Mijn deo is ook opeens verdwenen die ik echt al jaaaaren gebruikte, zo stom
Die van Douglas eigen merk heeft geen olie! https://www.douglas.nl/nl/p/5001864000?variant=497559&trac=DO_NL.01.01_Shopping.P_Shopping.Google.14949101254.132016419721.497559.online.PM&gad_source=1&gbraid=0AAAAADuVIStNt7L4H_iU_CHVtuFAPvklz&gclid=CjwKCAiAgoq7BhBxEiwAVcW0LM-hZ7fvx7GPPezgZze14NlqdJHVyZy9cF4WOWhC4GpMgLaL9H9yORoCRZUQAvD_BwE
Ik gebruikte altijd de milk versie hiervan. Die zit zogenaamd in een nieuwe verpakking, maar is totaal anders. En ik krijg m mascara er met geen mogelijkheid mee af. Zo jammer, sta elke avond te balen. Dus als iemand nog een eye make up remover milk tip heeft?
Van Nivea, wit flesje. Gebruik ik al jaren! Soms probeer ik iets anders, maar kom altijd weer terug bij deze.
Bij Nivea is het deze vlg mij. Geen olie en speciaal voor oog make up, heel fijn is deze!
(wel altijd met actie 1+1 te kopen. Is bij alle winkels ergens in de aanbieding):
Ah dit zou perfect zijn!! Nivea is inderdaad altijd wel érgens 1+1 gratis. Ga ‘m meteen ff scoren morgen, dank voor de tip 🫶🏼
You’re welcome!!
Alleen goed kijken want er zijn meerdere varianten, eentje met olie gemixt (heeft dan 2 kleuren) en voor zeer gevoelige huid (roze) maar is minder fijn.
Dus echt deze blauwe (flesje is blauw, vloeistof is doorzichtig)
Ik heb al heel lang geen foundation gedragen en na een beetje online zoekwerk, zie ik staan dat Armani Luminous Silk Foundation door veel mensen de hemel wordt ingeprezen. Alleen is er nergens een Armani Beauty-counter om te testen. Heb al gezocht op samples bestellen, maar kan niks vinden.
Is het echt zo’n geweldige foundation? Ik heb een droge/combi huid, geen onzuiverheden, maar wel met lichte roodheid op de wangen en kin.
Hiervoor gebruikte ik IT Cosmetics heel soms, maar deze vind ik nu veel te cakey.
Nah dan vind je die van Armani denk ik ook cakey als je die van IT cakey vind. Het is een mooie foundation maar ik vind het geen wow effect ofzo.
Misschien is de Dior forever nude iets voor je? Of als je zegt ik wil alleen wat roodheid camoufleren een bb? Erborian heeft er een voor roodheid, vind die veel mooi natuurlijk. Shiseido heeft in de waso lijn een getinte dagcrème die is echt top, heeft net wat meer dekking dan de sheer tint van Estée Lauder maar bedekt mijn roodheid helemaal zonder dat je echt make-up op hebt.
Ah kijk hier heb ik wat aan, thanks!
Dior Forever Nude kende ik niet, ga ik ook ff op zoeken (of langs de counter)!
Erborian heb ik een aantal maanden geleden geprobeerd, supermooi effect, maar kreeg er opeens onzuiverheden van, dus ben gelijk gestopt.
Die van Shiseido lijkt me nice! Is dat deze?
Ik ben eergisteren ook bij ICI Paris geweest, daar hadden ze de Revitalessence oid van Shiseido getipt. Heb twee testers mee, maar moet deze nog testen.
Jaa die van shiseido idd! Die foundation is ook mooi, ben sowieso wel fan van Shiseido!
Misschien een beetje vroeg om al te vragen maar hoe bevalt je led masker?
Weet iemand toevallig wat de tiktok beauty trends op dit moment zijn? Ik wil mn nichtje verrassen met iets maar ben ff niet zo in de loop op dit moment
Bruine mascara en bruine eyeliner komen in mijn FYP veel voorbij.
Hoe oud is ze? Mn nichtje van 16 was helemaal happy met een sol de janeiro pakketje en een e.l.f primer
Tot dusver prima, maar ik heb hem wat minder consequent gebruikt omdat ik tussendoor een (medische) peeling heb ondergaan en mocht 'm daardoor even wat minder gebruiken. Ga hem vanaf morgen weer consequent gebruiken. Als je me binnenkort weer tagt kan ik je een update geven :).
Ga ik doen!
Oooh ja goeie! @Hondje ze is 13 en heel erg met make up bezig. Ik denk dat ik voor iets bruins van e.l.f. ga dan, was dat merk helemaal vergeten, dank je wel!!
Deze oogschaduws van elf zijn nieuw en heb ik veel op tiktok voorbij zien komen! Heb er zelf ook net 2 binnen en ze zijn echt heel erg mooi (Champagne Showers zou een dupe moeten zijn van Urban Decay Space Cowboy). Dus als je iets feestelijks zoekt kan ik deze heel erg aanraden!