Ik heb mega droge lippen de laatste tijd, maar heb wel iets van een kleurtje nodig als ik naar werk ga omdat ik anders dood lijk. Dus ik dacht ik koop de summer fridays lipbalm in brown sugar met bf korting. Maar nu lees ik op reddit gemixte reviews en mensen die zeggen er gescheurde mondhoeken van kregen enzo. Daar heb ik dan weer niet zo’n zin in 🫠
Ik krijg van mijn werk een extraatje volgende maand dus wil mezelf trakteren op een nieuwe bronzer nu het nog BF week is overal. Ik ben groot fan van de bronzer van Bobbi Brown, kleur golden light. Weet iemand hier een mooie bronzer die daarop lijkt? Prijs liefst rond de 30/40 euro en max 50 euro
Ik vind die echt prima hydraterend
Zijn fijne lipbalms hoor! Fijn op je lippen, staan mooi en helemaal prima qua hydratatie. Als mn lippen echt op sterven na dood zijn heb ik wel iets sterkers nodig, maar voor elke dag top en krijg er zeker geen gescheurde mondhoeken van.
Heeft iemand ervaring met parfumerie.nl? Zij hebben nu de beste deal op m’n dermalogica huidverzorging maar op de een of andere manier twijfel ik of de producten echt zijn? Weet niet zo goed waarom ik twijfel
Ik heb hier weleens besteld! Klopte gewoon allemaal!
Ik heb daar een keer een geurtje besteld en ik vermoed dat die nep was. Kan het natuurlijk nooit zeker weten, maar de verpakking was net iets anders dan de echte
Oh kut haha ik heb er net toch besteld zal de verpakking e.d. goed inspecteren voordat ik het open
Is wel echt hoor!
Heeft iemand een tip voor een goede verlichte make-up spiegel? Die een beetje goed daglicht geeft voor als je je in het donker van de ochtend op moet maken.
Ik had voorheen een Babyliss met stekker en 3 lichtstanden (zie plaatje). En ik gebruikte altijd graag de zogenaamde ‘daglichtstand’ met een beetje neutraal/geel licht. Maar deze is van het weekend gevallen en nu is de spiegel gebroken en het lampje kapot.
Heb je nog iets gevonden? Ik ben ook op zoek naar zo’n spiegel.
Is wel wat groter maar ik vind hem echt heel fijn. Mijn makeup tafel staat in een best donker hoekje dus ik gebruik hem altijd op de daglicht stand maar hij heeft ook een koele en warme kleur licht en is ook nog dimbaar waardoor je 's ochtends niet meteen blind wordt.
Ik vind mn wenkbrauwen en wimpers verven echt een kutklus maar zie er altijd zoveel beter uit als het klaar is. Ookal houd ik het goed bij zie ik er meteen uit als een nieuw mens
Nee nog niet. Maar koop iig niet de Babyliss 9437E, want deze is zo fel dat je er een vliegtuig mee kan laten landen. Dus alleen handig als je t alleen gebruikt voor epileren e.d. Maar ik wil ook een Oempa Loempa check kunnen doen in de ochtend
Ik twijfel nu om de babyliss 9450e te kopen, maar die is zo duur
Iemand nog tips voor een fijne niacinamide die gewoon in de winkel te koop is? Heb al ff teveel online besteld en dan word ik weer verleid om allemaal extra dingen in mijn mandje te gooien voor de verzendkosten… Ik heb gemakkelijk toegang tot Kruidvat, Di, apothekersmerken, … The Ordinary kan ik ook wel IRL vinden maar hun niacinamide vond ik maar meh.
Hiervoor kocht ik die van Axis-Y waar ik wel tevreden over was maar dat is weer online.
Ik heb net een dry oil (rene furterer) gemixt met mn dagcreme omdat ik een droge huid heb en het is nu zo onwijs zacht. Nu wil ik dit elke dag maar ik vraag me af of dit niet onwijs verstoppend gaat zijn. Iemand die dit ook doet?
Voel mij echt old school. Vandaag 4 producten van Milani gekocht (2 blushes, 2 highlighters) en setje kwasten van real techniques. Na jaren alleen mascara, toch zin om terug meer te gebruiken. Was ook een hele rayon met NYX en wet en wild, maar geen idee wat daar goed van is.
Ik heb die dus en ben er zo blij mee. Wel via Amazon als een soort 2e kans, dus heb niet de volle mep betaald maar alsnog iets van 80 euro dacht ik.
Welk merk heeft goede kwasten (blush, kabuki, contour)? Is Zoeva of real techniques nog altijd een aanrader?
Zoeva ja!