Het Beautytopic #4

https://www.debijenkorf.nl/charlotte-tilbury-airbrush-flawless-finish-powder-poeder-3924090019-392409001998000

En dit is mijn meest favoriete poeder. Echt al 4 van versleten inmiddels. Maar heb wel een voorkeur voor pressed vs losse poeder

3 likes

Fijn al deze reacties! Ik heb alles bekeken en ik ga eerst die van Drs. Leenarts proberen @Peachpuff
Kon het nu mooi combineren met mijn Biodermal oogcrème voor 1+1 gratis bij Kruidvat.

4 likes

Oeeeh goed om te horen, ook van de settingspray en poeder! Ik gebruik het (bijna) nooit, maar merk dat ik het toch wel echt kan gebruiken. Het lijkt wel alsof mijn gezichts make-up er na 4/5 uur helemaal af is en/of in de poriën gaat zitten. Mega irritant en lelijk

2 likes

Ja, erg fijn vind ik ‘m! ELF schijnt inderdaad een goede dupe te hebben, maar die heb ik nooit geprobeerd.

2 likes

Net als @FrootLoops kreeg ik puistjes. Ik gebruik deze en hiervan krijg ik geen acne

6 likes

Welke setting spray gebruik jij? Ik heb ontzettend veel geprobeerd maar heb de holy grail nog niet gevonden .

2 likes

Ik ben nu in een land met een Sephora dus vind het wel zo leuk om dan de “echte” te proberen. Aankomende week maar kopen en testen :partying_face:

3 likes

Eerst altijd deze van charlotte tilbury

Maar ik gebruik die sprays echt de hele dag door, heb er 1 op mn werk, thuis en in de auto; en het werd eigenlijk een beetje een dure hobby.

En ben eigenlijk met deze van essence bijna net zo tevreden. Vul nu al mn charlotte verpakkingen met die :grimacing: heb volgens mij nog 1 echte in de roulatie maar zou eigenlijk niet meer weten welke.

13 likes

Ja, ik heb ook echt een make up onvriendelijke baan. Die setting spray gebruik ik dan een paar keer per dag opnieuw. Dat kan met een hydraterende spray wel.

2 likes

Deze gebruik ik ook. Krijg ook snel acne van zonnebrand maar van deze niet

Ik vind deze ook heel fijn! Ik krijg super snel puistjes van zonnebrand en bij deze niet!

Nieuwsgierig; wat voor baan heb jij?

Ik ben verpleegkundige!

1 like

Ja, deze is echt fantastisch.

2 likes

Ja oké plakken is wat overdreven inderdaad maar dat stroeve gevoel blijft bij mij heel lang. Verder werkt de crème wel goed hoor dus blijf het ook gewoon gebruiken. Ik gebruik het voornamelijk op mn ellebogen (psoriasis), misschien trekt dat ook wel lastiger in dan je voeten ofzo.

1 like

Ik gebruik nu een tijdje lekker! Deo crème na wat ervaringen hier te hebben gelezen. Dit spul is super want ruik helemaal geen zweetgeur meer terwijl ik dit met de Rexona anti-transparant sticks wel heb. Helaas krijg ik nu uitslag van de Lekker! Deo, vet balen!

Heeft iemand ook wel eens uitslag van deze deo gehad, en weet misschien een alternatief? Misschien de Wild deo?

1 like

Waarschijnlijk komt het door de baking soda die erin zit (net als in de meeste natuurlijke deo’s), daar kunnen de meeste mensen niet zo goed tegen, en zeker op de lange termijn irriteert het de huid. Voor zover ik kan zien bevatten de deo’s van Wild ongeveer dezelfde bestanddelen, dus ik zou het geld besparen en op zoek gaan naar een alternatief zonder baking soda.

2 likes

Ik heb bij de crème van neutral nooit dat ik zweet ruik. Ik smeer het na het douchen.

2 likes

Ah dat is balen! Ik dacht mijn nieuwe holy grail gevonden te hebben maar dan zoek ik verder. Ik zal de Neutral eens een kans geven.

Ik had herzelfde met die van Lekker! Gebruik nu Aromaco van Lush, werkt supergoed bij min en geen uitslag.

1 like