Het Beautytopic #4

Ik dacht vanwege de andere techniek dat het wel verschil maakte. Tot nu toe bij iedereen die ik ken die het heeft - en mezelf natuurlijk - is dat nog niet het geval.

Volgens mij zijn powderbrows inderdaad minder diep en dik gezet en zullen daardoor minder gauw verkleuren maar het kan zeker wel. Ik ken een aantal mensen die toch een blauwige of groenige gloed hebben met powderbrows. Hopelijk blijft het bij jouw gewoon goed!

Het kan best dat powderbrows wat verkleuren maar zou wel altijd daarvoor kiezen ipv PMU.

2 likes

Powderbrows zijn ook pmu.
Ik heb mijn pmu weer na jaren bijgewerkt, eigenlijk is het zo goed als opnieuw gedaan, heb hairstrokes. Heel blij mee, kleur is ook precies als ik had gewild.

1 like

Heb m’n wenkbrauwen laten doen vandaag en ik haat die eerste dag zo, elke keer als ik langs een spiegel loop schrik ik van mezelf :smiling_face_with_tear:

1 like

Heb na talloze advertenties toch maar de Wonderskin lip stain besteld en tot nu toe vind ik hem heel fijn en mooi! Blijft echt goed zitten en mooie kleur (Whimsical). Dus een tipje als je een goede lipstain wil!

2 likes

Ik heb deze ook, maar hij verdooft mn lippen en de droge plekjes op mn lippen worden heel donker waardoor het lijkt alsof mn lippen bloeden. Zo stom, want de kleur is prachtig.

1 like

Oh hmm dat is vervelend! Heb ook wel die droge plekjes maar hoop dat dat weggaat door goed te hydrateren

Wat vinden jullie een fijne budget setting spray (liefst iets dewy, glowy)? Heb al vanalles geprobeerd maar niks dat echt ‘wauw’ is of boven de rest uitspringt, dus tot nu toe nooit bij één specifiek product gebleven. Uiteindelijk verwacht ik er ook niet veel van (ik gebruik het vooral om het poederige van de rest van mijn makeup weg te halen en mijn makeup ietsje beter te laten zitten) vandaar dat het budget mag zijn. Ik heb Kruidvat, Douglas, DI en Ici Paris in de buurt.

Elf all night setting spray? Ze claimen dat die mat is, maar bij mij is ie gewoon dewy. Of die van Morphe, die sprayt ook heel fijn en zacht!

1 like

Die van Milani vind ik ook wel fijn. Er is een dewy versie en een gewone. Beide zijn goed!
In de Action kan je ook een goeie vinden, weet de exacte naam even niet, maar in een roze flesje.
En die nieuwste van Elf maar voor mij is de spray té fijn.

4 likes

Die van Morphe gebruik ik ook al lange tijd, vaker opnieuw gekocht! Haalt echt perfect het poederige weg en laat alles mooi samensmelten. Heb ook het idee dat mijn make-up daadwerkelijk beter blijft zitten

2 likes

nyx dewy finish setting spray, de groene! budget en ben ik al jaren heel tevreden over.

en was aan het overwegen de power grip dewy van elf te kopen, maar ik leen die binnenkort van iemand om te testen tegenover die nyx. lees een paar reviews dat die bij sommige mensen juist voor scheiden van de makeup zorgt.

1 like

Waar bestel jij het wimperserum? Ik ging zoeken maar ik zie bij Nederlandse verkopers geen bimatoprost in de ingrediëntenlijst, haal jij hem uit het buitenland?

1 like

Wat vinden jullie hiervan 1 tint lichter dan café con leche? Is de Nars concealer en ik heb nu custard en café con leche maar die zijn te donker en ik heb ff geen tijd om naar de winkel te gaan. Denk zelf aan nougatine of Madeleine.

Ik zou zeggen nougatine of cafe au lait

6 likes

Madeleine heeft een andere ondertoon. Café au lait lijkt me, als je denkt dat er niet voldoende lichter is nougatine inderdaad.

1 like

Er zit isopropyl cloprostenate in, dat is een prostaglandine zoals bimatoprost! Ik bestelde het bij Notino.

2 likes

Ik heb vandaag PMU aan mijn lippen laten doen.
Ze zien nu paars met blauwe plekken. :-/ Ik weet dat het goed komt, maar toch even vervelend.

1 like

Oh ik vind deze kleur wel mooi haha