Het Beautytopic #4

Ik doe echt lang met die druppels dus vind dat sowieso het geld wel waard

4 likes

Die drops deden bij mij meer kwaad dan goed. Heel geparfumeerd en mijn huid werd er vettig van. Volgende dag waste ik alle kleur er gewoon weer af. Ik zou dus voor DE gaan!

1 like

Ik kreeg van die collistar drops een droge huid. Vond de kleur wel mooi. Ik gebruik nu die van olcay gulsen

1 like

Gebruikt iemand odorex? Het werkt super maar ik krijg echt hele vervelende, jeuk/pijn daarna. Is dat normaal?

Had vroeger de depper en nu de spray, weet nog wel dat het een beetje kon branden maar dit is bijna niet uit te houden eigenlijk :weary:

Ik had dit vroeger ook altijd… scheer je je oksels vaak?

2 likes

Ik gebruik de rollers wel eens en heb er alleen soms direct na het scheren last van, verder nooit

2 likes

Ik heb het jaren geleden wel gebruikt, maar exact om deze reden ben ik ermee gestopt.

2 likes

Heb ik van de depper.

Van de stick dan weer niet.

4 likes

Ja soort pijnlijke branderige jeuk, sinds ik niet meer gebruik ook 0 last van. Lijkt me niet echt gezond voor de huid. Ik scheerde het toen trouwens wel regelmatig, nu niet meer

1 like

Ja ik scheer mijn oksels bijna iedere dag maar niet vlak voor of nadat ik dat gebruik. Dat lijkt me helemaal een nachtmerrie :sob:

2 likes

Ja heb ik ook. Maar eigenlijk van alle anti perspirant krijg ik geïrriteerde oksels :weary:. Op een gegeven moment werd mijn huid ook helemaal rood.

1 like

Werkt het peeling voetenmasker van Kruidvat goed?

2 likes

Mijn favo eyemakeupremover gaat uit de handel :sob::sob::sob::sob:

Iemand een tip voor eentje die net als deze goed werkt, absoluut geen olie bevat, makkelijk verkrijgbaar en betaalbaar? En het liefst echt speciaal voor ogen, geen ‘gewone’ micellar water. Was echt zooo blij en tevreden met deze en heb echt zo geen zin in weer een nieuwe zoektocht

1 like

als het hema is is de kans groot dat hij gewoon terugkomt in bijv een nieuwe verpakking

Was t maar zo’n feest

1 like

hij kan dan alsnog terugkomen in een andere verpakking, het artikelnummer wordt dan anders dus als zij in het systeem kijken staat er dat hij eruit gaat (ik heb 1000 jaar bij de hema gewerkt en meestal was dat bij zulke producten wel zo)

2 likes

Oke, zou mooi zijn en zal t in de gaten houden! maar ga er niet vanuit. Alle nieuwe producten en verpakkingen liggen al een tijd in de winkel en zie alleen maar olie’s en reingingsmelk. Dus m’n vraag blijft vermoedelijk van toepassing 🥹

Ik gebruik al jaren eentje van de Kruidvat/trekpleister eigen merk zonder olie en die wilde ik net voor je opzoeken. Kom ik erachter dat die ook uit het assortiment is gehaald :exploding_head: ik koop die dingen altijd in bulk, dus had het nog niet door

2 likes

Ik gebruik voor mijn oogmake-up wel altijd die met 2 lagen, maar vind de Etos veel fijner dan Kruidvat. Dus misschien heeft Etos er ook zo eentje zonder olie in het assortiment die fijn is?

Deze kun je sowieso laten staan. Smeert make-up alleen maar uit en dan zit het nog hardnekkiger. Doet ook zeer bij mij.

Deze haalt goed make-up weg, ook eyeliner en mascara maar is dus geen speciale voor de ogen zoals je vroeg. Wel heel fijn en fris

3 likes