Het Beautytopic #4

Oh gek ja! En als je de 0 weglaat en meteen met de 6 begint, geeft hij dan ook een foutmelding?

Want de +31 komt in de plaats van de 0 eigenlijk dus ook gek dat ze je vragen om die 0 wel in te voeren

2 likes

Dan staat er dat ik een telefoonnummer met 10 cijfers moet invoeren. En als je de 0 weg laat zijn het er maar 9. Echt heel irritant.

2 likes

Pfff snap ik! Dan weet ik het ook niet

2 likes

Dit is het universum die zegt dat ik niks moet bestellen waarschijnlijk. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik weet niet wat je bestelbedrag is, en het lost je telefoonnummer probleem niet op, maar als het onder de 150 is (ivm invoerkosten) zou je misschien op de Britse site kunnen bestellen als ze de producten daar ook hebben. Er is daar nu ook 20% korting.

4 likes

Ja zag het, maar daar is mn product niet op voorraad. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: Wel bedankt voor het meedenken!

3 likes

Je hoeft geen telefoonnummer in te vullen, kan ook zonder verder klikken.

Wat een fijne tip! Misschien ook fijn voor mijn handen in de winter want die zijn dan net van karton :cry:

1 like

Dr Cicaplast mains is ook heel erg goed voor de handen. Mijn handen waren in de winter ook altijd kapot met soort eczeem en spontane wondjes, maar dat heeft die handcreme verholpen.

Ik gebruik deze al een tijdje en is inderdaad fijn spul, maar het is wel echt een gel en trekt bij mij nooit helemaal in. Als ik het 's avonds smeer voel ik het 's ochtends nog plakken.

2 likes

Dat lukt mij niet. Hij accepteert mn adres niet zonder telefoonnummer. Heb al zonder geprobeerd. Ben nu maar een tripje Oberhausen aan het plannen met vriendinnen. Ook wel zo gezellig.

2 likes

Laat de deo stick van Rexona Maximum Protection ook vlekken achter in shirts? Ik draag veel wit.

Ben een beetje bang dat het hetzelfde is als bij de Lady Speedstick. De shirts die ik daarmee droeg konden allemaal de prullenbak in.

Geen idee maar misschien is het een idee om hem voor het slapen aan te brengen (en eventueel in de ochtend een deo die specifiek niet vlekt, als je het belangrijk vindt om 's ochtends ook deo te gebruiken)! Antiperspirant werkt het allerbeste als het ruim de tijd heeft om in te trekken, 's nachts is ideaal omdat je dan als het goed is niet druk in de weer bent/heftig zweet. Het werkt ook minstens 24 uur.

Ik gebruik zelf 2/3 keer per week antiperspirant deo (zoals die van Rexona/Dove en Lady Speedstick, dus), 's avonds op schone en droge oksels, douche gewoon elke ochtend en gebruik dan soms, als ik zin heb wel eens gewone deo, werkt voor mij echt top.

5 likes

Ja bij mij wel. Vooral in zwarte shirts komen allemaal witte strepen

2 likes

Ja enorm

1 like

Ja het hele idee van zo’n deo is toch ook dat je ‘m ‘s avonds gebruikt en tov andere rol deodorants is de substantie wat dikker waardoor het even duurt voor het intrekt.
Ik doe het altijd voor ik naar bed ga en heb geen last van vlekken in kleding.

3 likes

Yes, die sticks zijn er ook specifiek voor gemarket maar eigenlijk werken normale rollers/sprays met antiperspirant ook zo! Als er “48 uur” (of langer) op een deoverpakking staat kun je ervan uitgaan dat je hem eigenlijk beter 's avonds dan overdag zou kunnen gebruiken, ik geloof dat de enige reden dat het niet duidelijker wordt aangegeven is dat mensen er niet aan kunnen wennen en deo voor “gewoon overdag” willen haha

2 likes

Ja dat vond ik in het begin ook gek om in de ochtend niks op te doen want “dat hoort zo”, maarja is even wennen en zweet nu echt nooit meer dus zou echt nooit meer terug willen naar een normale deo.

2 likes

Trekt deze snel in of voel je nog lang de gel creme zitten? Ik heb zo’n hekel aan dat plakkerige gevoel

1 like

Huh? Is dit algemeen bekend? Nooit geweten.

Bij mij werkt Rexona ook goed, echt fijn wel. Vind wel alleen de roze goed qua geur. Doe nu een dun laagje ‘s ochtends en dan inderdaad oppassen met kleding aantrekken. Ga het eens ‘s avonds proberen!

2 likes