Heeft iemand de hourglass phantom volumising glossy balm? Ik twijfel om te bestellen maar zie dat er menthol in zit en normaal vind ik dat niet chill. Is het echt voelbaar op je lippen of mwah?
Ik heb vandaag mijn eerste laserbehandeling gehad om mijn oude PMU te laten verwijderen. Ik had PMU laten zetten op mijn wenkbrauwen (strokes geen powderbrows) en ze zijn onwijs grijs geworden en er weer over heen laten PMU’en lijkt me niet handig.
Ik heb nu oranje wenkbrauwen, rip maar als het goed is kleurt het straks weer terug naar een normalere kleur. Ik ben benieuwd, maar als het weg is laat ik geen PMU meer doen maar misschien verven of zelf bij tekenen.
Ik ben benieuwd naar dit proces! Hoe zal de verkleuring lopen? Nu dus oranje, hoelang blijft dit aan?
Tot eigenlijk de nieuwe laser afspraak (pas in november).
@Steady wat was jouw reden om het te verwijderen en waarom heb je gekozen om opnieuw pmu te doen? Ik durf het laatste niet meer want dat grijze was echt niet mooi meer.
Powderbrows nemen! Veel natuurlijker, wordt niet grijs en vervaagd naar verloop van tijd. Dus als je er klaar mee bent, zit je er niet voor de rest van je leven aan vast.
Dat is niet het geval, powder brows kunnen ook gewoon verkleuren. Bij de één gaat dat gewoon sneller als bij de ander.
Ik dacht vanwege de andere techniek dat het wel verschil maakte. Tot nu toe bij iedereen die ik ken die het heeft - en mezelf natuurlijk - is dat nog niet het geval.
Volgens mij zijn powderbrows inderdaad minder diep en dik gezet en zullen daardoor minder gauw verkleuren maar het kan zeker wel. Ik ken een aantal mensen die toch een blauwige of groenige gloed hebben met powderbrows. Hopelijk blijft het bij jouw gewoon goed!
Het kan best dat powderbrows wat verkleuren maar zou wel altijd daarvoor kiezen ipv PMU.
Powderbrows zijn ook pmu.
Ik heb mijn pmu weer na jaren bijgewerkt, eigenlijk is het zo goed als opnieuw gedaan, heb hairstrokes. Heel blij mee, kleur is ook precies als ik had gewild.
Heb m’n wenkbrauwen laten doen vandaag en ik haat die eerste dag zo, elke keer als ik langs een spiegel loop schrik ik van mezelf
Oeh mag ik jouw salon weten? Mag ook via pb!
Heb na talloze advertenties toch maar de Wonderskin lip stain besteld en tot nu toe vind ik hem heel fijn en mooi! Blijft echt goed zitten en mooie kleur (Whimsical). Dus een tipje als je een goede lipstain wil!
Ik heb deze ook, maar hij verdooft mn lippen en de droge plekjes op mn lippen worden heel donker waardoor het lijkt alsof mn lippen bloeden. Zo stom, want de kleur is prachtig.
Oh hmm dat is vervelend! Heb ook wel die droge plekjes maar hoop dat dat weggaat door goed te hydrateren
Wat vinden jullie een fijne budget setting spray (liefst iets dewy, glowy)? Heb al vanalles geprobeerd maar niks dat echt ‘wauw’ is of boven de rest uitspringt, dus tot nu toe nooit bij één specifiek product gebleven. Uiteindelijk verwacht ik er ook niet veel van (ik gebruik het vooral om het poederige van de rest van mijn makeup weg te halen en mijn makeup ietsje beter te laten zitten) vandaar dat het budget mag zijn. Ik heb Kruidvat, Douglas, DI en Ici Paris in de buurt.
Elf all night setting spray? Ze claimen dat die mat is, maar bij mij is ie gewoon dewy. Of die van Morphe, die sprayt ook heel fijn en zacht!
Die van Milani vind ik ook wel fijn. Er is een dewy versie en een gewone. Beide zijn goed!
In de Action kan je ook een goeie vinden, weet de exacte naam even niet, maar in een roze flesje.
En die nieuwste van Elf maar voor mij is de spray té fijn.
Die van Morphe gebruik ik ook al lange tijd, vaker opnieuw gekocht! Haalt echt perfect het poederige weg en laat alles mooi samensmelten. Heb ook het idee dat mijn make-up daadwerkelijk beter blijft zitten
nyx dewy finish setting spray, de groene! budget en ben ik al jaren heel tevreden over.
en was aan het overwegen de power grip dewy van elf te kopen, maar ik leen die binnenkort van iemand om te testen tegenover die nyx. lees een paar reviews dat die bij sommige mensen juist voor scheiden van de makeup zorgt.