Het Beautytopic #4

Weet iemand waarom er, bij de drogisten waar ik kom, nog amper make up testers zijn? Heb net een liquid blush gekocht bij de Etos, thuis getest, kleur is mooi en dan zitten er van die lelijke chunky glitters in.

Het is dat het 1+1 was maar die blush ga ik dus never nooit gebruiken.

Niet kopen.

1 like

Ik gok omdat ze allemaal gejat worden

1 like

Is dat niet sinds corona?

2 likes

En @Spaarlamp ik vind dit zo irritant. In Amerika hebben ze ook geen testers maar daar kan je een product gewoon retouren na openen als deze niet de juiste kleur is. Maar dat gaat het nooit worden hier, dus hopelijk komen ze ooit terug.

1 like

Ja maar retourneren zoals in Amerika vind ik ook echt iets raars eigenlijk. Alles wordt gewoon weggegooid daarna hé. Weet je hoe veel geld het bedrijven kost om klakkeloos alles retour te nemen en weg te gooien. Ja ze moeten er voor zorgen dat er testers zijn, dat absoluut, maar dat je iets een paar weken kan gebruiken en dan kan zeggen “ja ik vind het niet fijn dus kom het terugbrengen” vind ik heel raar. Doe je toch ook niet in de supermarkt als je zak chips niet lekker is. (Ja de prijzen zijn heel anders enz ik snap het, is moeilijk te vergelijken maar toch)

21 likes

Vind ik ook zo vreemd.

Ik heb nu op zalando kleine versies van producten gekocht. Waarschijnlijk reis versies maar dit vind ik echt wel fijn. Zo kan je het een aantal keren gebruiken, testen in verschillende omgevingen enzo. Waaronder Mac strobe cream, deze koop ik hierna in full size.

5 likes

Ja ik vind dat ook zo irritant. Snap dat het onhygiënisch is maar ik wil een kleur gewoon even zien en dan veeg ik het daarna weer af/was m’n handen. Heb sinds er geen testers meer zijn ook zóveel miskopen gedaan

1 like

Dat is ook zeker zo, maar vind het gewoon stom dat er geen testers zijn (het zit me om de een of andere reden hoog). Nu gaat het in principe ook de prullenbak in.

1 like

In de Bijenkorf en Douglas zijn er gewoon wel testers ?

Haha, eerste keer dat ik het gebruikte was ik helemaal verbaasd over de substantie. Wat is dit?! Vaseline?!

1 like

Bij de Kruidvat zijn ook overal testers van

1 like

De laatste maanden hebben de filialen van kruidvat en etos in mijn omgeving echt maar een enkele tester in het schap

1 like

Ik heb een €50 bon gekregen van de Douglas en ik twijfel over een aantal dingen die ik al even wou proberen, namelijk deze twee:

Die Drunk Elephant skincare set; ik ben al een tijd benieuwd naar die frambozen acid serum en naar de lala whipped cream. Sorry, als ergens ‘whipped’ in staat ben ik om. De prijs is nu van 124 eu naar 83 eu, dus zou €30 moeten bijbetalen. Volle prijs zou ik hier never voor betalen.

Ik wil ook de bronzing drops proberen. Een 30 ml flesje is €25, zou ik normaal misschien ook niet snel kopen maar wel wat eerder dan de skincare set. Ik kan er dan ook nog een eyeliner bijdoen want mijne is bijna op (gewoon van nyx, niks bijzonders)

Eigenlijk wil ik beide, maar ik ga dat niet doen want dan geef ik alsnog €70 uit puur omdat ik die bon heb gekregen.

Ik heb geen ervaring met de producten, maar ben je tevreden over je huidige skincare routine? In dat geval zal ik namelijk voor die drops gaan. Je geeft namelijk aan dat je normaalgesproken eerder daarvoor zou kiezen. De cadeaubon dekt dan ook lekker de waarde. De restwaarde op de bon is waarschijnlijk nog wel even geldig en dan kan je jezelf later nog een keer verwennen.

3 likes

Mwah, ik heb niet echt een skincare routine nu. :grimacing: ik heb 1 toner en 1 creme die ik zowel dag als nacht gebruik en vooral die creme vind ik niet zo fijn voelen.

3 likes

Als je de set nooit voor de volle prijs zpu halen, zou ik dat ook niet doen; straks ben je hooked aan de producten en ga je toch 100 euro uitgeven aan een dagcreme oid

21 likes

Wat trekt je aan de framboos aan? Ik heb m opgemaakt en merkte er heel weinig van, collega’s zijn lyrisch dus ligt ook heel erg aan je huid en wat je wil verbeteren. De whipped crème is gewoon een prima crème maar niet wauw. De jelly cleanser is prima maar niet wauw en de oogcreme vond ik ook niet heel spectaculair. :grimacing:

4 likes

Conclusie: allemaal niet wauw!

5 likes

Drunk elephant leuk en cutesie maar echt niks speciaals, zeker niet voor dat geld. Die lala creme vind ik vet en trekt bij mij slecht in. Die collistar druppels echt geweldiiiig

3 likes

Neuh niet echt

4 likes