Het Beautytopic #4

Ik heb zo’n spray een tijdje gebruikt op mijn gezicht en rug (heb rug acne) en dat gebruikte ik 2x per dag. Volgens mij mocht vaker ook gewoon?
Merkte overigens geen verschil

1 like

Wat ik zag was dat je het na het sporten kon gebruiken na gezweet te hebben om zo preventief tegen break-outs te sprayen.

Ik heb hele gevoelige ogen. Ik draag ook geen mascara meer, omdat mn ogen daar vaak geirriteerd van werden. Ik draag normaalgesproken eigenlijk alleen wenkbrauwgel en blush. Nu had ik gister wat concealer onder mn ogen gedaan en werd ik vanochtend wakker met hele dikke en pijnlijke ogen. Dat kan aan de concealer liggen, maar ook aan mn micellair water bedacht ik. Wat is nou een hele milde reiniging voor de ogen? Olie reageer ik ook niet goed op.

1 like

Ik vind de toleriane lijn van la roche posay erg fijn. Ze hebben een heel milde gezichtsreiniger. Verder volgens mij ook micellair water, maar dat gebruik ik zelf niet. Je vroeg er niet om, maar de oogcrème uit die lijn helpt echt om de huid bij m’n ogen rustig te houden (bij mij voornamelijk eczeem).

1 like

Dankjewel!!

1 like

Ja ik gebruik die reinigingsmelk ook voor ogen en gezicht, daar moest ik ook direct aan denken!

2 likes

Ik heb snel last van witte schilfers op mijn hoofdhuid. Volgens mij is het geen roos maar komt het juist door een droge en geïrriteerde hoofdhuid, aangezien mijn hoofdhuid ook snel rood is. Ik krijg echter ook wel relatief snel vet haar en moet het eigenlijk wel om de dag of max. na 2 dagen alweer wassen. Ik kan de frequentie van wassen moeilijk verminderen omdat ik veel sport en als ik mijn haar niet was na het sporten ik veel last van jeuk krijg door het zweet.
Heeft iemand tips voor een goede shampoo? Ik heb nu Guhl voor een gevoelige hoofdhuid maar dat doet niet veel voor me.

1 like

vichy dercos (en dan de variant voor vet haar)

3 likes

Ik herken dat, het is bij mij ook geen roos maar wel droogheid/irritatie. En ik heb ook snel vettig haar. Deze shampoo helpt mij goed!

3 likes

Dit is bij mij het enige dat helpt

5 likes

Ik merk hierbij wel echt verschil tussen drogisterij- en kappersmerken. Bij mij helpt Redken Scalp Relief goed.

1 like

Ik had hier ook last van en ik blijk niet tegen cocamidopropyl betaine te kunnen, een stofje dat helaas in bijna alle shampoos zit. Ik gebruik nu al jaren die van Sebamed en dat gaat top!

2 likes

Ik ben benieuwd naar het nieuwe merk van Bobbi Brown, Jones Road. Was altijd fan van haar merk tot ze er mee stopte maar nu weer een eigen merk. Iemand al iets geprobeerd?

Ik vind het een fijn merk. Heb online 4 kleine mini’s besteld tijdens een aktie.

3 likes

Ik heb van Paula’s Choice meestal de gele moisturizer/spf (Advanced Sun Protection Daily Moisturizer SPF 50 PA++++). Die is op zich heel fijn maar ik wil ook wel eens wat nieuws proberen. Heeft hier iemand ervaring met moisturizers van Paula die beter of prettiger zijn?

1 like

Ik heb die gele van de zomer ook gebruikt.

Dit is mijn favoriet:

Deze vond ik ook heel fijn, maar mijn huid is wat droger (ouder) geworden en nu is hij me te licht, maar was voorheen mijn favoriet

1 like

De resist wrinkle is al jaren mijn favoriet!!

2 likes

Met de winter in zicht lijkt de Restoring Moisturizer me voor nu beter, dan probeer ik de andere tegen de zomer misschien nog wel een keer

1 like

Ja, zo deed ik het ook, restoring in de winter en die ander in de zomer.

2 likes

Wat je misschien ook nog kan proberen is het zweet eruit spoelen met alleen water. Dus dan spoel je wel je zweet weg maar geen shampoo.