Het Beautytopic #4

De bruisballen geven geen schuim maar de bubbelbars huist wel! Heerlijk, en je bent vaak maar een stukje nodig @Memoria

3 likes

De concealer van Sisley (1), die is op zich fijn maar weet niet of ik ‘m voor dat geld nogmaals zou kopen (ttsandra op insta/YT made me do it). Maar meestal gebruik ik de iConceal van Image (porcelain) als foundation & concealer, die gaat ook mooi samen met de corrector van Bobbi Brown.

3 likes

Geen aanraders maar wel een afrader: bruisballen met glitters. Na een jaar zaten de glitters nog in m’n bad kreeg het gewoon niet weg

3 likes

Ik heb graag… .

• Kneipp Goede Nacht (de blauwe dus)
  • Body Shop Indian Night Jasmine (maar die is van naam verandert, ik heb de nieuwe fles nog niet gehad)
  • Body Shop Moringa
  • Badedas Classic

De douchegel van Treacle Moon werkt prima in bad. Lush vind ik overrated en Rituals is overpriced.

2 likes

Is er hier iemand die zowel de Azalaic Acid van the Ordinary als van Paula’s Choice heeft gebruikt? Zo ja, zit er erg verschil tussen?

2 likes

Hiii ik zoek een bb/cc cream die je huid echt glowy maakt maar niet vettig. Iemand aanraders? :))

Ik ben echt fan van deze:
https://www.debijenkorf.nl/charlotte-tilbury-healthy-glow-getinte-dagcreme-8875090018-887509001800000
Geeft niet veel dekking, maar blurt en geeft een prachtige glow.

5 likes

De body shop heeft zo’n flessen badschuim. Heb enkel de mango variant gebruikt en die vond ik erg fijn!

De normale cc cream van it cosmetics

1 like

Ik vind de bb cream van garnier verrassend mooi! Wel weinig kleuraanbod

3 likes

Ik heb er eentje van Trinny London BFF de-stress, geeft een mooie glow en matteert niet waardoor je er gezonder uit ziet

2 likes

Hebben jullie nog tips voor iets van creme/masker oid voor droogtelijnen op je voorhoofd? Mijn huid is best vet maar m’n voorhoofd voelt snel ook wat trekkerig (en ja 't is ongetwijfeld ook deels een kwestie van rimpels accepteren met de leeftijd vrees ik :sweat_smile:)

2 likes

ik gebruik nu 2 weken de moisturizer van de defense lijn van Paula’s choice (met spf30) en die vind ik zoooo fijn! maakt mn huid super glowy en gevoed zonder dat het vettig wordt. Het is de ‘Defense Essential Glow Moisturizer’.

2 likes

Hij is er weeeeeer! Ben echt fan van die blauwe

14 likes

Yes, ik ook!

3 likes

Welke basis heb je? Die in dat zwarte tubetje of de paint pot? Kan zijn dat je te veel product gebruikt of juist te weinig, is vaak een beetje spelen met wat het beste voor je werkt. Kan ook zijn dat je ene ooglid wat vetter is en het daardoor iets sneller glijdt.

2 likes

Ik heb die gehad. Hij was prima, maar geen spannende resultaten.

1 like

Geeft deze geen witte waas?

2 likes

Ik kom redelijk binnen vallen hier. Ik gebruik nooit makeup, heel soms mascara. Ik heb nog nooit crèmes gebruikt voor m’n gezicht. Dus vind zoeken lastig in dit topic. Ik wil graag een simpele dagroutine met een creme met spf. Kan iemand mij helpen? :sweat_smile:

1 like

Dat is heel erg afhankelijk van je huidtype en of je huid’problemen’ hebt waar je evt iets mee wil doen. In elk geval 's ochtends reinigen met een cleanser en hydrateren met een dagcreme met spf. Dan kun je afhankelijk van wat je nodig hebt 's ochtends een hyaluronzuur, vit c of iets anders toevoegen.
Bij Paula’s Choice kun je een testje doen volgens mij en dan raden ze je vanalles aan (wat je natuurlijk niet per se allemaal nodig hebt of per se van dat merk) en verder zou ik gewoon eens lekker googlen of op Insta/Tiktok kijken wat je fijn lijkt, leer je ook veel van. Ik volg nu ook @fleurmaxiime op Insta en heb er echt veel aan

4 likes