Het Beautytopic #4

Ja die inderdaad!

1 like

Ik zag online dat de essence stick ook een hele goede budget versie is!

1 like

Waar haal je deze nog?
Heb deze vroeger via zalando gekocht maar die spray is nu bijna leeg en daar hebben ze enkel nog de vijl afzonderlijk

1 like

Douglas heeft deze toch?

https://www.douglas.nl/nl/p/5003747002?variant=617730&trac=DO_NL.01.01_Shopping.P_Shopping.Google.14927595561.128814070446.617730.online.PM&gad_source=1&gad_campaignid=14927595561&gclid=CjwKCAjwx8nCBhAwEiwA_z__00gfBkFLjxzcmpreQTPUnsaPOQHyHF0i1WiIIPMNmwt5CcZvRadnJRoC5b4QAvD_BwE

3 likes

Douglas heeft alleen de set, via Starskin zelf kun je het los kopen.
https://www.starskin.com/collections/foot/products/vip-fab-foot-peeling-mistā„¢

2 likes

Is er hier iemand die ervaring heeft met zelf je wimpers en wenkbrauwen verven en product aanraders heeft?

1 like

Ik gebruik al jaren refectocil en dat is top, super betaalbaar en je doet er lang mee

7 likes

Hier ook refectocil!

4 likes

En hier ook!

5 likes

Hier ook! Meng altijd beetje bruin met beetje zwart en helemaal super tevreden over.

2 likes

Hier ook al jaren refectocil!

Weet iemand een goede foundation voor een droge huid? Ik heb een droge huid en krijg ook steeds meer fijne lijntjes (rimpels), waardoor mijn foundation echt niet mooi zit. Soms zie ik anderen met zo’n smooth/glowy huid, terwijl ze ook wel rimpels hebben. Ik poeder al niet meer zoveel af, omdat het dan nog droger lijkt. Of mis ik een ultieme hack hiervoor?

2 likes

Wat gebruik je qua skincare en wat wil je voor foundation qua dekking/wat heb je al geprobeerd?

3 likes

Geen tip voor een specifieke foundation maar voor mij werkt het goed om na de dagcreme een vettere SPF te smeren en vrij kort daarna de foundation. Kleine stippen op het gezicht en dan goed blenden met een sponsje. Vervolgens spaarzaam met een grote kwast afpoederen zodat het op z’n plek blijft en eventueel een niet-matte bronzer/blush, highlighter, setting spray.

De SPF die ik gebruik is Biodermal Zonnecreme SPF30 Gevoelige Huid. De foundation die ik gebruik is van GOSH maar ik heb het gevoel dat vooral de SPF laag ervoor zorgt dat mijn gezicht er niet droog uitziet. Foundation met een dikke textuur zou ik persoonlijk vermijden.

3 likes

Huh verkopen ze dat nog?

8 likes

@Spaarlamp Ik gebruik nu eigenlijk alles van Paula’s Choice, zo’n volgorde met 5 producten (wel sinds kort, dus hopelijk gaat dit iets voor me doen. De foundation die ik gebruik is een mix tussen Fit me van Maybelline en Mac Studio Fix (voor mijn wangen, om de couperose te bedekken)

@Neon, dank voor de tips!

Ik gebruik It cosmetics cc cream, die echt wel echt goed voor drogere huis met fijne lijntjes.
Voor mij helaas wel snel te glimmend maar kan ook even niets beters vinden. Heeft ook spf 50 maar gebruik nog een aparte spf eronder (allies of skin).

1 like

Iemand positieve ervaring met de lipstain van Lashbabe?
Of een andere lipstain die goed is bevallen?

1 like

Misschien een primer proberen?

3 likes

Haha ja er is een heel assortiment bij Zalando maar ik had deze meegenomen uit Duitsland :joy:

Na een paar uur is mijn gezichtsmakeup helemaal verdwenen. Vooral als ik op kantoor ben haha. Ik gebruik een tinted moisturizer, primer, poeder en setting spray. Verschillende merken geprobeerd.

Ligt dat dan aan de tinted moisturizer en zou ik foundation moeten gebruiken?

1 like