Waar bestel jij het wimperserum? Ik ging zoeken maar ik zie bij Nederlandse verkopers geen bimatoprost in de ingrediëntenlijst, haal jij hem uit het buitenland?
Wat vinden jullie hiervan 1 tint lichter dan café con leche? Is de Nars concealer en ik heb nu custard en café con leche maar die zijn te donker en ik heb ff geen tijd om naar de winkel te gaan. Denk zelf aan nougatine of Madeleine.
Ik zou zeggen nougatine of cafe au lait
Madeleine heeft een andere ondertoon. Café au lait lijkt me, als je denkt dat er niet voldoende lichter is nougatine inderdaad.
Er zit isopropyl cloprostenate in, dat is een prostaglandine zoals bimatoprost! Ik bestelde het bij Notino.
Ik heb vandaag PMU aan mijn lippen laten doen.
Ze zien nu paars met blauwe plekken. :-/ Ik weet dat het goed komt, maar toch even vervelend.
Oh ik vind deze kleur wel mooi haha
Dank je maar de foto is gunstiger dan in het echt.
Dit is niet wat ik als eindresultaat wil.
Sport je veel? Ik had dat ook toen ik veel sportte (veel wielrennen e.d. dus zweet + legging + ondergoed niet van katoen).
Nieuwe conditioner die miss een laagje op rug/billen achterlaat?
Die toner van the ordinary werkt daar wel goed tegen, bij mij was het dezelfde oorzaak als @vaatdoek
ik zweer bij deze zeep, heb sinds ik die gebruik bijna nooit meer bultjes of puistjes op mijn lijf.
Aleppo zeep!
Jeeeeeezus ik heb echt enorme irritatie in mijn gezicht, lijkt (en voelt) alsof ik heel erg verbrand ben. Heb skincare opnieuw aangepakt, omdat ik eindelijk eens verbetering wil zien wat betreft mijn grove poriën. Met BHA, niacinamide en retinol aan de slag dus. Paar jaar geleden die eerste twee wel eerder gebruikt, maar te snel opgegeven en nu dus een nieuwe poging. Denk dat ik iets te enthousiast begonnen ben en het gewoon moet opbouwen.
Nu maar een paar dagen niks en hopen dat het snel wegtrekt, want ik heb nog een fotosessie met kind op de planning staan volgende week.
Je kan het beste langzaam beginnen en opbouwen met “actives”. Dus een week of twee Niacinamide. Daarna Retinol. Twee weken later weer iets anders. Ik snap je hoor, je wil zsm resultaat haha. Maar het beste is echt langzaam opbouwen anders krijg je sneller last van huidirritatie.
Klinkt alsof je huidbarriere beschadigd is, stoppen met alles en een tijdje alleen hydrateren en daarna langzaam opbouwen.
Ga ik doen, dankje! Ik heb net nog even gauw deze gehaald bij Kruidvat
Hopen dat het gauw beter wordt Gelijk opgesmeerd, braaaaanden omg haha
Ja ja het is duidelijk hahah
Zie de laatste tijd vaak MCoBeauty voorbij komen op tiktok, zij maken dupes van bekende/luxe merken. Beetje dubbel wel want het zijn echt kopieën soms, maar mijn nieuwsgierigheid was wel gewekt. Gisteren de 4-in-1 lipplump gekocht en wat een fijn product! Mooi shiny/glossy, goed gepigmenteerd, voelt fris en verzorgd aan, plakt bijna niet, slijt geleidelijk maar droogt niet lelijk in. Aanrader!
Vandaag meteen een tweede kleurtje gekocht (oke en ook wat gezichtsmake-up maar die moet ik nog testen)