Het Beautytopic #4

Ik wilde van de week die foundation kopen maar mijn kleur was er niet, maar het zag er wel goed uit hoor!

2 likes

Ik heb de CT dupe flawless filter en die is net zo ok als de dupe van Elf

1 like

Ik ben groot fan van de Chanel le volume mascara maar ik merk dat ie steeds vaker NIET in de aanbieding is en ik vertik het om € 43,-- voor een mascara te betalen. Heeft iemand een goede betaalbare dupe?

2 likes

Google raadt deze aan: L’Oréal Voluminous Original Mascara, Maybelline Lash Sensational, Essence Lash Princess Curl & Volume.

3 likes

Ik was ook mega fan van Le Volume maar ben al een tijdje overgestapt naar maybelline lash sensational sky high. Ben er super tevreden over!

2 likes

Thanks! Ik zie wel dat dit een ander (silliconen) borsteltje is. daar ben ik iets minder fan van helaas.

1 like

Thanks, ik ga ze eens opzoeken.

2 likes

Heeft iemand tips voor lekker badschuim? En dan niet te zoetig/bloemig aangezien het voor m’n vriend is.

1 like

Chanel heeft ook een siliconen borsteltje!

:laughing: maar die wil ze juist niet meer!

Nee, maar wel een vergelijkbare toch? En blijkbaar hebben Chanel en die van Maybelline beide een siliconen borsteltje. Dat bedoelt @Nude lijkt mij

3 likes

Maar Chanel is toch te duur? En ze zoekt een goedkoper alternatief.

Edit: ja oooh ja ik snap ‘m!

2 likes

Ja, klopt. @fleurdemay noemt een Maybelline mascara als tip, @ABC123 zegt dan dat daar een (ander) siliconen borsteltje op zit waar ze niet zo’n fan van is, waarop @Nude zegt dat Chanel ook een siliconen borsteltje heeft. Dus dat ze mogelijk wel vergelijkbaar zijn, omdat ze allebei zo’n borsteltje hebben.

Haha het voelt echt suf dit zo uit te schrijven

Bij mij werkte Sky High ook niet, maar Paradise Big Deal wel! En de Volume Million Lashes heeft ook een heel fijn borsteltje. Die gebruik ik van over de Paradise Big Lash heen voor nog wat extra volume, zonder klonten en plakkende wimpers.

1 like

Hahahahaha @ZusjevanJoost @pastelzwart dit bedoelde ik inderdaad.

Oké dit is een beetje een random vraag maar ik zie de laatste tijd veel van die heel jonge meiden die heel veel skincare op hun gezicht smeren als ze een GRWM op insta opnemen beginnen met een spray op hun gezicht, het lijkt een soort face mist. Iemand enig idee wat het is en waar het voor dient?

2 likes

Waarschijnlijk een hydrating face mist, vaak hyaluronzuur gemixt met water oid.

1 like

Extra hydratatie, caudalie heeft ook zo’n spray.

2 likes

Ik heb net deze gekocht bij DM. Ben geen jonge meid meer officieel maar ik spray ook mn gezicht de hele dag door met van alles.

En dit klonk wel aantrekkelijk, had het ook al een paar keer op tiktok gezien maar kon toen nog geen budget optie in nederland vinden.

Alleen nu lees ik net dat dit niet iets is wat ik 4 keer per dag moet gaan gebruiken volgens mij…

Heeft iemand hier hypochlorous acid spray in zn routine?

Waarvoor wilde je zoiets gaan gebruiken? Vriendin van me heeft een tijd zo’n hypochlorous acid spray gebruikt en sprayde voornamelijk voor dr make-up, als ze in het vliegtuig zat (toevallig in die tijd 2 langere vluchten gemaakt) en als ze veel met dr handen aan dr gezicht had gezeten.