Het Beautytopic #4

Zeker Huda! Heeft idd wel fallout, maar met een beetje op je kwastje kom je een heel eind. Pigment is echt top.

1 like

Bedankt @Boba @Bakkes en @Swelgje voor de tips!

1 like

Ik ben midden 30 en de huid onder mijn ogen wordt echt steeds dunner/slapper. Als ik concealer op doe valt het alleen maar meer op en gaat het echt in de lijntjes zitten. Iemand een goede tip qua huidverzorging of gewoon accepteren dat het ouderdomsproces in gang is gezet? :cry:

kiehls avocado oogcreme, er is geen betere (en ik heb er veeeeeel getest)

5 likes

Goede voedende oogcreme inderdaad.
Mijn favoriet is de Resist anti aging van Paula’s Choice.

4 likes

Lisa Eldridge heeft mooie paletten met verschillende ondertonen en goeie mixen tussen matte en shimmer.
Heb zelf net het Vega palet gekocht en eerste indruk is super goed. Weinig fallout en de kleuren zijn erg subtiel maar mooi op te bouwen. Ook handig/leuk dat je via de website refills kan kopen om het palet mee te customizen of aan te vullen (helaas geen leeg palet beschikbaar). En ik vind Lisa gewoon heel leuk op YouTube, dus extra leuk om een palet van haar te gebruiken!

IMG_2009

Foto van Google geplukt van blog Beauty point of view)

5 likes

ik zou naast skincare, ook eens verschillende concealer technieken opzoeken op youtube, bijvoorbeeld de makeup tutorials van Lisa Eldrigde. Ik vind zelfs haar filmpje van bijna 10 jaar geleden nog steeds erg goed.

Heel boring maar deze van viseart

IMG_2853

7 likes

Die ziet er goed uit! Ik mis alleen de glitter :frowning: Weet je of de palletten met glitter ook fijn zijn?

@iedereen die Huda zei, ik denk dat ik sowieso (ook) daarvoor ga! Die zijn vanaf maandag namelijk bij Ici Paris met 40% korting :blush:

Ik heb al heel lang viseart paletten maar vind de shimmers niet echt heel sterkt, geven eerder een mooie frosty effect dan echt glitter. Maar misschien is de formule wel anders nu.

1 like

Had hier gelezen dat tepelcreme goed werkt voor droge lippen. Heb het nu zelf geprobeerd bij een kapotte mondhoek en werkt echt fantastisch. Heb gewoon kruidvat eigen merk gekocht, deze is dat. Goedkoper en volgens mij hetzelfde bestanddeel.

5 likes

Ja, dat is pure lanoline, wolvet. Tepelcreme klinkt meteen zo viezig, maar lanoline is echt goed spul ja!

3 likes

Ik gebruik dit ook elke dag. Beste wat er is, maar je moet wel van die dikke gele hebben!

2 likes

Ja, die ik gelinkt heb heeft inderdaad een dikke gele substantie. Je krijgt het echt bijna die tube niet uit, je moet het echt even opwarmen.
Werkt echt heel goed inderdaad. Ik doe het op voor ik ga slapen en echt top!

Not me die dit al 2 weken smeert en nog steeds een gescheurde bovenlip heeft :clown_face: ben denk ik niet meer te redden hahah

4 likes

Ohh slim, dit ga ik gelijk proberen vanavond. M’n O’Keefes kan me al niet meer redden dus hopelijk dit wel!

6 likes

Ah wat klote! Doet zo’n zeer he. Hopelijk heeft het even tijd nodig en werkt het dan wel goed.

1 like

heb je elizabeth arden 8 hour al geprobeerd?

1 like

Nee, dit had ik toevallig nog liggen! Koop me elke winter suf maar niks helpt…

1 like

Heb je niacinamide + zinc van The Ordinary? Dat smeer ik op heel veel sneetjes en droge plekjes en dan is het meestal na een dag al flink verbeterd. Als ik hele droge lippen heb dan doe ik eerst een beetje van dat op m’n lippen en en daarna een vette lipbalsem of gewoon vaseline.

3 likes