakt het mooist op m’n huid en ik heb een lichte huid met rozige ondertoon.
Of is zo’n stick toch ook wel aan te raden?
Wil heel graag een highligher die ik ook makkelijk mee kan nemen en ergens anders kan gebruiken zonder met chirurgische precisie dat doosje te openen.
Je kan ze ook nog maken met alcohol. Ze worden niet zo mooi meer maar kwaliteit blijft wel.
Vanwege acne begin ik vanavond met benzoylperoxide en een antibiotica lotion op mijn gezicht. Aangezien dit vrij uitdrogend gaat werken wordt een zeepvrije face wash aangeraden. Ik heb nu de foam cleanser van cerave maar ik wil deze voor de aankomende periode gaan vervangen. Is de squalane cleanser van the ordinary dan een aanrader? Of iemand nog andere tips? Ik kan nergens vinden of de cerave hydrating cleanser zeepvrij is.
Ik gebruik de hydrating cleanset van cerave, en vind hem heel fijn voor de droge huid. Volgens Google is hij zeepvrij
De zeepvrije, niet-schuimende lotion helpt uw huid zacht en gehydrateerd aan te voelen . De cleanser veegt deskundig vuil, overtollige olie en onzuiverheden weg zonder vocht af te voeren, en gebruikt hyaluronzuur om de natuurlijke barrièrefunctie te versterken en te herstellen voor langdurige hydratatie.
Ongevraagd advies, maar pas op met je kussensloop/dekbedovertrek. De benzoylperoxide bijt de kleur uit. Helaas zelf beddengoed door vernacheld
Ja ik weet het. Heb het jaren terug ook gebruikt. Heb gelukkig wit beddengoed! En ga heel erg goed oppassen met kleding en handdoeken. Maar dankje voor de tip!
Ik ben fan van de cream color bases van Mac. Heb dezelfde ondertoon als jij en bij mij staat de kleur Hush heel mooi, maar er zijn ook andere varianten (Luna en Shell bijvoorbeeld) die mooi staan. Het is een hele fijne formule die je met je vingers of kwast makkelijk kan blenden. De meeste Mac counters hebben deze kleuren wel liggen zodat evt even kan swatchen!
Heb zo’n potje jarenlang dag in dag uit in m’n make-up tas gegooid en bleef altijd goed. Nu net een nieuwe verpakking gekocht en de kwaliteit lijkt nog precies even goed als jaren geleden, ben er weer helemaal happy mee
Dermolin facewash is heel mild (en dus zeepvrij)
Heeft iemand aanraders voor een budget oogpotlood die goed op de waterlijn blijft zitten?
Ik gebruik altijd de draaibare oogpotloden van Rimmel, die vind ik heel fijn
En deze waren vorig jaar met Black Friday 3+3 gratis, daar zit ik nu ook weer op te hopen.
Yesss dit zijn echt de beste potloden ever, ik gebruik ze altijd voor tightlinen!
dat is nu weer!
Als je nog maar 1 oogschaduw palette opnieuw zou mogen kopen, welke zou dat dan zijn?
Ik wil mezelf heel graag een palette cadeau doen waar ik lang mee kan doen, dus van een goed merk, maar ik weet zo goed welke. Ik ken eigenlijk alleen Too Faced en Anastasia Beverly Hills, maar welke merken zijn nog meer aan te raden?
Een palette van Huda! Heb heel veel oogschaduw, ook van Anastasia en Too Faced maar vind die van Huda echt het fijnst. Mooie kleuren en goede pigment. Bij Ici zijn ze nu in de aanbieding.
Ik ‘stem’ ook voor Huda.
Ik zou er een van MAC kiezen, die heeft bij mij nooit fallout en dat vind ik ideaal.