Ga ik eens naar kijken! Ben wel bang dat die te koel voor me gaat zijn.
Gingerly is wel echt minder roze! Ik vind hem heel mooi, misschien wel beter dan Melba
Ben er toch voor gegaan en blij mee! Lijk heel bruin haha
Welke wimper kruller is echt goed en fijn?
Die van Tarte of Shu Uemura
Ik zweer bij Shiseido!
Hangt heeel erg af van je oogvorm, mijn ogen zijn klein, deels hooded en diepliggend (gotta catch 'em all!) en die van Mac is de enige waar ik enigszins mooi resultaat mee heb behaald. Ik heb hem zelf niet gekocht maar goede reminder om dat misschien eens te doen, die van Shu Uemura staat bekend als de allerbeste maar was voor mij weggegooid geld. Of nouja, ik heb er een vriendin blij mee kunnen maken.
Ja, dit klopt haha. Mijn ogen zijn groot en liggen aan de oppervlakte en voor mij is die van Shu Uemura perfect. Hangt er ook van af hoe rond je ogen zijn.
Hmmm lastigâŠ
Ik weet ook niet heel goed welke oogvorm ik heb om eerlijk te zijn
Weet wel dat de âstandaardâ wimperkrullers van de drogist niet werkenâŠ
Dit is mijn oog:
Hier waren mijn wimpers net gekruld dus daarom lijkt het nog goed
Die van mij zijn amandelvormig en daarvoor werkt de Shiseido perfect! Als je meer ronde ogen hebt kun je volgens mij beter voor de SU gaan.
Zakken ze later in dan? Want de truc daarvoor is om waterproof mascara te gebruiken waar je wimpers hard van worden.
Ik heb trouwens kleine, ronde, hooded ogen en zweer ook bij de wimperkruller van Shu Uemura.
Jaa echt na een a twee uur alâŠ
Zou waterproof daarbij helpen?
Ja dat is wat harder waardoor een krul er langer in blijft. Je moet het wel met een olie verwijderen anders ben je een uur aan t wrijven.
Iemand tips voor een goede foundation voor rosacea? Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kwam even geen goede foundation tip tegen
Kan momenteel niet naar de dermatoloog/medicatie slikken ivm borstvoeding, maar loop ondertussen wel rond met een knalrode kop. Het liefst heb ik een medium coverage foundation.
Heb een gemengde huid, vaak droog en trekkerig maar inmiddels daar een goede dagcreme voor gevonden
Ik dacht zelf aan de Ilia Skin Tint omdat ik best tevreden ben met mân Bare Minerals Bb cream, maar eigenlijk zoek ik net wat meer coverage en daarom valt Ilia af
Die it cosmetics cc Cream in het groene tubetje!
Dank voor de tip! Ik heb een andere IT cosmetics bb cream (de matte versie) en die smeerde echt als klei ofzo, dus was wat huiverig om dit merk een nieuwe kans te geven
Heb nu gewoon de Armani Luminous Silk gehaald, denk dat die qua dekking precies is wat ik zoek
Ik herken het probleem en ik stond ooit ook op het punt om een duurdere aan te schaffen, maar kwam toen achter iets wat bij mij helpt is. Ik maak mijn gewone drogisterij wimperkruller warm met de föhn (niet gloeiend heet uiteraard) en daarna wimpers krullen, vervolgens doe ik 5 minuten wat andere make-up op, meer om even af te laten koelen en daarna zit het de hele dag mooi gekruld. Sinds kort gebruik ik ook een waterproof mascara en het effect is nog beter!
Oh, dat ga ik ook proberen! Want bij mij zakt de krul er meteen al uit, wie weet helpt dit wel.
Ohhhh goede tip! Thanks
Hebben er hier mensen ervaring met wimpers liften? Ik gebruik dagelijks een wimperkruller omdat ik echt van die wimpers heb zonder enige krul, ze hangen echt als een soort afdakje aan mn oogleden. Soms pakt mn wimperkruller dan een paar wimpers niet goed of een beetje scheef etc en loop ik er een paar min mee te kutten. Lijkt me echt chill om dat niet iedere ochtend te hoeven doen.
Ben benieuwd hoe de wimperlift beviel? Was je tevreden met het resultaat? Hoe vaak moet je het laten doen om bij te houden? Hoe groeit het uit? Ik heb echt hele rechte wimpers dus ben een beetje bang dat als je wimpers dan uitvallen en er groeien nieuwe dat het er dan heel gek uit gaat zien met rechte wimpers tussen je gekrulde wimpers. Of werk je het dan alsnog bij met de wimperkruller? En vind t ook een beetje spannend omdat het met agressieve vloeistof bij je ogen is.