Het Beautytopic #4

Zit er geen schimmel of eczeem bij dan?

2 likes

Ik zou dan ook aan de pedicure vragen welke crème ze adviseert en die kopen. Ik gebruik voetboter van de kruidvat en merk echt dat die veel vetter is dan body bitter bijvoorbeeld.

2 likes

Glycolzuur (van The Ordinary bijv.) gebruiken en daarna insmeren met een vette crème.

2 likes

Ik ben geen arts zoals @Krabsalade maar ik heb helaas wel al de nodige problemen met mijn voeten gehad en ik zou eens kijken naar Daktarin (weet niet of je dat in NL kan krijgen maar neem aan van wel) of misschien heeft canastene dat ook wel? In België haal je het bij de apotheek, maar in Nederland kun je het vast bij de drogist krijgen.

Als je al veel hydraterende producten hebt geprobeerd dan is het misschien wel goed om iets te proberen dat op eventuele schimmels werkt. Wat zegt je pedicure erover? Die moet dat toch ook opvallen?

2 likes

Dit koop ik al een paar jaar, n.a.v. een tip van jou hier denk ik haha. Maar heel veel plezier van, werkt echt top!

2 likes

En @iedereen hierboven.

Heb dinsdag weer een afspraak. Ga het haar vragen. Maar het is eigenlijk alleen in de zomer dus weet niet zo goed of het een schimmel is. Ik denk echt gewoon droog (heb sowieso een droge huid). Maar ga haar vragen en dan kijken welke van jullie tips daar het beste bij past (tenzij de pedicure een advies heeft natuurlijk). Heb haar er nog niet eerder over gehoord omdat het toen nog echt mooi weer was. In de winter heb ik nergens last van

2 likes

Woon je in de buurt van Duitsland? Bij de DM hebben ze echt veel voor voetverzorging. Ik heb sinds een paar jaar zomers ook echt droge huid en velletjes op mn voeten en gebruik altijd deze twee (en een voetvijl) en die combi werkt echt goed.

2 likes

@Chicago ik heb een paar weken deze creme van La Roche Posay met hoog percentage urea getipt (post waar ik op reageer). Is echt topspul!

3 likes

Wat doe die peeling, is dat net als met die sokken dat je er losse velletjes van krijgt of is het meer als een gezichtspeeling?

1 like

Het is meer als een gezichtspeeling/scrub. Dus geen vellen die erbij hangen.

2 likes

Sorry van mij ook een late reactie, zie het nu pas. Het klopt wat je zegt alleen had als gast besteld. En na levering heb ik de bon verwijderd en die is ook weg in mijn verwijderde mails. Deze wordt om de zoveel tijd leeggemaakt. Ik was nog in de winkel geweest maar ze konden niks doen. Ik doe het er nu maar mee en volgende keer beter opletten!

2 likes

Deze werkt perfect!!!
Edit wel oppassen dat je niet op je muil gaat nadat je je voeten hebt ingesmeerd hahaha

2 likes

Zijn er mensen die dit product gebruiken en/of er iets over kunnen zeggen?

Het lijkt me richting de zomer een heerlijk product, stick aanbrengen en even uitsmeren en klaar, maar kan moeilijk inschatten wat de dekking en glans is (oa door dat filmpje met stevig filter als eerste :roll_eyes:)

Of misschien vergelijkbare producten die zo werken?

1 like

Deze ken ik niet, ik vind de stick van maybelline wel fijn. Niet megadekkend, wel makkelijk en mooi

1 like

Slechte dekking en ik vind de “glow” bij mijzelf niet mooi. Je ziet alles van je poriën. Poeder altijd flink af wanneer ik hem gebruik.

1 like

Ja is ook precies wel waar ik bang voor ben, is toch wel de CT “look”.

@Bakkes ga ik naar kijken, dankjewel! De New York Lifter Stix, zie ik?

1 like

Vind het echt een grote glimstick met minimale dekking dus tenzij je voor de zweetlook wil gaan zou ik m aanraden. De stick van Dior is wel heel mooi!

1 like

De stick van Fenty is ook goed naar het schijnt.

Vind de Dior ook heel mooi idd

1 like

Dank allemaal!!