Het Beautytopic #4

Wow ja inderdaad, ik gebruik deze deo al jaaaaaren en zit altijd te kloten met shirts aantrekken en witte strepen/vlekken. Wat een life hack!! @Spaarlamp @Kwal

2 likes

Ik ben altijd bang dat ik s ochtends met douchenballe deo er weer af was waardoor het niets meer doet, daarom doe ik in de ochtend toch nog deo op

Doe je daarna dan sokken aan? Of laat je het zo intrekken.

2 likes

Ja ik dacht eerst ook goede tip tot ik me bedacht dat ik altijd ‘s ochtends douche.

1 like

Ik zoek een fijne make up verwijderaar voor onder de douche. Iemand suggesties.

1 like

Ja maar dat maakt dus niet uit, antiperspirant hoort in te trekken om zijn werk te doen (voor 24-48 uur of zelfs langer), je hoeft daar helemaal geen laagje voor op je huid te hebben. Ik douche nadat ik antiperspirant deo heb opgedaan ook minstens een paar keer (en zeep mijn oksels altijd goed in lol) voor ik het weer aanbreng, verandert niks aan de werking!

2 likes

Oh wat gek, daar heb ik echt totaal geen last van. Smeer je ook gewoon een dun laagje?

@Enlightenment ik vind dat hij snel intrekt en dat je het niet voelt. Het effect na smeren is bij mij gek genoeg eerder stroevig dan vettig.

1 like

Yess dit gister gekocht en gisteravond gesmeerd, merk nu al verschil! Top spul

1 like

Wat is een fijne hydraterende dagcrème met spf die na het intrekken niet aanvoelt als een extra laagje? Het liefst iets in een medium prijsklasse.

Ik heb een vrij droge huid op mijn wangen in de richting van mijn oren en een gemengde/vettige t-zone. Momenteel gebruik ik de Nivea voedende dagcrème spf30, maar deze voelt al gauw als een soort masker. Al helemaal als ik kort erna ga fietsen of iets anders aan inspanning ga doen. Hij is bijna op, dus het is tijd om te zoeken naar een fijnere optie. Ik gebruik dit 's ochtends als dagcrème en 's avonds voor het slapen gaan gebruik ik The Ordinary Hyaluronic Acid 2% + B5.

Misschien die van Drs. Leenarts?

2 likes

Heeft iemand ervaring met de Milk hydro grip primer? Ik heb een droge huid maar wil wel graag dat mijn make-up beter en langer blijft zitten. Heb nog nooit een primer gebruikt. En wat is een fijne poeder? Ik lees veel over Huda Beauty. Het mag ook eventueel bij de Sephora te koop zijn, die zit in de buurt.

2 likes

Ik vind deze heel fijn, zeker voor die prijs

https://www.douglas.nl/nl/p/5010186008?variant=234501&trac=DO_NL.01.01_Shopping.P_Shopping.Google.14927595561.126690295845.234501.online.PM&gad_source=1&gad_campaignid=14927595561&gbraid=0AAAAADuVISvUyLp3RXDU3nR3ET-lFc2a2&gclid=Cj0KCQjwiqbBBhCAARIsAJSfZkZ0wwIyiu8Tle_aedq5zpM-RDcmWTO-MGyoin5c6eTPCo2eL8Y37a4aAtcAEALw_wcB

3 likes

Beauty of joseon. Is een gewone spf, maar heel voedend dus gebruik m ook als dagcreme.

12 likes

Dit is echt de beste spf die ik ooit gehad heb voor mijn gezicht! Ik vind hem wel een beetje duur maar het is het echt waard.

4 likes

Ik ben fan van deze. Heeft een lichte structuur, geen gekke geur en verzorgd genoeg om als dagcrème te gebruiken.

3 likes

Ik gebruik al een tijdje de Ceravé dagcrème met spf30, die vind ik top!

1 like

Ik heb deze, bevalt echt heel goed. Smeer op zonnige dagen vaak nog wat extra zonnebrand bij. Rond de 3 euro dacht ik.

6 likes

Iemand die deze en die van Beauty of Joseon heeft geprobeerd en kan vertellen welke fijner is met een acne gevoelige huid? Ik heb snel mee-eters/puistjes helaas. Moet dus een zonnebrand hebben die niet verstopt

Ik kreeg van de Beauty of Joseon wel echt puistjes, maar mijn huid is een special snowflake wat dat betreft. Ben nog op zoek naar mijn holy grail SPF. Maar voor 90% van de mensen werkt hij wel goed! Hele fijne consistentie.

2 likes

Ik vind die super. Beste ooit. Al vind ik die dupe van elf ook wel goed. Helemaal icm een goede hydraterende setting spray.

2 likes