Het Beautytopic #4

En wat vind je van de La Roche-Posay Effaclar DUO +M Unifiant Light Dagcrème ? Goed tegen puistjes ook. Ze hebben maar drie kleuren dus misschien is dit niet jouw kleur, dat durf ik niet te zeggen. Draag zelf de medium. Smeert prettig, voelt niet te zwaar en geeft geen puistjes.

2 likes

OG BADEDAS :revolving_hearts:

5 likes

Ik vind die zo agressief voor mijn huid. Ging krabbend uit bad toen ik het gebruikte.

1 like

Zo in mn sas :notes:

3 likes

Therme Zen White Lotus (ook een echt hele lekkere doucheolie!)

1 like

In diezelfde categorie zoek ik een fijne badolie/schuim zonder parfum en/of etherische olie. Aanraders zijn welkom!

1 like

Ik zag ergens eens dat poeders op basis van maïszetmeel heel goed zijn bij een vette huid, dus ik heb de ColorStay Blot Setting Powder van Revlon gekocht en het werkt écht beter dan de poeders die ik de afgelopen jaren heb geprobeerd op mijn vette T-zone.

Een aanrader!

9 likes

Nu vraag ik me toch af, kan ik wat maizena bij m’n Huda poeder gooien? :joy:

4 likes

Zag laatst een TikTok hierover.

De beste man wreef met tomaat en maïzena tijdje over zijn gezicht en daarna had hij een prachtig velletje…

1 like

Thanks voor de tip. Ik ga deze ook proberen. Ik heb het idee dat geen enkele poeder werkt bij mij. :frowning:

2 likes

In shock.

2 likes

Ik draag al jaren dezelfde blush: mac melba. Heel mooi en helemaal blij mee, maar aangezien ik verder geen make up draag kan ie soms mn roodheden een beetje accentueren. Ik denk omdat er toch ook wat roze in zit? Nu zag ik de hype over de coppertone blush en daarvan heb ik de elf dupe geprobeerd, maar hierdoor werden mn roodheden eigenlijk alleen maar erger, denk doordat er ook weer een rood pigment in zit. Heb ook geprobeerd om een bronzer als blush te gebruiken, maar dat was het ook niet helemaal. Nu zat ik te denken aan gingerly van mac. Heeft iemand ervaring met deze op een lichte huid?

Ik denk dat je met Gingerly hetzelfde probleem krijgt, heb je Harmony al eens geprobeerd? Was heel lang mijn go to, ik ben erg licht!

1 like

Ga ik eens naar kijken! Ben wel bang dat die te koel voor me gaat zijn.

2 likes

Gingerly is wel echt minder roze! Ik vind hem heel mooi, misschien wel beter dan Melba

2 likes

Ben er toch voor gegaan en blij mee! Lijk heel bruin haha

2 likes

Welke wimper kruller is echt goed en fijn? :blush:

1 like

Die van Tarte of Shu Uemura :blush:

2 likes

Ik zweer bij Shiseido!

5 likes

Hangt heeel erg af van je oogvorm, mijn ogen zijn klein, deels hooded en diepliggend (gotta catch 'em all!) en die van Mac is de enige waar ik enigszins mooi resultaat mee heb behaald. Ik heb hem zelf niet gekocht maar goede reminder om dat misschien eens te doen, die van Shu Uemura staat bekend als de allerbeste maar was voor mij weggegooid geld. :smiling_face_with_tear: Of nouja, ik heb er een vriendin blij mee kunnen maken.

3 likes