Een tijdje geleden was bij de kruidvat een aanbieding van maybelline mascara 1 + 2 gratis. Dus ik dacht: ik bestel mijn favo sky high mascara. Deze had ik al een tijdje binnen en nu was mijn eerdere op. Pak ik 1 van die 3 heb ik waterproof besteld ipv gewone ik heb nooit waterproof omdat ik dat zo kut vind om er af te halen. Maarja, ik vind het zonde om deze nu niet te gebruiken. Weet iemand of de make-up remover van de kruidvat of hema voor waterproof fijn zijn? Ik wil nu een remover gaan halen voor waterproof maar niet zo’n dure, want na deze 3 heb ik weer mijn gewone.
Die van Kruidvat vond ik ok, maar niet echt heel fijn. l’Oreal een stuk beter.
Misschien kun je met degene die nog niet open zijn gemaakt naar de winkel gaan om ze om te ruilen? Kan me bijna niet voorstellen dat ze daar heel moeilijk over doen.
Ik zou iig een reiniging pakken op oliebasis, watje paar seconde op je oog leggen en je veegt het er zo van af.
Ja die blauwe van loreal is geweldig
Al sinds dat ik me kan heugen het enige dat goed werkt voor waterproof makeup. En vooral die mascara die jij hebt gekocht is een CRIME om eraf te halen.
Amandel olie. Even laten intrekken en dan met een natdoekje of watje er afhalen.
Bedankt allemaal voor de reacties!
@Spaarlamp dat ga ik nog wel proberen want zie dat ze nu 1 + 1 gratis zijn. Alleen mijn ervaring is dat ze het niet aannemen zonder bon. Ze kunnen dan niet meer controleren met welke actie je ze hebt gekocht ivm kassaverschil. Dit was toen iig wel zo toen ik daar nog pampers kocht. Maar nee heb ik en ja kan ik misschien krijgen.
Mocht het niet lukken om te ruilen dan zal ik eens gaan kijken voor die van loreal of die pads en dan maar uitzitten tot ze op zijn
Of misschien wil je daarna wel niet anders meer! Ik gebruik nooit normale mascara. Waterproof houdt de krul beter vast en ik heb nooit last van uitgelopen mascara. En heb na 20 jaar nog steeds gewoon een normale hoeveelheid wimpers.
Ik heb hem al geprobeerd omdat ik mijn oude al had weggegooid, ik dacht misschien valt het mee. En idd waterproof zit altijd net wat beter dan gewone maar het er af halen vind ik zo kut. Alleen ik vind het ook zonde om deze andere 2 dan niet te gebruiken als ik die niet om kan ruilen, dus ik ga deze nu proberen met de juiste make-up remover
Ik heb een tijdje die van Kruidvat huismerk gebruikt, maar heb toen een keer die van Etos gehaald en die vind ik echt tien keer beter. Dat is deze:
Dan haal ik daarna het vettige + de rest van mijn gezicht even af met micellair water en dan ben je daar ook weer vanaf.
Ik vind de remover van Clinique het beste, maar dat is wel een andere prijscategorie natuurlijk. Daar hoef ik echt niet mee te boenen.
Ik had een proefje van de La Roche Posay Lipikar Baume AP+M. Fijn spul dus nu wil ik het bestellen en zie ik op sommige sites dat het bodylotion is en dus niet voor je gezicht?
De site van LRP is er vaag over dus ik twijfel een beetje of ik dit nu wel of niet als dagcreme kan gaan gebruiken. Weet iemand hier dat toevallig?
Ik zou niet weten waarom niet? Als je het fijn vindt voor je gezicht gewoon doen toch? Ik smeer al jaren Cerave bodylotion op mijn gezicht en merk niks geks
Ik kreeg vooral error van het stukje bodylotion maar het lijkt mij eigenlijk ook wel logisch inderdaad ook dat het gewoon moet kunnen. Een andere goedkope dagcreme zal vast niet beter zijn ook
Ik smeer het ook op mn gezicht en dat gaat prima hoor, alleen er zit geen spf ofzo
Deze lippenbalsem is echt 10/10, mijn lippen worden er direct superzacht en glad door en het is niet zo plakkerig als gloss
Vind het wel jammer dat Essence van die lelijke verpakkingen blijft maken, echt waar die Century Gothic font doet pijn aan mijn ogen
Welk kleurtje heb je?
Ik heb de transparante dus kan geen feedback geven over kleurtjes helaas!
Deze is nu in de aanbieding, heb hem gekocht om eens te proberen!
Ik lees veel positieve meningen over deze zonnebrand. Helaas heb ik een hele slechte ervaring. Ik ben niet acne gevoelig maar na 2/3 dagen gebruik van deze zonnebrand zat ik volledig onder de kleine pukkels/puistjes. Echt meer dan 100. Met witte kopjes. Echt verschrikkelijk zag het eruit.