Dat is ook zeker zo, maar vind het gewoon stom dat er geen testers zijn (het zit me om de een of andere reden hoog). Nu gaat het in principe ook de prullenbak in.
In de Bijenkorf en Douglas zijn er gewoon wel testers ?
Haha, eerste keer dat ik het gebruikte was ik helemaal verbaasd over de substantie. Wat is dit?! Vaseline?!
Bij de Kruidvat zijn ook overal testers van
De laatste maanden hebben de filialen van kruidvat en etos in mijn omgeving echt maar een enkele tester in het schap
Ik heb een âŹ50 bon gekregen van de Douglas en ik twijfel over een aantal dingen die ik al even wou proberen, namelijk deze twee:
Die Drunk Elephant skincare set; ik ben al een tijd benieuwd naar die frambozen acid serum en naar de lala whipped cream. Sorry, als ergens âwhippedâ in staat ben ik om. De prijs is nu van 124 eu naar 83 eu, dus zou âŹ30 moeten bijbetalen. Volle prijs zou ik hier never voor betalen.
Ik wil ook de bronzing drops proberen. Een 30 ml flesje is âŹ25, zou ik normaal misschien ook niet snel kopen maar wel wat eerder dan de skincare set. Ik kan er dan ook nog een eyeliner bijdoen want mijne is bijna op (gewoon van nyx, niks bijzonders)
Eigenlijk wil ik beide, maar ik ga dat niet doen want dan geef ik alsnog âŹ70 uit puur omdat ik die bon heb gekregen.
Ik heb geen ervaring met de producten, maar ben je tevreden over je huidige skincare routine? In dat geval zal ik namelijk voor die drops gaan. Je geeft namelijk aan dat je normaalgesproken eerder daarvoor zou kiezen. De cadeaubon dekt dan ook lekker de waarde. De restwaarde op de bon is waarschijnlijk nog wel even geldig en dan kan je jezelf later nog een keer verwennen.
Mwah, ik heb niet echt een skincare routine nu. ik heb 1 toner en 1 creme die ik zowel dag als nacht gebruik en vooral die creme vind ik niet zo fijn voelen.
Als je de set nooit voor de volle prijs zpu halen, zou ik dat ook niet doen; straks ben je hooked aan de producten en ga je toch 100 euro uitgeven aan een dagcreme oid
Wat trekt je aan de framboos aan? Ik heb m opgemaakt en merkte er heel weinig van, collegaâs zijn lyrisch dus ligt ook heel erg aan je huid en wat je wil verbeteren. De whipped crème is gewoon een prima crème maar niet wauw. De jelly cleanser is prima maar niet wauw en de oogcreme vond ik ook niet heel spectaculair.
Conclusie: allemaal niet wauw!
Drunk elephant leuk en cutesie maar echt niks speciaals, zeker niet voor dat geld. Die lala creme vind ik vet en trekt bij mij slecht in. Die collistar druppels echt geweldiiiig
Neuh niet echt
Ik doe echt lang met die druppels dus vind dat sowieso het geld wel waard
Die drops deden bij mij meer kwaad dan goed. Heel geparfumeerd en mijn huid werd er vettig van. Volgende dag waste ik alle kleur er gewoon weer af. Ik zou dus voor DE gaan!
Ik kreeg van die collistar drops een droge huid. Vond de kleur wel mooi. Ik gebruik nu die van olcay gulsen
Gebruikt iemand odorex? Het werkt super maar ik krijg echt hele vervelende, jeuk/pijn daarna. Is dat normaal?
Had vroeger de depper en nu de spray, weet nog wel dat het een beetje kon branden maar dit is bijna niet uit te houden eigenlijk
Ik had dit vroeger ook altijd⌠scheer je je oksels vaak?
Ik gebruik de rollers wel eens en heb er alleen soms direct na het scheren last van, verder nooit
Ik heb het jaren geleden wel gebruikt, maar exact om deze reden ben ik ermee gestopt.