@loviedovie @spaarlamp @Pantalones @boonie @Pinky
@Huismus @June
Lief, dankjulliewel allemaal!
Ik heb jullie tips even opgezocht. De Estee Lauder daywear sheer tint geeft bij meerdere mensen puistjes las ik, daar ben ik wel gevoelig voor dus dat durf ik niet aan. Bij de Waso Shiseido lees ik meerdere reviews dat ie oranje uitslaat (en dat past echt niet bij mijn huidskleur/haarkleur) dus die vind ik dan ook wel spannend. Ik heb geen DM in de beurt en als die ook oranje uitslaat en puistjes geeft, valt die van Balea dus ook af. De tinted moisturizer van Laira Mercier heeft ook weer tig kleuren waar je uit moet kiezen en ik zoek dus juist iets wat voor meerdere kleuren passend is, omdat ik anders vast weer de mist in ga. (En @boonie ik ben jammer genoeg de laatste keer door iemand geholpen met een juiste kleur uitkiezen en toen ik thuis kwam was die echt te oranje, dus ook daar durf ik niet meer vanuit te gaanâŠ). De BB cream van Loreal heeft ook meerdere kleuren (net als de CC cream van Lumene) dus daar neig ik ook niet zo naar, maar die is voor de prijs wel het proberen waard. De Illuminating Supple Blemish Cream komt ook wel goed op me over dus ik denk dat ik die nu eerst ga proberen.
Nogmaals dank!