@Diorshow waar hebben jullie de Tarte mascara gekocht? Ik ben er wel nieuwsgierig naar
Wanneer ik in het buitenland een Sephora tegenkom! Anders online.
Ah ik kom helaas niet heel veel in buitenland haha, online via hun eigen site? Ik kan niet echt andere webshops vinden lijkt het wel
Dank je! Ik zie dat ze deze helaas alleen in het zwart hebben, ik wil graag een donkerbruine.
Ik heb een half jaar geleden bij Tarte besteld. Gaat erg goed. Gratis verzending boven de 60€ geloof ik en invoerkosten zijn al inbegrepen. Duurt alleen wel wat langer voor je het ontvangt.
Ik had alleen een mini van die mascara bij een palette ontvangen en vond het de slechtste mascara die ik ooit heb gebruikt, dus wat dat betreft zou ik aanraden eerst wat anders te proberen. Ik vind die van Clinique wel ok, maar gewone waterproof mascara’s zijn naar mijn mening beter.
Wat is de lekkerste badschuim en badolie die ik bij de etos/kruidvat kan kopen?
Ik was er gister om die reden maar kwam zelf niet verder dan de standaard Kneipp, kon niet echt iets vinden wat me lekker leek, dus niks gekocht. Ben benieuwd of ik wat gemist heb haha
En wat vind je van de La Roche-Posay Effaclar DUO +M Unifiant Light Dagcrème ? Goed tegen puistjes ook. Ze hebben maar drie kleuren dus misschien is dit niet jouw kleur, dat durf ik niet te zeggen. Draag zelf de medium. Smeert prettig, voelt niet te zwaar en geeft geen puistjes.
OG BADEDAS
Ik vind die zo agressief voor mijn huid. Ging krabbend uit bad toen ik het gebruikte.
Zo in mn sas
Therme Zen White Lotus (ook een echt hele lekkere doucheolie!)
In diezelfde categorie zoek ik een fijne badolie/schuim zonder parfum en/of etherische olie. Aanraders zijn welkom!
Ik zag ergens eens dat poeders op basis van maïszetmeel heel goed zijn bij een vette huid, dus ik heb de ColorStay Blot Setting Powder van Revlon gekocht en het werkt écht beter dan de poeders die ik de afgelopen jaren heb geprobeerd op mijn vette T-zone.
Een aanrader!
Nu vraag ik me toch af, kan ik wat maizena bij m’n Huda poeder gooien?
Zag laatst een TikTok hierover.
De beste man wreef met tomaat en maïzena tijdje over zijn gezicht en daarna had hij een prachtig velletje…
Thanks voor de tip. Ik ga deze ook proberen. Ik heb het idee dat geen enkele poeder werkt bij mij.
In shock.
Ik draag al jaren dezelfde blush: mac melba. Heel mooi en helemaal blij mee, maar aangezien ik verder geen make up draag kan ie soms mn roodheden een beetje accentueren. Ik denk omdat er toch ook wat roze in zit? Nu zag ik de hype over de coppertone blush en daarvan heb ik de elf dupe geprobeerd, maar hierdoor werden mn roodheden eigenlijk alleen maar erger, denk doordat er ook weer een rood pigment in zit. Heb ook geprobeerd om een bronzer als blush te gebruiken, maar dat was het ook niet helemaal. Nu zat ik te denken aan gingerly van mac. Heeft iemand ervaring met deze op een lichte huid?
Ik denk dat je met Gingerly hetzelfde probleem krijgt, heb je Harmony al eens geprobeerd? Was heel lang mijn go to, ik ben erg licht!