Deze werkt perfect!!!
Edit wel oppassen dat je niet op je muil gaat nadat je je voeten hebt ingesmeerd hahaha
Zijn er mensen die dit product gebruiken en/of er iets over kunnen zeggen?
Het lijkt me richting de zomer een heerlijk product, stick aanbrengen en even uitsmeren en klaar, maar kan moeilijk inschatten wat de dekking en glans is (oa door dat filmpje met stevig filter als eerste
)
Of misschien vergelijkbare producten die zo werken?
Deze ken ik niet, ik vind de stick van maybelline wel fijn. Niet megadekkend, wel makkelijk en mooi
Slechte dekking en ik vind de “glow” bij mijzelf niet mooi. Je ziet alles van je poriën. Poeder altijd flink af wanneer ik hem gebruik.
Ja is ook precies wel waar ik bang voor ben, is toch wel de CT “look”.
@Bakkes ga ik naar kijken, dankjewel! De New York Lifter Stix, zie ik?
Vind het echt een grote glimstick met minimale dekking dus tenzij je voor de zweetlook wil gaan zou ik m aanraden. De stick van Dior is wel heel mooi!
De stick van Fenty is ook goed naar het schijnt.
Vind de Dior ook heel mooi idd
Dank allemaal!!
Ja die inderdaad!
Ik zag online dat de essence stick ook een hele goede budget versie is!
Waar haal je deze nog?
Heb deze vroeger via zalando gekocht maar die spray is nu bijna leeg en daar hebben ze enkel nog de vijl afzonderlijk
Douglas heeft alleen de set, via Starskin zelf kun je het los kopen.
https://www.starskin.com/collections/foot/products/vip-fab-foot-peeling-mist™
Is er hier iemand die ervaring heeft met zelf je wimpers en wenkbrauwen verven en product aanraders heeft?
Ik gebruik al jaren refectocil en dat is top, super betaalbaar en je doet er lang mee
Hier ook refectocil!
En hier ook!
Hier ook! Meng altijd beetje bruin met beetje zwart en helemaal super tevreden over.
Hier ook al jaren refectocil!
Weet iemand een goede foundation voor een droge huid? Ik heb een droge huid en krijg ook steeds meer fijne lijntjes (rimpels), waardoor mijn foundation echt niet mooi zit. Soms zie ik anderen met zo’n smooth/glowy huid, terwijl ze ook wel rimpels hebben. Ik poeder al niet meer zoveel af, omdat het dan nog droger lijkt. Of mis ik een ultieme hack hiervoor?