Ja klopt. Dit is mijn tweede flesje, het viel me nu vooral op omdat ik eerst baalde dat ik hem vergeten was op vakantie en me erna realiseerde dat ik hem eigenlijk niet gemist heb.
Ik heb niet superveel pigmentvlekjes en hoopte vooral op een minder doffe en ~stralendere~ huid, maar wss verwacht ik teveel van een simpel serum haha (groetjes van een sucker voor marketing)
Zijn er mensen die tubing mascara gebruiken en gaat het er bij jullie net zo makkelijk af als het lijkt op al die TikTok filmpjes en reels?
En fixeert een tubing mascara de krul een beetje in je wimpers als je een wimperkruller gebruikt? Ik gebruik daarom nu altijd waterproof mascara, omdat met gewone de krul weer uitzakt, maar ik heb zo’n hekel aan het verwijderen van waterproof mascara.
Wat gebruik je nu om het te verwijderen dan? Met een olie lost bij mij waterproof mascara super makkelijk op namelijk
Ik gebruik al tijden een blauwige tubing mascara van Maybelline en die gaat er echt mega mega mega makkelijk af. Wil nooit meer anders. Ook eentje van Essence geprobeerd, dat was helemaal niks
Ja! Gebruik al paar jaar niks anders en supertevreden mee. Met een washandje of ander doekje met warm water gaat het er zo af, verder niks nodig. Terwijl het tijdens sporten en in de regen supergoed blijft zitten. Ik vind Tattelette mascara van Tarte het beste, maar als je wilt proberen voor weinig is Elf Lash Xtndr ook een prima optie en die kost bij douglas maar €8!
Ja hoor gaat er zo vanaf en je wimpers blijven mooi in model. Ik gebruik net als @Diorshow die van Tarte en sinds recent een van YSL.
De remover voor waterproof make up van L’Oréal. Maar heb al verschillende merken geprobeerd, oa ook de cleansing balm van ELF, maar vind het met alles nog best veel en lang wrijven.
Is dat deze?
Nee, het is echt een blauwe verpakking! Kan ‘m alleen nergens vinden dus ik vermoed … dat het toch geen Maybelline is Ik ga vanavond thuis kijken!
Edit: Oh, l’Oreal dus ahahahha. Deze! Waterproof mascara die licht aanvoelt | L'Oréal Paris
Ik gebruik al jaren een tubing mascara omdat ik een hekel heb aan make up verwijderen. 'S Avonds even een fleece washandje met warm water eroverheen wrijven en klaar. Ik heb jaren die van Clinique gebruikt en nu een cheape van Essence.
Ik vind het vooral onhandig als je er nog andere oogmake-up bij gebruikt. Want dat gaat niet weg met water, maar die tubing gaat slecht weg met een normale remover.
Ik gebruik die van Heimish, in de douche met warm water komt mijn mascara los tussen mijn vingers.
Bestaat er een getinte dagcreme (of iets vergelijkbaars) dat een beetje vereffenend werkt, maar die vooral heel gemakkelijk matcht met een witte huidskleur? Ik heb de laatste jaren wat miskopen gedaan omdat het het qua kleur steeds net niet was en toen ben ik maar helemaal gestopt met iets dragen. Ik ben nu wel weer toe aan een beetje opfrissen, maar niet aan die zoektocht.
Denk een beetje aan rechtsboven. Maar dan zoek ik dus iets wat zo universeel is dat het ook past bij omliggende kleuren zodat het niet snel mis kan gaan.
Ik gebruik hiervoor de Estee Lauder daywear sheer tint, maakt je gezicht net wat frisser en past zich aan naar je huid.
Dit klinkt goed! Gebruik je er nog een spf naast? Ik vind spf 15 te weinig.
Ik gebruik de tinted moisturiser van Laura Mercier, en dat breng ik dan aan met een beauty blender. Ik heb een vrij lichte huidkleur maar niet de allerlichtste tint daar van. Vind het heel mooi, het egaliseert wel maar dekt niet volledig ofzo (hou ik niet van).
Maar ik zou ook ergens heen gaan waar ze er dan verstand van hebben, zodat ze je kunnen helpen met het kiezen van de juiste kleur en je geen miskoop doet
Je zou eens de CC cream van Lumene kunnen proberen, die gaat echt heel licht. Sowieso alle foundations van Lumene.